eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Budowa placu zabaw w miejscowości Krościna Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Prusice: Budowa placu zabaw w miejscowości Krościna Mała
Numer ogłoszenia: 271234 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w miejscowości Krościna Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania pn. Budowa placu zabaw w miejscowości Krościna Mała obejmującego budowę placu zabaw na działce nr 94/18, obręb Krościna Mała Gmina Prusice, między innymi w następującym zakresie: a) altanka biesiadna, b) grill, c) urządzenia zabawowe i elementy małej architektury, d) ścieżki i nawierzchnie w strefie bezpieczeństwa. z wyłączeniem wykonania nasadzeń zieleni. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 94/18, obręb Krościna Mała. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Wykonawca dostarczy na własny koszt oraz własnym transportem wyposażenie placu zabaw, które stanowią elementy małej architektury, pojedyncze kompletne zestawy lub kompozycje zestawów służące do zabawy i rekreacji dzieci i młodzieży elementy małej architektury oraz wyposażenie i osprzęt. 6. Urządzenia zabawowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania polskiej normy PN-EN 1176-2009 regulującej wymagania w zakresie wyposażania placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa. 7. Nawierzchnie stosowane na placu muszą spełniać wymagania normy PN-EN 1177 -2009 określającej wymagania odnośnie nawierzchni stosowanych na placach zabaw, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, w których niezbędna jest amortyzacja upadku. 8. Wszelkie podane wymiary są wartościami minimalnymi, dopuszcza się odchylenie w stosunku od wartości minimalnej +/- 10%. 9. Na przedmiot zamówienia składają się następujące rodzaje urządzeń się w ilościach wskazanych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w szczególności: 1) Huśtawka wahadłowa dwustanowiskowa Huśtawka na podporach z rury o średnicy 60mm, belka pozioma stalowa, z rury o średnicy 60mm, skręcana, cynkowana ogniowo. Łańcuchy, na których zawieszono siedziska nierdzewne, atestowane, huśtawka łożyskowana toczne. Siedzisko typu deseczka gumowana zawieszone na łańcuchu długości 1,5 m. Wymiary: Długość - 3 m Szerokość - 1,7 m Wysokość - 1,95 m Długość zawieszenia siedziska (łańcucha) 1,5 m Strefa bezpieczeństwa - 7,1 x 3 m Liczba użytkowników: 2 2) Bujak Bujak konik został osadzony na sprężynie o średnicy 20mm, konstrukcja urządzenia wykonana z profilu 5020mm, cynkowana ogniowo i malowana. Elementy ozdobne wykonane z tworzywa HDPE, uchwyty plastikowe, siedzisko gumowane. Wymiary: Długość -1 m Szerokość - 0,55 m Wysokość - 0,9 m Strefa bezpieczeństwa - 3,4 x 3 m 3) Karuzela 3-ramienna Ramiona karuzeli wykonane z rury nierdzewnej średnicy 33mm, konstrukcja słupa z rur średnicy 88 i 60mm, cynkowana ogniowo i malowana, platforma wykonana z tworzywa HDPE. W mechanizmie zastosowano łożysko kulkowe. Wymiary: Długość - 1,25 m Szerokość - 1,25 m Wysokość - 0,66 m Strefa bezpieczeństwa - o 5,3 Liczba użytkowników - 6 4) Zestaw rekreacyjny jedno-wieżowy ze zjeżdżalnią Urządzenie zabawowe ze zjeżdżalnią, trapem, grą kółko-krzyżyk, i balkonem. Konstrukcja nośna z profilu zamkniętego 70x70mm. Dach wieży i wypełnienia wykonane z tworzywa HDPE. ślizg wykonany z tworzywa epoksydowego, boki zjeżdżalni z tworzywa HDPE. Podłogi i wejście trapu wykonane ze sklejki antypoślizgowej 18mm. Gra kółko-krzyżyk zawarta w jednym z wypełnień bocznych. Lina trapu stalowo-polipropylenowa i średnicy 16mm. Elementy zestawu: a) Wieża z daszkiem b) Zjeżdżalnia c) Trap wejściowy d) Gra kółko-krzyżyk e) Balkon Wymiary: Szerokość - 4,9x2,5 m Wysokość podłogi wieży - 1,2 m Wysokość całkowita 2,9 m Długość ślizgu - 2,3 m Strefa bezpieczeństwa - 8,4x5,6 Liczba użytkowników: 8 5) Huśtawka wagowa ważka Konstrukcja oparta na podporze z rury o średnicy 48 mm, belka wykonana z rury o średnicy 60 mm. Ważka łożyskowana ślizgowo. Uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej, Amortyzatory gumowe pod siedziskami. Siedziska gumowane. Wymiary: Długość - 2,4 m Szerokość - 1,8 m Wysokość - 0,6 m Strefa bezpieczeństwa - 4x4 Liczba użytkowników - 4 6) Tablica informacyjna, regulamin Konstrukcja z profilu stalowego zamkniętego 30x30 i 40x40 mm, tablica z blachy ocynkowanej 0,8 mm. Całość ocynkowana ogniowo. Konstrukcja cynkowana ogniowo lub malowana proszkowo. Treść tablicy zawierać powinna informacje dotyczące placu oraz regulamin korzystania z niego. Wymiary: Długość - 0,66 m Szerokość - 0,04 m Wysokość - 2,20 m 7) Grill Grill składa się z ceglanego paleniska osadzonego na gruncie, stalowego rusztu zawieszonego za pomocą łańcucha na stalowym obrotowym ramieniu. 8) Altana Wymiary: Wysokość - 4,45 m Szerokość - 5 m Długość - 5 m Powierzchnia - 25 m2 Altana z dachem dwuspadowym o symetrycznych połaciach i kącie spadku 30 stopni. Altana projektowana jest w konstrukcji drewnianej, z żelbetowymi słupami fundamentowymi. Część nadziemną konstrukcji stanowią 4 słupy drewniane o przekroju 16x16cm, na których opiera się drewniana konstrukcja dachu jętkowego. Jako elementy poziome konstrukcji zastosowano 2 belki o przekroju 16x16 cm oraz 2 płatwie o takich samych przekrojach, podpierane przez 12 mieczy o przekrojach 16x16 cm. Na płatwiach oparto krokwie o przekrojach 8x18 cm, połączone w wiązarach za pomocą jętek o przekroju 5x14 cm. Projektuje się deskowanie pełne z płyt OSB. gr. 22 mm, jako wykończenie spodniej wewnętrznej powierzchni dachu. Mocowanie płyt OSB za pomocą gwoździ ocynkowanych 75x2,8mm. Konstrukcję drewnianą projektuje się z drewna sosnowego lub świerkowego. Łączenie elementów drewnianych za pomocą metalowych złączy do konstrukcji drewnianych, np. : - płytki perforowane z blachy ocynkowanej, średnica otworów 5 mm, mocowanie gwoździami pierścieniowymi O 4.0 lub wkrętami O 5, grubość płytki 2,0 mm, - złącza kątowe z blachy ocynkowanej, gr. 2,0 mm oraz za pomocą połączeń ciesielskich. Wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować preparatem do impregnacji drewnianych elementów zewnętrznych.. 9) Urządzenie linarne Urządzenie wspinaczkowe z konstrukcją ze stalowego słupa o średnicy 159 mm oraz obręczy wokół niego wykonanej z rury nierdzewnej 42 m o średnicy 1,7 m, zawieszonej na jego wierzchołku za pomocą lin stalowo polipropylenowych (liny o średnicy 16 m). Wymiary: Długość - 1,7 m Szerokość - 1,7 m Wysokość - 2,5 m Strefa bezpieczeństwa - średnica 5,6 m 10) Ławki z oparciem ławki żeliwne z siedziskami z impregnowanych desek drewnianych. Są to elementy gotowe, wykańczanie fabryczne, wykonane z obowiązującymi normami. Siedziska z desek drewnianych impregnowanych za pomocą impregnatów przeciw grzybiczych oraz lakierobejcy. Żeliwne nogi malowane proszkowo na czarno. Ławki powinny być skonstruowane i użytkowane zgodnie z normami - PN-EN-1177. Wymiary: Długość - 1,8 m Szerokość - 0,5 m Wysokość - 0,70 m Liczba użytkowników - 4 osoby Deski drewniane - 35 x 100 x 1700 mm Strefa bezpieczeństwa - 3,3 x 2 m 11) Stół z ławami Wykonane z drewna toczonego impregnowanego stoły z ławami po obu stronach znajdują się w altance. Stół i ławy wykonane z drzewa toczonego impregnowanego ciśnieniowo. Siedzisko ławki z wykonane z materiału grubości 40mm. Stół z dużym blatem , grubości około 40 mm. Elementy metalowe powinny być malowane lakierem akrylowym strukturalnym, odpornym na warunki atmosferyczne. Ławki powinny być skonstruowane i użytkowane zgodnie z normami- PN-EN-1177. Wymiary: Długość - 1,6 m Szerokość - 1,2 m Szerokość siedziska - 0,35 m Wysokość blatu - 0,60 m Wysokość ławy - 0,44 m Liczba użytkowników - 6 osoby 12) Kosze na śmieci Kosz na śmieci o pojemności 30 l. Stalowy, ocynkowany ogniowo i lakierowany lakierem akrylowym, strukturalnym. Podstawę konstrukcji stanowi rura o o 33 mm i blacha o grubości 1,5 mm. Daszek przymocowany do rury z blachy 3mm na stałe połączony z konstrukcją. Całość konstrukcji ocynkowana metodą ogniową, malowany lakierem akrylowym (lakierem strukturalnym). Wymiary: Wysokość 1,1 m Szerokość: 0,45 m Długość: 0,45 m Kosz na śmieci produkowany w zgodzie z wytycznymi PN-B-03207:2002. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucane. Materiał dobrany na przykładzie katalogu. 10. Graficzne zestawienie poszczególnych elementów stanowi jedno z opracowań wchodzących w skład dokumentacji projektowej. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku wskazania w dokumentacji producenta lub nazwy urządzenia albo kodu istnieje możliwość zastosowania urządzeń równoważnych z zastrzeżeniem powyższych zapisów. Zapis równoważności dotyczy wszystkich wskazanych w dokumentacji materiałów opisanych nazwami własnymi lub nazwami producenta, gdzie inny sposób opisu jest utrudniony. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie urządzenia, które spełniać będą te same funkcje, co wymagane przez Zamawiającego. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego, dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. 11. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atest zgodności z polską i europejską normą oraz niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz wykonane roboty budowlane. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 13. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 1 500,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli, co najmniej: dwie roboty budowlane polegające na, budowie placu zabaw o wartości, co najmniej 50 000 zł każda, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych zamówień i dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj.: kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane) lub kierownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane). Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość 50 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu ubezpieczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli, co najmniej: dwie roboty budowlane polegające na, budowie placu zabaw o wartości, co najmniej 50 000 zł każda, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych zamówień i dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    1) Fotografii bądź wizualizacji przedstawiających oferowane urządzenia, 2) certyfikatów dopuszczających do zastosowania poszczególnych urządzeń zabawowych zgodnie z przeznaczeniem, 3) Karta techniczna urządzenia, potwierdzona przez jej producenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) nastąpią zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem na rynku rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 4) w przypadku wystąpienia niedających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych na terenie objętym inwestycją, a także innych nie przewidzianych okoliczności jak np. odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, itp., lub wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co może spowodować konieczność zmiany zakresu realizowanego przedmiotu zamówienia a także przedłużenia terminu wykonania umowy, 5) wystąpią konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia, 6) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 7) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. lub będą polegały w szczególności na: a) skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług, b) obniżeniu kosztu ponoszonego przez zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie robót, c) obniżeniu kosztu wykonania robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, d) wydłużeniu termin gwarancji, e) poprawieniu sprawności lub zwiększenie wartości ukończonych robót dla zamawiającego, f) poprawie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii, g) podniesieniu bezpieczeństwa, wydajności lub parametrów technicznych urządzeń, h) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, i) rezygnacji z części robót, j) zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia, k) zmianie w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. 8) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) przekazania placu budowy lub niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia dokumentów z opóźnieniem. 9) zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 10) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 11) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 12) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 13) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 14) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 15) zmiany dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia w przypadku kiedy wykonanie na jej podstawie robót budowlanych byłoby niemożliwe bądź niezgodne ze sztuką budowlaną. 16) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 17) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu), Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ rok 2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.