Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Otyń: Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń
Numer ogłoszenia: 271598 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otyń, Rynek 1, 67-106 Otyń, woj. lubuskie, tel. 068 350 58 16, faks 068 350 58 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Załadunek i transport tłucznia Inwestora na wykonanie podbudowy drogi o grubości 10 cm. 2. Wyłożenie płytą granitową, taką jak powierzchnie sąsiadujących nawierzchni, pokryw studzienek telekomunikacyjnych wylanych betonem. 3. Odwodnienie powierzchniowe z istniejących rur spustowych budynków wokół rynku wykonać z małych kostek granitowych, na przemian jedna wyżej druga niżej, tworzących rowki odprowadzające wodę deszczową. Głębokość rowka nie więcej niż 2 cm. 4. Odprowadzenie wód opadowych z budynku Ratusza od strony południowej wykonać do istniejącej kanalizacji deszczowej. W przypadku konieczności zamontować studnię rewizyjną. Od strony północnej wpiąć się do projektowanego odprowadzenia wody z fontanny. Wymienić istniejące uszkodzone rury kanalizacji deszczowej około 220 mb. 5. Dokonania regulacji części schodów budynków wokół rynku. 6. Ustawienie znaków drogowych wg projektu organizacji ruchu /mini/. 7. Wymiana punktowo gruntu w miejscach występowania kurzawek i zastąpienie go pospółką. 8. Wywiezienie do tartaku w Niedoradzu, do 5 km, kostki betonowej typu polbruk z rozbiórki nawierzchni chodników. 9. Uwzględnienie korytowania i wywozu gruntu o dodatkowe 20 cm z uwagi na zmianę podbudowy jak w pkt 1 protokółu z dnia 8.03.2010 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Funduszu Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-INFRA Paweł Jakubowski, ul. Działkowa 9, 67-200 Jaczów , 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190386,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 232125,22
Oferta z najniższą ceną: 232125,22 / Oferta z najwyższą ceną: 232125,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. Zamawiający może udzielić zamówienia w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b)wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; uzasadnienie faktyczne: Udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych wynika z faktu, że zamówienie podstawowe jest uzależnione od wykonania robót objętych zamówieniem dodatkowym. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza wartości 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego nastąpiła podczas realizacji robót objętych zamówieniem podstawowym i nie była ona możliwa do przewidzenia wcześniej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
- Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego - Józefów Stary - Reczków - gr. woj. świętokrzyskiego
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.