eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu biurowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 271529 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453500 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu biurowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymaganiach Zamawiającego dotyczących parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia -Oferta Wykonawcy. 1. Wszystkie sprzęty biurowe muszą być fabrycznie nowe. 2. Wszystkie sprzęty są przeznaczone do użytku biurowego. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. 4. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów (Załącznik nr 2 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużycia nie gorszych niż podane w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakupu drobnego wyposażenia biurowego, o którym mowa w ust. 1 umowy do 20% wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust 1 umowy, bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 8. Wszystkie przedmioty, a w szczególności urządzenia elektryczne muszą być oznakowane symbolem CE - oznaczającym , że przedmiot jest zgodny z wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w przepisach unijnych. Ponadto - urządzenia elektryczne muszą spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla danego typu urządzeń, w szczególności określone w: a) Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (D.U. Nr 166 poz. 1360 z późn.zm) b) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dziennik Ustaw Nr 155 poz. 1089) c) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (D.U. Nr 63 poz.525 w tym: - posiadać zgodne z przepisami unijnymi informacje na wyrobie - instrukcję obsługi - oraz deklarację zgodności lub oświadczenie producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.14.00 - Niszczarki 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEXON II Jarosław Pielak-Tralewicz, ul. Staszica 3, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103982,35

  • Oferta z najniższą ceną: 103982,35 / Oferta z najwyższą ceną: 121103,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.