To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 271529 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453500 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu biurowego dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymaganiach Zamawiającego dotyczących parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia -Oferta Wykonawcy. 1. Wszystkie sprzęty biurowe muszą być fabrycznie nowe. 2. Wszystkie sprzęty są przeznaczone do użytku biurowego. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. 4. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów (Załącznik nr 2 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużycia nie gorszych niż podane w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakupu drobnego wyposażenia biurowego, o którym mowa w ust. 1 umowy do 20% wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust 1 umowy, bez prawa zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 8. Wszystkie przedmioty, a w szczególności urządzenia elektryczne muszą być oznakowane symbolem CE - oznaczającym , że przedmiot jest zgodny z wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w przepisach unijnych. Ponadto - urządzenia elektryczne muszą spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla danego typu urządzeń, w szczególności określone w: a) Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (D.U. Nr 166 poz. 1360 z późn.zm) b) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dziennik Ustaw Nr 155 poz. 1089) c) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (D.U. Nr 63 poz.525 w tym: - posiadać zgodne z przepisami unijnymi informacje na wyrobie - instrukcję obsługi - oraz deklarację zgodności lub oświadczenie producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.14.00 - Niszczarki 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HEXON II" JAROSŁAW PIELAK-TRALEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"HEXON II" JAROSŁAW PIELAK-TRALEWICZ
- HEXON II Jarosław Pielak-Tralewicz, ul. Staszica 3, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103982,35
Oferta z najniższą ceną: 103982,35 / Oferta z najwyższą ceną: 121103,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- "Dostawa wraz z wniesieniem niszczarek do dokumentów dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, CBZC - umowa ramowa"
więcej: Kalkulatory kieszonkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.