eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Policach oraz organów Powiatu Polickiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Police: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Policach oraz organów Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 27149 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336375 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Policach oraz organów Powiatu Polickiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie doradztwa prawnego na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach, zwanego dalej urzędem oraz organów i jednostek organizacyjnych Powiatu Polickiego w rozumieniu art. 7 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.), a w szczególności udzielanie porad i konsultacji prawnych, opinii prawnych, opracowywanie projektów aktów prawnych, wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego. Doradztwo prawne polegać będzie na bieżącej obsłudze prawnej umożliwiającej załatwianie wszelkich bieżących spraw prowadzonych przez: 1)Wydział Gospodarki Nieruchomościami; 2)Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru; 3)Wydział Edukacji i Kultury; 4)Referat Spraw Społecznych i Obywatelskich; a także przez jednostki organizacyjne nadzorowane przez te komórki organizacyjne, tj.:1)Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach; 2)Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im Marii Grzegorzewskiej w Policach; 3)Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Policach; 4)Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie; 5)Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Trzebieży; 6)Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Policach; 7)Dom Dziecka w Policach; 8)Dom Dziecka w Tanowie; 9)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Policach; 10)Powiatowy Urząd Pracy w Policach. Zasady świadczenia usług: 1)Świadczenie usług odbywać się będzie przez co najmniej 3 dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 7 godzin dziennie, w godzinach pracy urzędu, w jego siedzibie. W pozostałe dni tygodnia Wykonawca musi pozostawać do dyspozycji Zamawiającego poprzez kontakt mailowy i telefoniczny. 2)Świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w jego siedzibie musi wykonywać co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata. 3)W przypadku nieobecności etatowego radcy prawnego urzędu Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania pełnej obsługi prawnej urzędu. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w sesjach rady powiatu i posiedzeniach zarządu powiatu. 5)Dopuszczalne jest wystąpienie maksymalnie 10 razy w każdym miesiącu obowiązywania umowy przez Członków Zarządu Powiatu, Przewodniczącego Rady Powiatu, Skarbnika Powiatu oraz Sekretarza Powiatu o wydanie opinii prawnej poza zakresem wskazanym w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GARDOCKI Kancelaria Radcy Prawnego, ul. J. Malczewskiego 9A/3, 70-615 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.