eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w oddziałach 88, 89, 90, 91, 94

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Łomża: Modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w oddziałach 88, 89, 90, 91, 94
Numer ogłoszenia: 271160 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łomża , ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2165494, faks 086 2164027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu poństwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w oddziałach 88, 89, 90, 91, 94.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi leśnej w Leśnictwie Korzeniste w następujących oddziałach : 88, 89, 90, 91, 94 - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR2 - 120 kN - podłoże gruntowe zastabilizowane do nośności G1 - ładowność 28 Mg - nacisk osi z ładunkiem 69-190 kN - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość zjazdów leśnych 3,00 m - promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:8 - składnice szerokości 8,00 m i długości 30,00 m. Objęta modernizacją droga leśna ma długość L= 2215 m i została zaprojektowana po trasie jej dotychczasowego przebiegu z nieznacznymi korektami w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Wzdłuż drogi zaprojektowano zjazdy, mijanki i składnice o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu. Projektowane spadki podłużne wahają się w granicach od 0,300 % do 4,513 %. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na zebraniu warstwy humusu oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+000,00 do km 0+900,00 oraz od 1+300,00 do km 2+215,00: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm, Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+900,00 do km 1+300,00: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr.10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, - warstwa wyrównawcza - kruszywo betonowe stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 10 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm. Przyjęto konstrukcję nawierzchni składnic na drzewo o następującej warstwie: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 12 cm. Grubość całkowita konstrukcji = 12 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z mieszanki żwirowej 0/22 mm gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwą humusu 10 cm / materiał pozyskany ze zdjęcia humusu/. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, mijanek i składnic. Odprowadzenie wody z jezdni, zjazdów i mijanek poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych trójkątnych szerokości zmiennej / zależnie od terenu / o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu. Z rowów wody zostaną odprowadzone w teren. Zaprojektowano dwa przepusty z rur AROT O 400 mm o całkowitej długości 2x8,0 m na ławie z pospółki gr. 25 cm ze ściankami czołowymi obłożonymi kamieniem na pospółce piaskowej gr. 10 cm. Ze względu na rodzaj podbudowy na całej długości drogi dodatkowo zaprojektowano rowy prostopadłe / poprzeczne / do osi jezdni o układzie według rysunku. Lokalizacja miejsc rowów poprzecznych w miejscach newralgicznych według wskazań Inspektora Nadzoru lub inwestora..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Brak szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udokumentować, iż wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwa zadania w zakresie modernizacji, remontów, przebudowy lub budowy dróg o wartości co najmniej 500 000,00 zł netto każda z nich, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach o których mowa w rozdz. 7 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający żąda, by Wykonawca dysponował minimum następującym sprzętem: a/ samochód samowyładowczy 5 - 10 ton; samochód samowyładowczy - 5 ton; przyczepa skrzyniowa - 3,5 ton; samochód dostawczy do 0,9 t. b/ ciągnik kołowy 63 kW - 1 szt.; ciągnik kołowy 37 kW 1 szt. c/ brona talerzowa / bez ciągnika / - 1 szt. d/ walec samojezdny wibracyjny 7,5 tony - 1 szt. e/ walec statyczny samojezdny 10 ton - 1 szt. f/ równiarka samojezdna 88 kW - 1 szt. g/ równiarka samojezdna 74 kW - 1 szt. h/ spycharka gąsienicowa 74 kW - 1 szt. i / spycharka gąsienicowa 55 kW - 1 szt. j / koparka gąsienicowa 0,60 kW - 1 szt. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach o których mowa w rozdz. 7 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoba wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie dla kierownika budowy o specjalności drogowej oraz ma doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami drogowymi.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach o których mowa w rozdz. 7 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: 1/ posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 500 000,00 zł 2/ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500 000,00 zł., tj. kwotę odszkodowania jaką gwarantuje ubezpieczyciel. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach o których mowa w rozdz. 7 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu umowy przewiduje następujące zmiany treści umowy wprowadzone aneksem: 1. zmiana terminu wykonania zamówienia: a) spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w szczególności: -Klęski żywiołowe, -Wysoki stan wód powierzchniowych spowodowany opadami atmosferycznymi, -Utrzymujące się niskie temperatury i pokrywa śnieżna, -Rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu, -Wystąpienie innych zagrożeń uszkodzenia dróg dojazdowych w wyniku transportu towarów i materiałów, b)spowodowana warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: -niewypały i niewybuchy, -wykopaliska archeologiczne c)Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: -wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie -konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. d)Inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów PZP. e)Inne okoliczności związane z przedłużającą się procedurą przetargową mające wpływ na termin podpisania umowy i przystąpienie do realizacji prac Warunki dokonania zmiany: w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.a, b, c, d, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łomża ul. Nowogrodzka 60 18-400 Łomża pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Łomży Nadleśnictwo Łomża ul. Nowogrodzka 60 sekretariat / I piętro / do dnia 29.07.2013 roku do godz. 10 00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.