eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpowodziowe koryta potoku Wątok w Tarnowie w km 3+275-3+469

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-26

Tarnów: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpowodziowe koryta potoku Wątok w Tarnowie w km 3+275-3+469
Numer ogłoszenia: 270852 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209934 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpowodziowe koryta potoku Wątok w Tarnowie w km 3+275-3+469.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpowodziowe koryta potoku Wątok w Tarnowie w km 3+275-3+469. Zakres zamówienia obejmuję przebudowę i zabezpieczenie koryta potoku Wątok na odcinku od ok. 30 m poniżej mostu na ulicy Narutowicza (km 3+275) do mostu na ul. Panny Marii (km 3+469) w tym m.in.: - przebudowa i renowacja murów bocznych wielkiej wody, - wykonanie koryta małej wody, - wykonanie alejki spacerowej wraz ze schodami i zjazdem, - wykonanie i renowacja balustrady, - wykonanie obiektów małej architektury, - prace związane z zielenią oraz inne roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany pn: Przebudowa i zabezpieczenie przeciwpowodziowe potoku Wątok w Tarnowie na odcinku od ok. 30 m poniżej mostu na ulicy Narutowicza do mostu na ulicy Panny Marii oraz przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych, opracowany przez Zespół Autorski na zlecenie Urzędu Miasta Tarnowa ul. Nowa 4 w 2009 roku stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. Roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o pozwolenie na budowę wydane przez Wojewodę Małopolskiego Decyzja nr 18/12 z dnia 29.03.2012 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - wykonanie i rozebranie, w miarę potrzeb, np.: tymczasowej drogi zjazdowej do potoku, grodzy ziemnej, itp., - ewentualne zasilanie placu budowy w energię elektryczną, - opłaty za ewentualne zajęcie pasa drogowego, - koszty zabezpieczenia i oznakowania rejonu prowadzonych robót, - renowację nawierzchni dróg w przypadku ich uszkodzenia podczas realizacji robót, - nawiązanie reperu roboczego do rzędnej reperu państwowego i geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, - wykonawca we własnym zakresie opracuje i zatwierdzi w Biurze Inżynierii Ruchu Drogowego w Centrum Usług Ogólnomiejskich Urzędu Miasta Tarnowa projekt organizacji ruchu na ul. Panny Marii i Narutowicza na czas prowadzenia robót budowlanych, - drewno użytkowe z wycinki drzew na działkach Gminy Miasta Tarnowa, tj. drewno opałowe należy dostarczyć do bazy Zakładu Składowania Odpadów Komunalnych przy ul. Kąpielowej 6, w kawałkach o długości maksymalnie 1 mb, natomiast gałęzie i inne odpady roślinne na kompostownię ZSOK przy ul. Cmentarnej, gdzie zostaną przyjęte nieodpłatnie. Koszt załadowania, wyładowania i transportu tych materiałów ponosi wykonawca, - pozostawienie w prawym murze oporowym w rejonie km 0+160 otworu o wym. ok. 1x1 m (zamurowanego cegłą) pod przyszły wylot wód opadowych (uzgodnić z projektantem) - ułożenie rur ochronnych pod przyszłe oświetlenie alejki spacerowej (uzgodnić z Urzędem Miasta Tarnowa) Uwaga! - Materiały budowlane i wykończeniowe, a także elementy małej architektury (kosze na śmieci, ławki, itp.) użyte przy realizacji zadania mają swoją kolorystyką, formą i kształtem nawiązywać do wyglądu koryta potoku Wątok na odcinku od ul. Dąbrowskiego do ul. Panny Marii, - Nie należy wyceniać kosztów dostawy i montażu płaskorzeźby, natomiast Wykonawca winien wycenić koszty wykonania elementów obramowania rzeźby, zgodnie z rysunkiem nr 4, zamieszczonym na str. 19 projektu. Pozycję 4.16 przedmiaru robót część 2 nie należy wyceniać (wyzerować). Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć ). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia robót podwykonawcom. Działając zgodnie z treścią art. 36 ust.4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawię mu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji, jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 36 miesięcy - na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami. Za urządzenie wolne od wad uznaje się urządzenie które spełnia następujące warunki: 1. jest oryginalne, pełnosprawne, odpowiednio oznakowane, np. symbolem CE, 2. posiada instrukcję obsługi w języku polskim, DTR, atesty i certyfikaty z opisanymi parametrami technicznymi produktu, 3. posiada instrukcję montażu i obsługi w języku polskim, gwarancję producenta w języku polskim, 4. posiada informację dotyczącą danych gwaranta i serwisu wraz z adresem, pod który należy zgłaszać reklamacje, 5. spełnia wymogi określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań wynikłych podczas prowadzenia robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1341463,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1588586,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1588586,84 / Oferta z najwyższą ceną: 2213098,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.