eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki surowca drzewnego, hodowli lasu oraz ochrony lasu na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Koluszki: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki surowca drzewnego, hodowli lasu oraz ochrony lasu na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 271238 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny , Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7141551, faks 044 7141552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa, Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Brzeziny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki surowca drzewnego, hodowli lasu oraz ochrony lasu na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu pozyskania i zrywki surowca drzewnego, hodowli lasu oraz ochrony lasu na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2009 roku zgodnie z SIWZ. Miejsce wykonania usług - teren Nadleśnictwa Brzeziny, Leśnictwa: Gałków, Poćwiardówka, Zieleń, Budziszewice, Wiączyń, Tadzin i Wykno..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień tj. min.: - Uprawnienia do kierowania ciągnikiem, odpowiadające kat. T lub równorzędnej - dotyczy prac wykonywanych ciągnikiem -dla min. 1 osoby - dot. części zamówienia nr 2. - Zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla wszystkich pilarzy - dotyczy części nr 1 i 4 pozyskania drewna. - Aktualne badanie lekarskie dopuszczające do pracy pilarką spalinową dla osób posiadających uprawnienia do wykonywania ww prac. b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech 3 lat przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, których wartość wyniosła min 50 000 zł - dysponuje ciągnikiem rolniczym (lub innym równoważnym) o mocy min. 38,2 kW (52 KM) - min. 1 szt. dot. części zamówienia nr 2 - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości 2 osób na każdą część zamówienia - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania z podaniem ich kwalifikacji i uprawnień, - dysponuje profesjonalnymi pilarkami spalinowymi - 2 szt, dot. części zamówienia nr 1 i 4 - dysponuje ciągnikiem typu SKIDER o mocy niemniejszej niż 60 KM (lub inny równoważny) - umożliwiający zrywkę półpodwieszoną lub nasiębierną drewna wielkowymiarowego - 1 szt. dot. części nr 1 i 4 - dysponuje ciągnikiem rolniczym (lub innym równoważnym) z osprzętem, o mocy min. 45 KM przystosowany do zrywki drewna grupy S1, S2, S4 lub przyczepę samozaładowczą do drewna stosowego - 1 szt. dot. części 1 i 4 W przypadku, gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnienia osób od innych podmiotów - przedstawią pisemne zobowiązanie o udostępnieniu osób. c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) b) formularz cenowy oferty (zał. nr 3 do SIWZ) c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ) d) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 6 do SIWZ, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - uprawnienia do kierowania ciągnikiem, odpowiadające kat. T lub równoważnej - dot. prac wykonywanych ciągnikiem rolniczym - dla min 1 osoby dot. cz nr 2. - zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla wszystkich pilarzy - dot. części nr 1 i 4 - pozyskania drewna - aktualne badanie lekarskie dopuszczające do pracy pilarką spalinową dla osób posiadających uprawnienia do ww prac. i) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jakim dysponuje Wykonawca - wg zał. nr 7 do SIWZ, W przypadku, gdy Wykonawcy będą korzystać z udostępnionego potencjału technicznego, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. j) wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed datą wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej - wg załącznika nr 8 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/brzeziny.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzeziny, Kaletnik, ul. Główna 3, 95-040 Koluszki, sekretariat nadleśnictwa I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lesnictwo Gałków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane z pozyskaniem i zrywką surowca drzewnego na terenie Leśnictwa Gałków w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace mechaniczne z zakresu hodowli lasu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace mechaniczne z zkresu hodowli lasu na terenie Nadleśnictwa Brzeziny w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Poćwiardówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace ręczne z zakresu hodowli lasu w Leśnictwie Poćwiardówka w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Zieleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace reczne z zakresu hodowli lasu oraz pozyskania i zrywka surowca drzewnego w Leśnictwie Zieleń w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Budziszewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace ręczne z zakresu hodowli lasu w Leśnictwie Budziszewice w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leśnictwo Wiączyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace ręczne z zakresu hodowli lasu w Leśnictwie Wiączyń w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leśnictwo Tadzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace ręczne z zakresu hodowli lasu w Leśnictwie Tadzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leśnictwo Wykno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace ręczne z zakresu hodowli lasu i ochrony lasu w Leśnictwie Wykno w 2009 roku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.