eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Miedziana Góra: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013.
Numer ogłoszenia: 271304 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 41 303-16-26, faks 41 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013 tj. w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 (IV semestry) w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Miedziana Góra. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługi realizowane wg niniejszego projektu opisane są szczegółowo w SIWZ na stronie Gminy Miedziana Góra. W sumie w 2.580 godzin lekcyjnych zajęć w okresie IV semestrów w latach od września 2011 - czerwca 2013 dla 232 dzieci. Zakłada się, że w realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy się dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka, jego możliwości oraz zalecenia do dalszej edukacji. Każdy wykonawca może złożyć oferty na dobrowolną ilość części. Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - zakres czynności do umowy zlecenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w przypadku zmian zasad projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą POKL. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Osoby starające się o to stanowisko powinny posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne klas w przedziale I - III.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi: a. każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. b. wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: wykształcenie wyższe co najmniej na poziomie licencjata z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej. c. Osoby powinny posiadać doświadczenie w pracy minimum 5 letnie potwierdzone pozytywna oceną pracy lub równoważnym dokumentem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia d. Umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej, e. Praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową, f. Ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi, g. Dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, h. Znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania danego zadania w zamówieniu musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą klasyfikacje wymienione w pkt. 5.1. i 5.1.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia wypełniony wg załącznika nr 4 do SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. Dla odpowiedniej części zamówienia, wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą: - co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej, - minimum stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany, - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej, - praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową, - ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi, - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków, - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą posiadać wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga podpisania oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi do realizacji zamówienia zasobami, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; 2. Zakres czynności do umowy zlecenia; 3. Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu w/w zajęć - 20
  • 3 - Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, w pokoju nr 31 na parterze lub na II piętrze w pokoju nr ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Miedzianej Górze ul. Urzędnicza 18, w sekretariacie, II piętro) lub przesłać pocztą..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.