eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.Remont i przebudowa części pierwszego piętra budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na potrzeby Oddziału Ginekologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Elbląg: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont i przebudowa części pierwszego piętra budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na potrzeby Oddziału Ginekologicznego
Numer ogłoszenia: 27141 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont i przebudowa części pierwszego piętra budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na potrzeby Oddziału Ginekologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na bazie istniejących opracowań projektowych, tj.: PB Architektura i PB Technologia - sporządzonych przez BAiSP SOSAK & SOSAK Sp. z o.o. zs w Olsztynie wraz z opinią sanitarną PPIS dla Miasta i Powiatu Elbląg z dnia 18.12.2006 r. stanowiących ZAŁĄCZNIK B do nn. SIWZ. Ponadto projekt budowlano-wykonawczy winien uwzględniać etapową realizację robót budowlanych i przekazywanie do użytkowania wydzielonych części oddziału szpitalnego, tj.: -I ETAP - obejmujący część aseptyczną oddziału -II ETAP - obejmujący część septyczną oddziału przy zastosowaniu optymalnych rozwiązań technicznych zapewniających przy tym minimalizację kosztów inwestycyjnych w kontekście uwarunkowań formalno-prawnych oraz uwarunkowań istniejącego i programowanego układu funkcjonalno-użytkowego obiektu budowlanego przewidzianego do zainwestowania. Na szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia składa się: 1.Projekt wykonawczy branży architektoniczno-konstrukcyjnej w zakresie detali i szczegółów architektonicznych i konstrukcyjnych 2.Projekt budowlano-wykonawczy instalacji sanitarnych 3.Projekt budowlano-wykonawczy instalacji gazów medycznych 4.Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznych, 5.Kosztorys inwestorski w tym: 5.1. Kosztorys inwestorski dla I ETAPU (część aseptyczna oddziału), 5.2. Kosztorys inwestorski dla II ETAPU (część septyczna oddziału), 6.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych [ST] w tym: a)ST architektura i konstrukcja b)ST instalacji wod-kan [zw, cwu, kan] c)ST instalacji co i sieci/instalacji zasilania nagrzewnic central wentylacyjnych d)ST instalacji wentylacji mechanicznej e)ST instalacji gazów medycznych f)ST instalacji elektrycznych 7.Uzgodnienia i decyzje Dokumentacja projektu budowlano-wykonawczego wymaga: a)uzyskania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcami ds.: - bezpieczeństwa i higieny pracy - zabezpieczeń p.poż. - sanitarno-higienicznych b)uzyskania niezbędnych opinii stosownych instytucji państwowych c)przeprowadzenie stosownych postępowań administracyjnych zakończonych uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych poprzedzających decyzję pozwolenia na realizację robót budowlanych d)uzyskania stosownej decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych e)przed jej odbiorem przez Zamawiającego uzyskania opinii n/w służb Szpitala: - Działu Energetycznego - Działu Technicznego - Bezpieczeństwa pożarowego - BHP - Działu Higieniczno-Epidemiologicznego i Ochrony Środowiska - Ordynatora Oddziału Ginekologicznego - Sekcji inwestycji oraz - Koordynatora prac projektowych w osobach upełnomocnionych przedstawicieli EKO-INWEST s.c. zs w Elblągu przy ul. Polnej 18 pok. 205 działających na zlecenie WSzZ w Elblągu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ogólne warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące, a szczegółowo opisane w pkt. 2.2., warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i przedłożą wszystkie dokumenty składające się na ofertę (spełniające wymogi SIWZ), a wymienione w punkcie 1 części III niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom 1) Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć poniższe dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) wykażą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę większą lub równą 50.000,00 PLN. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się stosownymi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane potwierdzone stosownym i aktualnym dokumentem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z minimum 5. letnim doświadczeniem zawodowym, tj.: a) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych wentylacyjnych gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych c) 1 osobą z uprawnienia budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Uwaga: Wykaz wyżej wymienionych osób Wykonawca winien przedstawić w formie zgodnej ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A3 z dołączeniem potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wymienionych osób wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Posiadają stosowne doświadczenie w realizacji zamówień publicznych porównywalnych pod względem technicznym i ekonomicznym z przedmiotem zamówienia, to jest: a) wykonali w okresie ostatnich 3. (trzech) lat minimum 1. (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu projektu budowlanego obiektu służby zdrowia - odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. W przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy niż określony jak wyżej to zobowiązany On jest do przedłożenia stosownych informacji za ten właśnie okres. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć stosowny wykaz zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A4 do nn. SIWZ pn. Wykaz wykonanych usług spełniających warunek konieczny kwalifikacji Wykonawcy wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały należycie wykonane (podpis inwestora na dokumencie wykazie lub załączenie odrębnych dokumentów autoryzowanych przez inwestora potwierdzających należyte wykonanie tych robót) 6) Wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom jeżeli dotyczy W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A5 do nn. SIWZ) w którym wskażą części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom. 7) Akceptują bez zastrzeżeń warunki wzoru umowy (kontraktu), tj. zobowiążą się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w nn. SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a)oświadczenie zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A6 do nn. SIWZ), b) oświadczenie zobowiązanie do podpisania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A7 do nn. SIWZ) c) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR A8 do nn. SIWZ. 8) Dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Zamawiającego wymienionego w CZĘŚCI II pkt. 3.1. nn. SIWZ Potwierdzenie pobytu w siedzibie Zamawiającego (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A9 do nn. SIWZ). Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w punkcie 1 część III niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 072.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu ul. Królewiecka 146 82-300 Elbląg pokój nr 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.