eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 1 w miejscowości Chocim wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji inwestycji pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Prudnik: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 1 w miejscowości Chocim wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji inwestycji pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec
Numer ogłoszenia: 270848 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.opalnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 1 w miejscowości Chocim wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji inwestycji pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przepompowni ścieków sanitarnych PS1 w miejscowości Chocim wraz z wykonaniem zasilania energetycznego i zagospodarowaniem terenu działki pompowni. Projekt przewiduje przepompownie ścieków dwupompową. Parametry pompowni PS 1: Pompownię PS 1 należy wykonać w postaci prefabrykowanego żelbetowego zbiornika podziemnego z kręgów betonowych lub z polimerobetonu O 1200 mm o głębokości czynnej H = 4,26 m. Wyposażenie pompowni musi być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1.10.1993 r. Dz.U. Nr 96, poz.438. Przepompownia ścieków powinna stanowić kompletny obiekt składający się z: zbiornika, instalacji hydraulicznej i instalacji zasilająco - sterowniczej. Podstawowe parametry pompowni PS1 Chocim: - pompy zatapialne z rozdrabniaczem - 2 szt. o parametrach pracy 1 - pompy (dla ok. 130 RLM): Q = 3,8 m3/h, H - 17,7 m, N = 1,1 kW. Wewnątrz przepompowni zainstalowana musi być armatura zwrotna i odcinająca oddzielnie dla pionu każdej pompy. Zawory zwrotne zapobiegać mają wstecznemu przepływowi pompowanych ścieków, zawory odcinające (zasuwy) powinny pozwalać na zamknięcie przepływu ścieków. Sterowanie pracą pomp w przepompowni powinno odbywać się w trybie automatycznym, również możliwe musi być sterowanie ręczne pomp dla potrzeb wykonywania prac konserwacyjno - remontowych przepompowni. Sygnalizator świetlno poziomu alarmowego jest uruchamiany w sytuacji osiągnięcia przez ścieki w pompowni poziomu alarmowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania i montaż kompletnej przepompowni ścieków PS1, - przygotowania podłoża do osadzenia zbiornika, - osadzenia zbiornika, - zapewnienia dźwigu na czas rozładunku i montażu, - oczyszczenia rurociągu tłocznego oraz dna przepompowni jeśli są zanieczyszczone, - doprowadzenia zasilania 3 x 400 V do szafy sterowniczej, - wykonania przyłącza do przewodów ochronnych, elementów metalowych przepompowni o rezystancji zapewniającej ochronę przeciwporażeniową, - doprowadzenia przewodu z rur PCV umożliwiających montaż przewodów zasilających pompy oraz montaż łączników pływakowych, - podłączenia króćcem zbiornika do zewnętrznej sieci kanalizacyjnej, - zapewnia obsługi geodezyjnej podczas wykonywania zadania, - wykonania pomiarów elektrycznych w miejscu wbudowania urządzenia zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 60204-1:2001, - zagospodarowania terenu przepompowni ścieków, - rozruch pompowni i dostarczenie wymaganej dokumentacji. Zadaniem Wykonawcy jest dostarczenie systemu sterowania i wizualizacji pompowni ścieków. System pracować powinien poprzez transmisje danych GSM/GPRS . Pompownia ścieków PS1 musi być podpięta do systemu. System powinien być przejrzysty, prosty w obsłudze i w języku polskim. Stacja operatorska powinna umożliwiać odczyt danych: - lokalizacja pompowni na mapie (wraz z jej zdjęciem) i wizualizacją pompowni, - stan pomp (praca, awaria, odstawienie pompy), - pomiar poziomu ścieków w komorze (min, max, alarm, sucho-bieg), - kontrola dostępu do obiektu (włamania, otwarcie obiektu), - kontrola poprawności pracy wyłączników pływakowych i zaworów zwrotnych, - kontrola działania sterownika i elementów pomiarowych, - odczyt stanu liczników motogodzin pomp, - sporządzane raportów (wystąpień awarii, załączenia dobowe pomp, zużycia energii, pomiarów stanów ścieków max. i min.). Za pomocą systemu powinno być możliwe sterowanie pompami w pompowniach ścieków. System powinien być tak zabudowany, aby w przyszłości można było podpinać do niego kolejne pompownie ścieków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć stacje operatorską, oraz zamontować ją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W zakres dostawy stacji bazowej GPRS wchodzi: komputer PC z licencjonowanym systemem operacyjnym, monitor LCD panoramiczny min. 22, modem komunikacyjny GPRS, oprogramowanie wizualizacyjne. Jedna stacja bazowa musi pozwalać na monitorowanie przepompowni PS 1 a w przyszłości kolejne pompownie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 38.80.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: Jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w okresie tej działalności, co najmniej dwóch różnych dostaw i montażu przepompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda pompownia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - wskaże osobę odpowiedzialną za roboty montażowe, zagospodarowanie terenu, nadzór, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, - wskaże osobę odpowiedzialną za wykonanie wszystkich robót elektro - energetycznych, (łącznie z przeprowadzeniem pomiarów elektrycznych). Wykonawca musi przedstawić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, które to osoby powinny posiadać: - wykształcenie techniczne, wymagane kwalifikacje i uprawnienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Opis: materiałów, urządzeń, (z podaniem ich producentów), które zamierza wykorzystać Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia. Świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na materiały. Opis zaproponowanego systemu sterowania i monitoringu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.opalnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat 48 - 200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.