Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 270974 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjaworzno.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy w następujących zakresach: Zakres I. Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 145 godzin, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Zakres II. Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 103 godziny, w tym minimum 80 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Zakres III. Pracownik administracyjno - biurowy Ilość osób: 15 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 150, w tym minimum 70 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny (kod zawodu: 343101) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska i zarzadzanie w jednoste organizacyjnej, 2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz doskonalenie osobistych kompetencji, 3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa, 4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów, 5) wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej, 6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji, 7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym, 8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli, 9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim, 10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej, 11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw, 12) gromadzernie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego, 13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów, 14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej, 15) wykonywanie prac biurowych, 16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki, 17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej , 18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych, 19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych, 20) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, bazy danych, program do prezentacji multimedialnych, poczta elektroniczna, Internet), 21) obsługa urządzeń biurowych. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia. Zakres IV. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zakres V. Operator - kierowca wózka jezdniowego wraz wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT Ilość osób: 10 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 67, w tym minimum 21 godzin ćwiczeń. Szkolenie ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym oraz powinno być przeprowadzone w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm) lub równoważny. Dodatkowe wymagania: W ramach szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Zakres VI. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT Ilość osób: 10 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 190, w tym minimum 90 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: magazynier, z zakresu: praca w handlu hurtowym (kod zawodu: 413103) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przepisy bhp i p.poż w magazynie - hurtowni- minimum 7 godzin, 2) odbiór towarów- minimum 18 godzin, 3) zasady poprawnego przechowywania towarów- minimum 18 godzin, 4) obsługa programu SUBIEKT do prowadzenia gospodarki magazynowej - minimum 30 godzin, Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum 10 godzin, 3. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny - minimum 10 godzin, 4. jednostkę modułową: obsługa wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych- minimum 67 godzin, 5. jednostkę modułową: nowoczesne techniki sprzedaży- minimum 15 godzin, 6. obsługa programu SYMFONIA - minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Część szkolenia dotycząca obsługi wózka jezdniowego ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym oraz powinna być przeprowadzona w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm) lub równoważny. W ramach szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Zakres VII. Sprzedawca Ilość osób: 15 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 220, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: sprzedawca, z zakresu: pracownik działu sprzedaży (kod zawodu: 522107) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej - minimum 6 godzin, 2) organizacja handlu w gospodarce rynkowej - minimum 25 godzin, 3) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej - minimum 18 godzin, 4) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - minimum 25 godzin, 5) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych - minimum 50 godzin, 6) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej- minimum 32 godziny. Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum 15 godzin, 3. jednostkę modułową: fakturowanie komputerowe- minimum 14 godzin, 4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin, 5. jednostkę modułową: obsługa programu SUBIEKT dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej- minimum 25 godzin. Zakres VIII. Pracownik ds. kadrowo-płacowych Ilość osób: 5 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 200, w tym minimum 150 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) wynagrodzenie za pracę - minimum 20 godzin; 2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 20 godzin; 3) rozliczenie składek ZUS - minimum 20 godzin; 4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 25 godziny; 5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 15 godzin; Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 30 godzin. 3. jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 20 godzin, 4. jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 20 godzin, 5. jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 Pkt 4.1-4.3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki: 1) wykładowcy prowadzący zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem; W przypadku zakresu VI (dot. jednostki modułowej: obsługa wózka jezdniowego) oraz zakresu V Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez wykładowców posiadających wykształcenie minimum średnie związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem. 2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem; 3) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z kierunkiem szkolenia; 4) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać uprawnienia pedagogiczne lub co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.5 pkt 5.1-5.2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 5 do SIWZ.)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 0.2
- 3 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie: 1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. 3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia. 4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. np. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 2 osoby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjaworzno.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno I piętro pokój nr 124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I. Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 145 godzin, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II. Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 103 godziny, w tym minimum 80 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470). Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III. Pracownik administracyjno - biurowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 15 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 150, w tym minimum 70 godzin ćwiczeń. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny (kod zawodu: 343101) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska i zarzadzanie w jednoste organizacyjnej, 2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz doskonalenie osobistych kompetencji, 3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa, 4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów, 5) wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej, 6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji, 7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym, 8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli, 9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim, 10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej, 11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw, 12) gromadzernie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego, 13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów, 14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej, 15) wykonywanie prac biurowych, 16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki, 17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej , 18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych, 19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych, 20) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, bazy danych, program do prezentacji multimedialnych, poczta elektroniczna, Internet), 21) obsługa urządzeń biurowych. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V. Operator - kierowca wózka jezdniowego wraz wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 67, w tym minimum 21 godzin ćwiczeń. Szkolenie ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym oraz powinno być przeprowadzone w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm) lub równoważny. Dodatkowe wymagania: W ramach szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 10 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 190, w tym minimum 90 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: magazynier, z zakresu: praca w handlu hurtowym (kod zawodu: 413103) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przepisy bhp i p.poż w magazynie - hurtowni- minimum 7 godzin, 2) odbiór towarów- minimum 18 godzin, 3) zasady poprawnego przechowywania towarów- minimum 18 godzin, 4) obsługa programu SUBIEKT do prowadzenia gospodarki magazynowej - minimum 30 godzin, Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum 10 godzin, 3. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny - minimum 10 godzin, 4. jednostkę modułową: obsługa wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych- minimum 67 godzin, 5. jednostkę modułową: nowoczesne techniki sprzedaży- minimum 15 godzin, 6. obsługa programu SYMFONIA - minimum 15 godzin. Dodatkowe wymagania: Część szkolenia dotycząca obsługi wózka jezdniowego ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym oraz powinna być przeprowadzona w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm) lub równoważny. W ramach szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII. Sprzedawca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 15 osób w I edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 220, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: sprzedawca, z zakresu: pracownik działu sprzedaży (kod zawodu: 522107) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej - minimum 6 godzin, 2) organizacja handlu w gospodarce rynkowej - minimum 25 godzin, 3) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej - minimum 18 godzin, 4) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - minimum 25 godzin, 5) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych - minimum 50 godzin, 6) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej- minimum 32 godziny. Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum 15 godzin, 3. jednostkę modułową: fakturowanie komputerowe- minimum 14 godzin, 4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin, 5. jednostkę modułową: obsługa programu SUBIEKT dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej- minimum 25 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres VIII. Pracownik ds. kadrowo-płacowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 5 osób w jednej edycji. Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni. Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 200, w tym minimum 150 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać: 1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 1) wynagrodzenie za pracę - minimum 20 godzin; 2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 20 godzin; 3) rozliczenie składek ZUS - minimum 20 godzin; 4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 25 godziny; 5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 15 godzin; Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 2. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 30 godzin. 3. jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 20 godzin, 4. jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 20 godzin, 5. jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 63.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 71 dzieci w wieku od 20 tygodni do 3 lat uczęszczających do Filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.