eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGĘ DOSTAWY ORAZ PRZESYŁU ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 5 BIUR POWIATOWYCH W ŚWIĘTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Kielce: USŁUGĘ DOSTAWY ORAZ PRZESYŁU ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 5 BIUR POWIATOWYCH W ŚWIĘTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR
Numer ogłoszenia: 271493 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ DOSTAWY ORAZ PRZESYŁU ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 5 BIUR POWIATOWYCH W ŚWIĘTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzedaży oraz świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla 5 Biur Powiatowych w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym ARiMR. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r., Nr 93, poz. 623 ze zm.), Kodeksu Cywilnego oraz ogólnie obowiązującymi przepisami prawnymi. 2. Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający przekaże stosowne umocowanie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i niezbędne dane potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy określone w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz Generalnej Umowie Dystrybucyjnej do dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku przedmiotowego postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym podpisaną umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej (według Załącznika nr 3 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/przetargi-organizowane-przez-oddzialy-regionalne/or13-swietokrzys
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 120.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Focha 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE a) Grupa przyłączeniowa: V, b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia, c) Moc umowna: 19 kWh, d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A, e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11), f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.02.2013 r. do dnia 31.01.2015 r. tj. 24 miesiące wynosi: 50 380 kWh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Pińczowie ul. Batalionów Chłopskich 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE a) Grupa przyłączeniowa: V, b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia c) Moc umowna: 19 kWh, d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11), f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.02.2013 r. do dnia 31.01.2015 r. tj. 24 miesiące wynosi: 38 430 kWh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu, ul. Mokoszyńska 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Grupa przyłączeniowa: V, b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia, c) Moc zamówiona: 25 kWh, d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A, e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11), f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.02.2013 r. do dnia 31.01.2015 r. tj. 24 miesiące wynosi: 71 853,6 kWh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Skarżysku-Kamiennej, ul. Żeromskiego 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE a) Grupa przyłączeniowa: V, b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia, c) Moc zamówiona: 19 kWh, d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A, e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11), f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.02.2013 r. do dnia 31.01.2015 r. tj. 24 miesiące wynosi: 21 786 kWh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa dostawy oraz przesyłu energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Staszowie, ul. Towarowa 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARAMETRY TECHNICZNE a) Grupa przyłączeniowa: V, b) Rodzaj przyłącza: trójfazowe kablowe, niskiego napięcia, c) Moc zamówiona: 25 kWh, d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A, e) Grupa taryfowa: jednostrefowa (C11), f) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie od dnia 01.02.2013 r. do dnia 31.01.2015 r. tj. 24 miesiące wynosi: 81 526 kWh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.