eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Dąbrowa Tarnowska: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie
Numer ogłoszenia: 271632 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. (014) 6422431 w.232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się Dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Brniu, Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Szczucinie. W zakres przedmiotu wchodzi wyposażenie sal technodydaktycznych w trzech placówkach szkół ponadgimnazjalnych powiatu dąbrowskiego. Zestawienia wyposażenia poszczególnych pracowni w zakresie rzeczowym, ilościowym i jakościowym zawarte są w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje następujące części (zwane dalej Pakietami): Pakiet I. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - budowlanej w ZSP w Brniu - załącznik nr 1 do SIWZ, Pakiet II. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - hotelarskiej w ZSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej - Załącznik nr 2 do SIWZ, Pakiet III. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych mechanicznej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 3 do SIWZ, Pakiet IV. Wyposażenie pracowni językowej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 4 do SIWZ, Pakiet V. Wyposażenie pracowni technicznej dla technika mechanika w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 5 do SIWZ, Pakiet VI. Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych elektryczno-elektronicznej w ZSP w Szczucinie - załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o ile będą zachodzić przesłanki zawarte w art. 67 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 43.30.00.00-6, 36.31.30.00-9, 39.15.60.00-0, 31.70.00.00-3, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. nr 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Powiatu Dąbrowskiego, Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych - budowlanej w ZSP w Brniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych dla przedmiotów budowlanych na stanowisko robót betoniarskich, robót murarskich, robót tynkarskich, robót posadzkarskich oraz stanowisko spawalnicze w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 43.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych -hotelarskiej w ZSP nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa z montażem wyposażenia pracowni hotelowej w meble, sprzęt RTV, urządzenia i sprzęt do profesjonalnej obsługi klienta, artykuły do sprzątania, wyposażenie baru, zastawę stołową w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 39.31.30.00-9, 39.15.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych mechanicznej w ZSP w Szczucinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zajęć praktycznych-mechanicznej w przyrządy spawalnicze, przyrządy precyzyjnego pomiaru oraz optyczny przyrząd badawczy w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni językowej w ZSP w Szczucinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia pracowni językowej w urządzenia multimedialne, jednostkę centralną - pulpit z klawiaturą foliową, nagłośnienie, meble w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pracowni technicznej dla technika mechanika w ZSP w Szczucinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni dla technika mechanika w urządzenia precyzyjnego pomiaru, w przyrządy przeznaczone są do obserwacji i badań struktury metali, elementów elektronicznych oraz wszelkich materiałów nieprzezroczystych w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 31.70.00.00-3, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pracowni zajęć praktycznych elektryczno-elektronicznej w ZSP w Szczucinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni elektryczno-elektronicznej w multimedia, podzespoły komputerowe w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.