eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Gryfice: Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy.
Numer ogłoszenia: 27125 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28634 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, woj. , tel. 091 3843321; 3842516, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, Nadleśnictwo Gryfice w terminie od 1.03.2015r do 31.12.2015r. Jednakże w przypadku, gdy umowa zostanie podpisana po 1.03.2015r, zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r. 1) Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia); 2) Szczegółowy wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk określa załącznik nr 2 do SIWZ (Wykaz wymagań dla poszczególnych stanowisk); 3) Szczegółowy zakres ilości stanowisk /roboczogodzin wynosi: trzech kucharzy (Kucharz nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1633, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Kucharz nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1121, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik, Kucharz nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 530, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Czerwiec - Sierpień); cztery pomoce kuch. (Pomoc kuch. nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pomoc kuch. nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pomoc kuch. nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 906, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Wrzesień, Pomoc kuch. nr 4 - planowana ilość roboczogodzin 706, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Czerwiec - Wrzesień); trzech kelnerów (Kelner nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1583, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Kelner nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1242, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Listopad, Kelner nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 890, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik); cztery pokojowe (Pokojowa nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1763, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Pokojowa nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1507, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad, Pokojowa nr 3 - planowana ilość roboczogodzin 964, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Październik, Pokojowa nr 4 - planowana ilość roboczogodzin 596, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Maj - Sierpień); placowy - planowana ilość roboczogodzin 1319, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień. Miejsce realizacji usługi: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Lasów Państwowych Bażyna w Pogorzelicy, ul. Wojska Polskiego 15, 72-351 Pogorzelica. Wymagania odnośnie realizacji usług: 1. w zakresie obsługi kuchennej, obsługi kelnerskiej - szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ; narzędzia, urządzenia oraz środki (artykuły żywnościowe, artykuły chemii gospodarczej, artykuły przemysłowe) niezbędne do należytego wykonania usług zapewnia Zamawiający. Wykonawca zapewnia odpowiednią odzież dla osób wykonujących usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 2. w zakresie obsługi sprzątania - szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ; środki czystości, środki higieniczne, artykuły chemii gospodarczej, artykuły przemysłowe niezbędne do należytego wykonania usług zapewnia Zamawiający; wykaz narzędzi niezbędnych do należytego wykonywania usług, które zobowiązany jest zapewnić Wykonawca zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; Wykonawca zapewnia odpowiednią odzież dla osób wykonujących usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. w zakresie obsługi gospodarczej - szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; narzędzia, urządzenia, maszyny, środki i materiały niezbędne do należytego wykonania usług (określone w załączniku nr 1 do SIWZ) zapewnia Wykonawca. 4. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej PZP, Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Kucharz - planowana ilość roboczogodzin 1633, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Grudzień; dwie Pomoce kuch. (Pomoc kuch. nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad, Pomoc kuch. nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1645, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad); Kelner - planowana ilość roboczogodzin 1583, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Listopad; dwie Pokojowe (Pokojowa nr 1 - planowana ilość roboczogodzin 1763, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec - Grudzień, Pokojowa nr 2 - planowana ilość roboczogodzin 1507, planowany okres wykonywania usługi w miesiącach Marzec- Listopad). 3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości roboczogodzin określonych w pkt 3.1. SIWZ maksymalnie o 20 % w razie zmniejszenia sprzedaży usług świadczonych przez Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Lasów Państwowych w Pogorzelicy w stosunku do planowanego, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego. Zmniejszenie ilości roboczogodzin nie stanowi zmiany umowy ani niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi powyżej w przypadku zmiany charakteru świadczonych usług gastronomicznych lub hotelowych, zwiększenia sprzedaży poszczególnych usług, a także w innych przypadkach uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego, przy zachowaniu wartości zamówienia jako wartości maksymalnej. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji polegającego na zleceniu przez Zamawiającego na rzecz wykonawcy wykonania dodatkowych usług z zakresu obsługi kucharskiej, kelnerskiej lub sprzątania przez dodatkowe osoby, niewymienione powyżej tj. jedna osoba na stanowisko kucharza oraz do dwóch osób na każde ze stanowisk: pomoc kuchenna, kelner, pokojowa. Szczegółowe zasady skorzystania z prawa opcji określa załącznik nr 11 do SIWZ (wzór umowy). Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następować na koniec miesiąca kalendarzowego, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie oraz ilości przepracowanych godzin, na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych usług potwierdzonych protokołem odbioru. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie usług w okresie wykonywania umowy; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy; 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą kadry spełniającej wymagania określone w załączniku nr 4 do SIWZ. 5) Zamawiający ma prawo do weryfikacji spełnienia przez osoby, za pomocą których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) W razie powstania szkody w czasie wykonywania powierzonych obowiązków z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, bądź osoby przy pomocy której wykonuje usługi, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonej szkody. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby wyznaczonej do reprezentowania go podczas jego nieobecności w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ww. informacje Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy rodzaj usług Zamawiający będzie zlecał na podstawie: 1) Zlecenia miesięcznego - wystawionego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego. Zamawiający informuje, że roboczogodziny w zleceniu miesięcznym mogą być modyfikowane o 30% roboczogodzin ogółu zlecenia. 2) Zlecenia tygodniowego - wystawionego w każdy czwartek poprzedzający kolejny tydzień od piątku do czwartku ze szczegółowym podaniem ilości roboczogodzin na odpowiednie usługi oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji lub zwiększenia roboczogodzin w zleceniu tygodniowym o 20% ogółu roboczogodzin zleconych w zleceniu tygodniowym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.33.00.00 - Usługi kawiarniane 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.31.00.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie 55.31.20.00 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESS POLSKA Sp. z o. z siedzibą w Koszalinie NIP 6692467265 REGON 320537838, ul. Bohaterów Warszawy 2, 72-211 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268347,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326857,23

  • Oferta z najniższą ceną: 326857,23 / Oferta z najwyższą ceną: 326857,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.