Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Dąbrowa Tarnowska: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2
w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych
w Szczucinie
Numer ogłoszenia: 271632 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. (014) 6422431 w.232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie. W zakres przedmiotu wchodzi wyposażenie sal technodydaktycznych w trzech placówkach szkół ponadgimnazjalnych powiatu dąbrowskiego. Zestawienia wyposażenia poszczególnych pracowni w zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym zawarte są w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje następujące części (zwane dalej Pakietami): Pakiet I. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - budowlanej w ZSP w Brniu - załącznik nr 1 do SIWZ, Pakiet II. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - hotelarskiej w ZSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej - Załącznik nr 2 do SIWZ, Pakiet III. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych mechanicznej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 3 do SIWZ, Pakiet IV. Wyposażenie pracowni językowej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 4 do SIWZ, Pakiet V. Wyposażenie pracowni technicznej dla technika mechanika w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 5 do SIWZ, Pakiet VI. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych elektryczno-elektronicznej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o ile będą zachodzić przesłanki zawarte w art. 67 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 43.30.00.00-6, 36.31.30.00-9, 39.15.60.00-0, 31.70.00.00-3, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. nr 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dąbrowskiego, Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - budowlanej w ZSP w Brniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych dla przedmiotów budowlanych na stanowisko robót betoniarskich, robót murarskich, robót tynkarskich, robót posadzkarskich oraz stanowisko spawalnicze w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 43.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych -hotelarskiej w ZSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa z montażem wyposażenia pracowni hotelowej w meble, sprzęt RTV, urządzenia i sprzęt do profesjonalnej obsługi klienta, artykuły do sprzątania, wyposażenie baru, zastawę stołową w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.31.30.00-9, 39.15.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych mechanicznej w ZSP w Szczucinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych-mechanicznej w przyrządy spawalnicze, przyrządy precyzyjnego pomiaru oraz optyczny przyrząd badawczy w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni językowej w ZSP w Szczucinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia pracowni językowej w urządzenia multimedialne, jednostkę centralną - pulpit z klawiaturą foliową, nagłośnienie, meble w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni technicznej dla technika mechanika w ZSP w Szczucinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni dla technika mechanika w urządzenia precyzyjnego pomiaru, w przyrządy przeznaczone są do obserwacji i badań struktury metali, elementów elektronicznych oraz wszelkich materiałów nieprzezroczystych w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 31.70.00.00-3, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych elektryczno-elektronicznej w ZSP w Szczucinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni elektryczno-elektronicznej w multimedia, podzespoły komputerowe w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania sieci na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.