eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Część nr 1 zamówieniaPrawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych. Część nr 2 zamówieniaLewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Tarnów: Część nr 1 zamówienia: Prawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych. Część nr 2 zamówienia: Lewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy.
Numer ogłoszenia: 271092 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1 zamówienia: Prawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych. Część nr 2 zamówienia: Lewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia: Prawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych: Śluza w km 7+120 - ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach Wywózka materiału z wycinki w miejsce ustalone z UM w Żabnie - 4szt. Ścinanie krzaków i podszyć rzadkich rosnących w sąsiedztwie śluzy i wywózka materiału z wycinki w miejsce ustalone z UM w Żabnie - 0,03ha. Usunięcie z dna rowu dopływowego odłożonych namułów na długości 3m od przyczółka śluzy ze złożeniem gruntu na odkład - 1,50m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 0,60m wypełnionego osadem do 2/3 wysokości - 18,00m. Wykonanie inspekcji TV przewodu śluzy, materiały z przeprowadzonego badania należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 1szt. Śluza w km 13+260 - Usunięcie namułów z wlotu do śluzy. Rozplantowanie na terenie na prawym brzegu odpływu - odspajanie i przewóz taczkami gruntu kategorii I-II na odległość do 70m - 3,00m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 1,20m wypełnionego osadem do 1/2 wysokości - 24,00m. Śluza w km 14+020 - usunięcie ze skarp i dna rowu odpływowego odłożonych namułów od przyczółka śluzy wraz z rozplantowaniem namułów wzdłuż krawędzi rowu - 9,20m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 0,50m wypełnionego osadem do 1/3 wysokości - 26,00m. Demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 1szt. Wykucie wnęk wokół wylotu śluzy - 0,35m2. Wykucie wnęk w ścianach z betonu żwirowego - 0,35m2. Oczyszczenie wykutych wnęk, wykonanie mineralnej warstwy szczepnej w wykutych wnękach oraz uzupełnienie ubytków zaprawą cementowo-polimerową - 0,72m2. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 50cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta na ciśnienie hydrostatyczne min. 1,0 bar - 1szt. Wykonanie inspekcji TV przewodu śluzy, materiały przeprowadzonego badania należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 1szt. Śluza w km 15+875 - usunięcie ze skarp i dna rowu odpływowego odłożonych namułów od przyczółka śluzy wraz z rozplantowaniem namułów wzdłuż krawędzi rowu - 9,00m3. Demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 1szt. Wykucie wnęk wokół wylotu śluzy - 0,43m2. Oczyszczenie wykutych wnęk, wykonanie mineralnej warstwy szczepnej w wykutych wnękach oraz uzupełnienie ubytków zaprawą cementowo-polimerową - 0,43m2. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 60 cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta - 1szt. Usunięcie namułów z wlotu do śluzy i rozplantowanie na przyległym terenie - 3,60m3. Uszczelnienie rurociągu śluzy rękawem termoutwardzalnym: oczyszczenie przewodu śluzy; inspekcja TV przewodu śluzy; obliczenia grubości ścianki rękawa; instalacja rękawa; inspekcje odbiorowe; wyniki inspekcji należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 16,00m. Część nr 2 zamówienia: Lewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy: demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 0,20t. Uzupełnienie ubytków betonu w przyczółku śluzy wałowej, na spoinach rurociągu i wylocie ze śluzy - 0,30m3. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 100cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta na ciśnienie hydrostatyczne min. 1,0 bar - 1szt. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy. Rozplantowanie urobku w międzywalu - 12,00m..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 usługi (potwierdzonej dokumentami, że została wykonana lub jest wykonywana / w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych), należycie : dla części nr 1 - wartość usługi nie mniejsza niż 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); dla części nr 2 - wartość usługi nie mniejsza niż 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia tj. naprawa i uszczelnianie śluz wałowych; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części nr 1 co najmniej 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla części nr 2 co najmniej 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia tj. naprawa i uszczelnianie śluz wałowych; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty, 2.Kosztorys ofertowy, 3.Zaakceptowany projekt umowy, 4.Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 5.Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 6.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 7.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, 8.W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawy wał Dunajca w km 7+120, 13+260, 14+020, 15+875 - naprawa śluz wałowych: Śluza w km 7+120 - ścinanie piłą mechaniczną drzew o różnych średnicach Wywózka materiału z wycinki w miejsce ustalone z UM w Żabnie - 4szt. Ścinanie krzaków i podszyć rzadkich rosnących w sąsiedztwie śluzy i wywózka materiału z wycinki w miejsce ustalone z UM w Żabnie - 0,03ha. Usunięcie z dna rowu dopływowego odłożonych namułów na długości 3m od przyczółka śluzy ze złożeniem gruntu na odkład - 1,50m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 0,60m wypełnionego osadem do 2/3 wysokości - 18,00m. Wykonanie inspekcji TV przewodu śluzy, materiały z przeprowadzonego badania należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 1szt. Śluza w km 13+260 - Usunięcie namułów z wlotu do śluzy. Rozplantowanie na terenie na prawym brzegu odpływu - odspajanie i przewóz taczkami gruntu kategorii I-II na odległość do 70m - 3,00m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 1,20m wypełnionego osadem do 1/2 wysokości - 24,00m. Śluza w km 14+020 - usunięcie ze skarp i dna rowu odpływowego odłożonych namułów od przyczółka śluzy wraz z rozplantowaniem namułów wzdłuż krawędzi rowu - 9,20m3. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 0,50m wypełnionego osadem do 1/3 wysokości - 26,00m. Demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 1szt. Wykucie wnęk wokół wylotu śluzy - 0,35m2. Wykucie wnęk w ścianach z betonu żwirowego - 0,35m2. Oczyszczenie wykutych wnęk, wykonanie mineralnej warstwy szczepnej w wykutych wnękach oraz uzupełnienie ubytków zaprawą cementowo-polimerową - 0,72m2. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 50cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta na ciśnienie hydrostatyczne min. 1,0 bar - 1szt. Wykonanie inspekcji TV przewodu śluzy, materiały przeprowadzonego badania należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 1szt. Śluza w km 15+875 - usunięcie ze skarp i dna rowu odpływowego odłożonych namułów od przyczółka śluzy wraz z rozplantowaniem namułów wzdłuż krawędzi rowu - 9,00m3. Demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 1szt. Wykucie wnęk wokół wylotu śluzy - 0,43m2. Oczyszczenie wykutych wnęk, wykonanie mineralnej warstwy szczepnej w wykutych wnękach oraz uzupełnienie ubytków zaprawą cementowo-polimerową - 0,43m2. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 60 cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta - 1szt. Usunięcie namułów z wlotu do śluzy i rozplantowanie na przyległym terenie - 3,60m3. Uszczelnienie rurociągu śluzy rękawem termoutwardzalnym: oczyszczenie przewodu śluzy; inspekcja TV przewodu śluzy; obliczenia grubości ścianki rękawa; instalacja rękawa; inspekcje odbiorowe; wyniki inspekcji należy przekazać RNU Dąbrowa Tarnowska - 16,00m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lewy wał Paleśnianki w km 0+150 - naprawa śluzy: demontaż klapy zwrotnej przepustu wałowego wraz z wywozem na skład złomu - 0,20t. Uzupełnienie ubytków betonu w przyczółku śluzy wałowej, na spoinach rurociągu i wylocie ze śluzy - 0,30m3. Montaż klapy zwrotnej skośnej do przyczółka przepustu wałowego. Klapa fi 100cm wykonana z PE-HD, posiadająca atest producenta na ciśnienie hydrostatyczne min. 1,0 bar - 1szt. Oczyszczenie przewodu śluzy o średnicy 1,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy. Rozplantowanie urobku w międzywalu - 12,00m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.