eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno Zdrój › Budowa dźwigu osobowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w Sanatorium w Jedlinie Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Szczawno Zdrój: Budowa dźwigu osobowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w Sanatorium w Jedlinie Zdroju.
Numer ogłoszenia: 271367 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 205264 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., ul. Ratuszowa 1, Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8493201, fax 074 8436764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dźwigu osobowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych w Sanatorium w Jedlinie Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Skrócony opis zadania. 1. Założenia programowe dla dźwigu: - norma - EN 81.1; - typ - dźwig elektryczny 1/1 - VVVF; - ilość przystanków - 08/08 - przelot; - wysokość podnoszenia - 10,0 m; - podszybie - 1300 mm; - nadszybie - 3600 mm; - udźwig - 800 kg; - prędkość jazdy - 0,65 m/s; - maszynownia górna nad szybem; - zasilanie trójfazowe 400 V - oświetlenie 230 V - 50 Hz; - napęd - silnik 1-no biegowy VVVF, 6,0 kW, 180 włączeń na godzinę; - prowadnice kabiny T 90 x 75 x 16 mm; - prowadnice przeciwwagi T 50 x 50 x 9 mm; - przeciwwaga kompletna; - liny nośne szt. 6 x O 11 mm; - sterowanie zbiorcze dół; - tablica sterowa - mikroprocesorowa; - przyciski w kabinie - do wyboru pięter + otwieranie drzwi + alarm + interkom + zamknięcie drzwi + wentylator; - sygnalizacja w kabinie - wyświetlacz pozycji kabiny + strzałki kierunkowe + wezwanie + przeciążenie; - oznaczenia przystanków - 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7; - oświetlenie sufitowe pośrednie; - kaseta na piętrach - przycisk wezwań, wyświetlacz pozycji kabiny i strzałki kierunku jazdy; - kabina o wymiarach wewnętrznych 1200 x 1500 x 2050h mm, wykonanie - malowana kolor oliwkowy; - drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2-panelowe malowane kolor oliwkowy o wymiarach 900 x 2000h mm; - kabina wyposażona w oświetlenie awaryjne, wentylator i kurtynę optyczną; - drzwi przystankowe 8 szt. 2-panelowe malowane kolor RAL 7038 o wymiarach 900 x 2000h mm. 2. Elementy dodatkowe dostawy. - rysunek techniczny; - certyfikat zgodnie z EN 81.1; - obliczenia. 3. Projektowane rozwiązanie konstrukcyjne. Konstrukcja dźwigu (od fundamentów po dach) jest całkowicie oddylatowana od konstrukcji budynku zasadniczego. Dylatacji nie należy przewiązywać cegłą, nie zacierać tynkiem, ukryć ją tylko pod plastikową lub drewnianą listwą mocowaną jednostronnie. Płytowy fundament pod projektowany szyb dźwigowy należy posadowić na gruncie rodzimym na głębokości ok. - 5,35 m w stosunku do poziomu parteru 0,00 m, dno podszybia będzie znajdować się na poziomie - 4,80 m. Płytę fundamentową grubości 40 cm z betonu B-25 ułożyć na warstwie chudego betonu i zazbroić prętami ze stali żebrowanej 34 GS (średnica O 14 co 10 cm w obu kierunkach, górą i dołem). Ściany szybu zaprojektowano z cegły pełnej klasy 150 na zaprawie marki 50. We wskazanych narożnikach wykonać trzpienie żelbetowe 25x25 cm zbrojone 4 pętami o średnicy O 14 ze stali 34 GS. Trzpienie wyprowadzić z fundamentu i zakończyć na ostatnim wieńcu. Przy łączeniu prętów głównych zbrojenia trzpieni należy pamiętać, że długość zakładu musi wynosić min. 60 cm a rozstaw strzemion na długości połączenia należy zmniejszyć o połowę. W murach szybu przylegających do trzpieni pozostawić strzępia, aby w trakcie betonowania właściwie połączyć trzpienie ze ścianami. Na nadproża stosować prefabrykowane belki żelbetowe typu L-19. Fragmenty ścian istniejących (przy otworach przystankowych) obetonować lub domurować w czasie montażu dźwigu. W poziomie stropów wszystkich kondygnacji w ścianach szybu wykonać obwodowe wieńce żelbetowe (podobnie jak w kominach) zbrojone 4 prętami o średnicy O 14. Zakłady prętów wieńca muszą mieć długość jak dla strefy rozciąganej tj. min 60 cm. Przy betonowaniu wieńców należy pamiętać o ubetonowaniu korytek. Poziomy założenia kolejnych wieńców podano na przekroju pionowym dźwigu. W pomieszczeniu maszynowni jako posadzkę zaprojektowano płytę żelbetową o grubości 18 cm zbrojoną prętami (w strefie rozciąganej) o średnicy O 14 co 10 cm ze stali 34 GS w obu kierunkach, górą i dołem - beton B-25. Pod oparcia belek stalowych I 240 zastosować blachy stalowe grubości 10 mm zakotwione wąsami stalowymi z prętów o średnicy O 14 w płycie stropu. Miejsce oparcia belek dostosować do urządzeń maszynowni. W miejscu oparcia belek dwuteowych zastosować podkładki gumowe grubości 12 mm. Otwory technologiczne w płycie stro-powej dostosować do typu maszynowni. Długość oparcia belek - na całej długości muru szybu tj. 38 cm z obu stron. Przykrycie pod maszynownią wg. rysunku przekroju pionowego szybu dźwigowego przy zachowaniu odporności ogniowej min. 60 minut. Wewnętrzne powierzchnie ścian szybu muszą być gładkie, pionowe i prostopadłe do siebie. Całkowite wartości odchyłek ścian szybu od pionu na całej jego wysokości nie powinny przekraczać 8 mm na zewnątrz i 5 mm od wewnątrz dla ścian z drzwiami przystankowymi oraz 10 mm na zewnątrz i 8 mm od wewnątrz dla ścian pozostałych. Przed montażem dźwigu, w szybie należy wykonać bezpieczne pomosty montażowe umożliwiające dogodny montaż prowadnic i drzwi - zgodnie z Informacją Techniczną producenta. Dostęp do podszybia po klamrach lub stałej drabince osadzonej w ścianie. Nadproża nad otworami w budynku istniejącym zaprojektowano z typowych, dwuteowych dźwigarów walcowanych ze stali St3S. Dźwigary starannie obetonować stosując beton B-15. Do wszelkich przemurowań (np. przy otworach) w budynku istniejącym używać cegły ceramicznej pełnej klasy 150 na zaprawie marki 50. 4. Roboty budowlane. 4.1. Roboty rozbiórkowe. W związku z projektowanym dźwigiem wewnętrznym nastąpią rozbiórki zarówno stropów (piwniczne i międzypiętrowe) jak ścianek działowych. W stropach drewnianych zastosować wymiany w celu uzyskania odpowiedniego otwory przelotowego (pamiętając o dylatacjach wokół szybu). 4.2. Roboty ziemne. Prace będą występować na poziomie piwnic w trakcie wykonywania podszybia i płyty fundamentowej pod projektowany szyb dźwigowy. Prace te wykonać ręcznie pamiętając o tym, aby nie podkopywać fundamentów ścian istniejących. 4.3. Fundamenty. Pod szyb dźwigowy projektuje się fundamenty w postaci żelbetowej płyty fundamentowej grubości 40 cm, ułożonej na 15 cm warstwie chudego betonu. 4.4. Ściany. Ściany szybu projektuje się jako pełne o grubości (długości) 38 cm i (szerokości) 25 cm - powyżej podszybia. Ściany z cegły pełnej klasy 150 na zaprawie marki 50. 4.5. Izolacje przeciwwilgociowe. W warstwie górnego poziomu płyty fundamentowej szybu zastosować 2 warstwy papy termozgrzewalnej wywiniętej na ściany na wysokość 1,80 m. 4.6. Tynki wewnętrzne i zewnętrzne. Tynki wykonać jako cementowo-wapienne kategorii III o grubości 1,5 cm. 4.7. Wentylacja. Wentylację szybu wykonać w połaci dachowej (w części maszynowni). Montaż rury wywiewnej o średnicy O 15 wyprowadzonej ponad dach h=80 cm min., oraz zastosować uchylne okno połaciowe (zabezpieczone) 80x120 cm. 4.8. Wykończenie. Ściany szybu dźwigowego malować farbą emulsyjną w kolorze białym. W pomieszczeniach maszynowni ściany malować farbami emulsyjnymi. Lamperie do wysokości 1,60 m malować farbą olejoodporną lub wyłożyć glazurą odporną na olej. W podobny sposób wykonać posadzkę w pomieszczeniu maszynowni. Drzwi do maszynowni ognioodporne stalowe (odporności min. 60 minut) zaopatrzone w zamek z kluczem taki aby była możliwość otwarcia drzwi od środka bez klucza. Dla poszczególnych elementów urządzeń dźwigowych oraz materiałów budowlanych Wyko-nawca przedstawia certyfikaty, aprobaty techniczne, próby i dopuszczenia do eksploatacji zgodne z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 457557.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych - Józef Nejman, ul. Batorego 33/5, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 457557.21
  • Oferta z najniższą ceną: 457557.21 oferta z najwyższą ceną: 457557.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.