eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › USŁUGA DOSTARCZANIA CAŁODOBOWYCH POSIŁKÓW MIESZKAŃCOM DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI W ŚWIEBODZICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Świebodzice: USŁUGA DOSTARCZANIA CAŁODOBOWYCH POSIŁKÓW MIESZKAŃCOM DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI W ŚWIEBODZICACH
Numer ogłoszenia: 271507 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237881 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci, ul. Mickiewicza 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8540313, faks 8540313 w. 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOSTARCZANIA CAŁODOBOWYCH POSIŁKÓW MIESZKAŃCOM DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI W ŚWIEBODZICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres świadczonych usług obejmuje przygotowanie i dostawę całodobowych posiłków mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach ul. Mickiewicza 8: 1) Przygotowanie posiłków powinno przebiegać z poszanowaniem zasad dobrej praktyki higienicznej i być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2010 Nr 136 poz. 914 z późn. zm. 2) Posiłki określone szczegółowym jadłospisem Zał. Nr 7 do SIWZ muszą spełniać warunki gramatury posiłków określone w Zał. Nr 6 do SIWZ. 3) Jadłospis sporządzany przez dietetyka DPS zawiera diety: podstawową, lekkostrawną oraz diety specjalne. 4) Wykonawca dostarcza codziennie zamówione posiłki odpowiednio w następujących godzinach: Śniadania - od godz. 6:45 do godz. 7:00 Obiad i kolację - od godz. 13:00 do godz. 13:30 Kolacja na ciepło - od godz. 17:00 do godz. 17:30 5) Nominalna planowana ilość codziennych posiłków dla 60 osób. 6) Rzeczywista codzienna ilość dostarczanych posiłków z uwzględnieniem ilości posiłków dietetycznych oraz o zmienionej konsystencji (dieta papkowata) wynikać będzie z Arkusza Zapotrzebowania Zał. Nr 1 do umowy sporządzanego przez Zamawiającego. 7) Dostawa posiłków odbywa się środkiem transportu spełniającym wymagania stosownych przepisów, w naczyniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury (75°C) gorących posiłków. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do zabrania brudnych naczyń. Wszystkie opakowania i naczynia powinny posiadać wszelkie wymagane atesty, pozytywne opinie itp. 8) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek żywności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r.Dz. U. Nr 80 poz.545 z 2007r. 9) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu niezbędne decyzje Państwowego Inspektoratu Sanitarnego (SANEPID) o zatwierdzeniu obiektu żywienia oraz decyzje dot. prowadzenia działalności cateringowej dla odbiorców zewnętrznych, nie później niż 3 dni od daty zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SMAKUŚ Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk, ul. Słobódzkiego 19A, 58-105 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479675,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231702,00

  • Oferta z najniższą ceną: 231702,00 / Oferta z najwyższą ceną: 368358,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.