eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2009/2010 w dni nauki szkolnej własnym środkiem transportu, zgodnie z harmonogramem tras przewozu dzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Przerośl: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2009/2010 w dni nauki szkolnej własnym środkiem transportu, zgodnie z harmonogramem tras przewozu dzieci.Wymagane pojazdy: 2 pojazdy poniżej 55 miejsc, 1 pojazd do 30 miejsc.
Numer ogłoszenia: 270898 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl , Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, faks 087 5691019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2009/2010 w dni nauki szkolnej własnym środkiem transportu, zgodnie z harmonogramem tras przewozu dzieci.Wymagane pojazdy: 2 pojazdy poniżej 55 miejsc, 1 pojazd do 30 miejsc..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2009/2010 w dni nauki szkolnej własnym środkiem transportu, zgodnie z harmonogramem tras przewozu dzieci. Wymagane pojazdy: 2 szt. poniżej 55 miejsc, 1 pojazd do 30 miejsc.Łączna długość tras dziennie w obie strony ok. 210 km. W ramach zamówienia Wykonawca powinien zapewnić transport dzieci pojazdami pełnosprawnymi, oznaczonymi z tyłu i z przodu tablicami z napisem autobus szkolny, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (Dz.U.z 2003 r.Nr 133 poz.1123 z późn. zm. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, dysponować zastępczym pojazdem w przypadku awarii, zapewnić zastępstwo za kierowcę w razie choroby.(Zamawiający zastrzega zmianę harmonogramu tras przewozu dzieci oraz wymaganej ilości kursów oraz pojazdów w przypadku częściowego uzupełnienia przez Zamawiającego własnego taboru samochodowego)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.nr 173, poz.1807 ze zm.), posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. : 3.1 wykażą się realizacją w ostatnich 3(trzech) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 2(dwóch) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te były wykonywane należycie), 3.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min. 2 (dwoma) kierowcami, posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy (D lubD1) i aktualne świadectwo kwalifikacji, 3.3 dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj. min.: 3 (trzema) pełnosprawnymi autobusami, posiadającymi, poniżej 55 miejsc siedzących - 2 pojazdy,do 30 miejsc siedzących -1 pojazd 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi niżej wymienione zawierać oświadczenie oraz dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: 6.1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych - /zał. nr 3/,6.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2 aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - /zał. nr 4a/ - zał. Wykonawcy, 6.2.3 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania - /zał. nr 5 /, 6.2.4 dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonywane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonywaniu usług muszą zawierać informację dot. wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców - /zał. nr 5a - zał. Wykonawcy/, 6.2.5 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności - /zał. nr 6 /, 6.2.6 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (autobusów), jakimi dysponuje Wykonawca- /zał. nr 7 /, 6.2.7 Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - /zał. nr 8 - załącznik Wykonawcy/..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przerosl.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 10 lub pobrać ze strony internetowej www.przerosl.eu ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.