eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Gdynia: bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.
Numer ogłoszenia: 271348 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni , ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6674250, faks 58 6674253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Gdańsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. 3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych asortymentów robót są danymi szacunkowymi podanymi w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Ustalone na podstawie oferty wstępne wynagrodzenie może zostać zmienione w ostatecznym rozliczeniu o kwotę wynikającą z ewentualnej różnicy między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru robót wykonanych. Ostateczne kosztorysowe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone jako suma iloczynów ceny jednostkowej (zgodnie z wycenionym kosztorysem ofertowym)danego asortymentu wykonanych robót oraz ilości jednostek wykonanych, potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zaoferowane ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie do końca trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu poszczególnych zadań. Zamawiający zastrzega sobie prawo do redukcji w zakresie ilości oraz rodzaju poszczególnych robót określonych przedmiarem robót w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. W przypadku naprawy dróg o nawierzchni utwardzonej należy: 1.Wzruszyć wierzchnią warstwę nawierzchni drogi 2.Sprofilować w celu uzyskania wymaganego przekroju poprzecznego 3.Zagęścić nawierzchnię w warunkach wilgotności optymalnej Zamawiający będzie wymagał certyfikatów, deklaracji zgodności oraz aprobat technicznych na wbudowane materiały. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełnią wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z dyspozycją zawartą w art.67 ust.1 pkt 6 PZP. Określenie przedmiotu i wielkości: bieżące i awaryjne naprawy dróg leśnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-07-26 do godz. 08:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Gdańsku 02 2030 0045 1110 0000 0013 7130; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancje należy złożyć w ORYGINALE w Kasie Nadleśnictwa Gdańsk Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancje muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. Zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. Zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. Zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. Zm.), lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnieniu Wykonawca jest wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Przynajmniej DWIE roboty budowlane (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi że wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia polegające na naprawie, remoncie lub utrzymaniu bieżącym dróg gruntowych na kwotę minimum 70 000 zł brutto każda droga., lub w innych walutach, przeliczając średni kurs NBP z dnia ogłoszenia przetargu. SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: Przynajmniej CZTERY roboty budowlane (potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia polegające na naprawie lub remoncie dróg gruntowych na kwotę minimum 70 000 zł brutto każda droga, lub w innych walutach, przeliczając średni kurs NBP z dnia ogłoszenia przetargu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował następującym sprzętem na KAŻDĄ CZĘŚĆ: koparka na podwoziu kołowym 1 szt., równiarka drogowa 1 szt., walec drogowy 1 szt. samochód samowyładowczy 1 szt. Zrywarka 1 szt. Beczkowóz ze zraszarką 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia budowalne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane(Dz. U. z 2010r. nr 243,poz.1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r, Nr 63, poz 394). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 100 000 zł, lub w innych walutach, przeliczając średni kurs NBP z dnia ogłoszenia przetargu. Wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert na 2 części należy wykazać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 200 000 zł, lub w innych walutach, przeliczając średni kurs NBP z dnia ogłoszenia przetargu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) konieczności wykonania robót dodatkowych, b)działania siły wyższej, za która uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, których strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania umowy, c) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Przewiduje się możliwość zmiany na stanowisku kierownika budowy i inspektora nadzoru o ile zaproponowane osoby będą miały, co najmniej takie same kwalifikacje wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zmiana ceny -w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_gdansk/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gdańśk ul. MOrska 200 81-006 Gdynia pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Gdańśk ul. Morska 200 81-006 Gdynia sekretariat - pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z bieżącym i awaryjnym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zakresem robót są objęte następujące drogi: -Droga w Leśnictwie Matemblewo oddz. 151b,c -Droga w Leśnictwie Renuszewo oddz. 95,96,97,106 -Droga w Leśnictwie Sopot oddz. 30 -Droga w Leśnictwie Witomino oddz. 217b -oraz awaryjne naprawy dróg leśnych w Leśnictwach Sobieszewo, Matemblewo, Renuszewo, Sopot, Gołębiewo, Witomino, Cisowa, Kamień Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące i awaryjne naprawy odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Zakres robót: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z bieżącym i awaryjnym utrzymaniem dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zakresem robót są objęte następujące drogi: -Droga leśna w Leśnictwie Zwierzyniec oddz. 276-279, -Droga leśna Młynówka w Leśnictwie Wyspowo -oraz awaryjne naprawy dróg leśnych w Leśnictwach Zwierzyniec, Stara Piła, Marianowo, Zbychowo, Wyspowo, Sopieszyno, Biała, Przetoczyno Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.