eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnica › Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Kuźnica: Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica.
Numer ogłoszenia: 271329 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuźnica , Plac 1000 Lecia PP 1, 16-123 Kuźnica, woj. podlaskie, tel. 085 7229281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-kuznica.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału w sezonie grzewczym 2008/2009 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Kuźnica w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1. część I - węgiel orzech/groszek w ilości 50 ton o parametrach: wartość opałowa nie mniej niż 26 000 kJ/kg, zawartość popiołu do 5 %, zawartość siarki do 0,6 %, - miał węglowy w ilości 120 ton o parametrach: wartość opałowa nie mniej niż 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu do 12 %, zawartość siarki do 0,6 %, 2. część II - węgiel kamienny w ilości 90 ton - asortyment groszek energetyczny typ 31 lub 31,1: uziarnienie 5-25mm, udział podziarnia<10%, RJ<10, temp. miękkn. popiołu>1150oC, wilgotność<15 %, zawartość popiołu<10 %, wartość opałowa 26 MJ/kg, siarka<0,6 %..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.10.00.0 - Paliwa stałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: -dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. co najmniej jednym samochodem ciężarowym. Transport powinien być sprawny technicznie i ubezpieczony. W przypadku sprzętu nie będącego własnością Wykonawcy wymagane jest posiadanie umowy najmu, leasingu itp. na okres obowiązywania umowy z Zamawiającym. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5)udokumentują zrealizowanie w ilości nie mniej niż 50 ton węgla oraz nie mniej niż 120 ton miału węglowego, węgla kamiennego-asortyment groszek w ilości 90 ton dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 6)akceptują warunki umowne załączone do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a)Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 4 do SIWZ. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Zaakceptowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący formularz nr 5 do SIWZ. e)udokumentują zrealizowanie w ilości nie mniej niż 50 ton węgla oraz nie mniej niż 120 ton miału węglowego, ni mniej niż 90 ton węgla asortyment groszek energetyczny, dostaw w sezonie grzewczym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminów wykonania i odbiorców na formularzu Nr 3 do SIWZ. 2.Kopie dokumentów muszą być poświadczone (za zgodność z oryginałem), na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: (Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania), z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 4.Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. niezgodnie z przedstawionym wzorem lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 pzp. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum). Oferta wspólna musi spełniać dodatkowo następujące wymagania: -Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej SIWZ pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów, -wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączenie z Pełnomocnikiem, -w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin na jaki została zawarta umowa wykonawców, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-kuznica.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kuźnica ul. Plac 1000-lecia PP 1 16-123 Kuźnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kuźnica ul. Plac 1000-lecia PP 1 16-123 Kuźnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.