eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do budynku Banku Dominet w rejonie ulic Księcia Ludwika I i Kilińskiego oraz Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej fi 300 w ulicy Kilińskiego - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Lubin: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do budynku Banku Dominet w rejonie ulic Księcia Ludwika I i Kilińskiego oraz Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej fi 300 w ulicy Kilińskiego - etap II
Numer ogłoszenia: 271262 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468000, faks 076 7468005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do budynku Banku Dominet w rejonie ulic Księcia Ludwika I i Kilińskiego oraz Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej fi 300 w ulicy Kilińskiego - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych polegających na realizacji zadań inwestycyjnych pn. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do budynku Banku Dominet w rejonie ulic Księcia Ludwika I i Kilińskiego oraz Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej fi 300 w ulicy Kilińskiego - etap II Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do budynku Banku Dominet należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną w maju 2009 r. przez firmę Usługi Projektowe ATANER Renata Panic, Osiek ul. Neptuna 1, 59-300 Lubin. Sieć kanalizacji sanitarnej fi 300 w ulicy Kilińskiego - etap II - należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną w maju 2010 roku przez firmę Usługi Projektowe ATANER Renata Panic, Osiek ul. Neptuna 1, 59-300 Lubin. Zakres robót obejmuje: a/ roboty drogowe - rozbiórka i odtworzenie istniejącej nawierzchni, b/ roboty ziemne, c/roboty montażowe Po zrealizowaniu robót stan dróg, chodników, nasadzeń i trawników należy przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacjach projektowych. Sieci kanalizacji sanitarnej, przyłącze oraz studnie należy zgodnie z ww. dokumentacjami. Sieci i przyłącze przed zasypaniem należy zgłosić w celu odbioru robót zanikowych przez przedstawiciela MPWiK Spółka z o.o. oraz do inwentaryzacji geodezyjnej. Przy zasypywaniu wykopów zagęścić grunt warstwami. Koszty wykonania i uzgodnienia projektów organizacji ruchu z zarządcami dróg oraz zajęcia pasów drogowych w trakcie realizacji budowy leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich uzgodnień zawartych z firmą ZWM CARBONEX w Porozumieniu z dnia 07.08.2009 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Inwestycji oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wskazanego warunku Wykonawca oświadczy, że go spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie (roboty budowlane) związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 500.000,00 PLN netto (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wskazanego warunku Wykonawca oświadczy, że go spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a/ posiadania przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci kanalizacyjnych, b/ przynależność przez kierownika budowy do samorządów zawodowych architektów i inżynierów budowlanych oraz urbanistów, a tym samym posiadanie aktualnego ubezpieczenia od OC za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. ( załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wskazanego warunku Wykonawca oświadczy, że go spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz ofertowy, 2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3/ Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie lub w sytuacji, gdy z załączonych dokumentów nie wynika, kto jest osobą uprawnioną do występowania w postępowaniu w imieniu Wykonawcy, 4/ Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć tj. w sytuacji: a/ wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację umowy, b/ zmiany prawa podatkowego - w zakresie zmiany podatku VAT na roboty budowlane objęte umową, c/ konieczności wykonania nowego projektu lub zmian w istniejącym projekcie, d/ nadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Rzeźnicza 1, Lubin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat Spółki ul. Rzeźnicza 1 w Lubinie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.