Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Prudnik: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 1 w miejscowości Chocim wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji inwestycji pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec
Numer ogłoszenia: 270848 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.opalnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i zabudowa przepompowni ścieków sanitarnych PS 1 w miejscowości Chocim wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu przeznaczonej do realizacji inwestycji pn. Budowa wodociągu i sieci kanalizacji sanitarnej dla rejonu Prudnik - Chocim - Dębowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przepompowni ścieków sanitarnych PS1 w miejscowości Chocim wraz z wykonaniem zasilania energetycznego i zagospodarowaniem terenu działki pompowni. Projekt przewiduje przepompownie ścieków dwupompową. Parametry pompowni PS 1: Pompownię PS 1 należy wykonać w postaci prefabrykowanego żelbetowego zbiornika podziemnego z kręgów betonowych lub z polimerobetonu O 1200 mm o głębokości czynnej H = 4,26 m. Wyposażenie pompowni musi być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1.10.1993 r. Dz.U. Nr 96, poz.438. Przepompownia ścieków powinna stanowić kompletny obiekt składający się z: zbiornika, instalacji hydraulicznej i instalacji zasilająco - sterowniczej. Podstawowe parametry pompowni PS1 Chocim: - pompy zatapialne z rozdrabniaczem - 2 szt. o parametrach pracy 1 - pompy (dla ok. 130 RLM): Q = 3,8 m3/h, H - 17,7 m, N = 1,1 kW. Wewnątrz przepompowni zainstalowana musi być armatura zwrotna i odcinająca oddzielnie dla pionu każdej pompy. Zawory zwrotne zapobiegać mają wstecznemu przepływowi pompowanych ścieków, zawory odcinające (zasuwy) powinny pozwalać na zamknięcie przepływu ścieków. Sterowanie pracą pomp w przepompowni powinno odbywać się w trybie automatycznym, również możliwe musi być sterowanie ręczne pomp dla potrzeb wykonywania prac konserwacyjno - remontowych przepompowni. Sygnalizator świetlno poziomu alarmowego jest uruchamiany w sytuacji osiągnięcia przez ścieki w pompowni poziomu alarmowego. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania i montaż kompletnej przepompowni ścieków PS1, - przygotowania podłoża do osadzenia zbiornika, - osadzenia zbiornika, - zapewnienia dźwigu na czas rozładunku i montażu, - oczyszczenia rurociągu tłocznego oraz dna przepompowni jeśli są zanieczyszczone, - doprowadzenia zasilania 3 x 400 V do szafy sterowniczej, - wykonania przyłącza do przewodów ochronnych, elementów metalowych przepompowni o rezystancji zapewniającej ochronę przeciwporażeniową, - doprowadzenia przewodu z rur PCV umożliwiających montaż przewodów zasilających pompy oraz montaż łączników pływakowych, - podłączenia króćcem zbiornika do zewnętrznej sieci kanalizacyjnej, - zapewnia obsługi geodezyjnej podczas wykonywania zadania, - wykonania pomiarów elektrycznych w miejscu wbudowania urządzenia zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 60204-1:2001, - zagospodarowania terenu przepompowni ścieków, - rozruch pompowni i dostarczenie wymaganej dokumentacji. Zadaniem Wykonawcy jest dostarczenie systemu sterowania i wizualizacji pompowni ścieków. System pracować powinien poprzez transmisje danych GSM/GPRS . Pompownia ścieków PS1 musi być podpięta do systemu. System powinien być przejrzysty, prosty w obsłudze i w języku polskim. Stacja operatorska powinna umożliwiać odczyt danych: - lokalizacja pompowni na mapie (wraz z jej zdjęciem) i wizualizacją pompowni, - stan pomp (praca, awaria, odstawienie pompy), - pomiar poziomu ścieków w komorze (min, max, alarm, sucho-bieg), - kontrola dostępu do obiektu (włamania, otwarcie obiektu), - kontrola poprawności pracy wyłączników pływakowych i zaworów zwrotnych, - kontrola działania sterownika i elementów pomiarowych, - odczyt stanu liczników motogodzin pomp, - sporządzane raportów (wystąpień awarii, załączenia dobowe pomp, zużycia energii, pomiarów stanów ścieków max. i min.). Za pomocą systemu powinno być możliwe sterowanie pompami w pompowniach ścieków. System powinien być tak zabudowany, aby w przyszłości można było podpinać do niego kolejne pompownie ścieków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć stacje operatorską, oraz zamontować ją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W zakres dostawy stacji bazowej GPRS wchodzi: komputer PC z licencjonowanym systemem operacyjnym, monitor LCD panoramiczny min. 22, modem komunikacyjny GPRS, oprogramowanie wizualizacyjne. Jedna stacja bazowa musi pozwalać na monitorowanie przepompowni PS 1 a w przyszłości kolejne pompownie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 38.80.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: Jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w okresie tej działalności, co najmniej dwóch różnych dostaw i montażu przepompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN każda pompownia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - wskaże osobę odpowiedzialną za roboty montażowe, zagospodarowanie terenu, nadzór, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, - wskaże osobę odpowiedzialną za wykonanie wszystkich robót elektro - energetycznych, (łącznie z przeprowadzeniem pomiarów elektrycznych). Wykonawca musi przedstawić informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, które to osoby powinny posiadać: - wykształcenie techniczne, wymagane kwalifikacje i uprawnienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Opis: materiałów, urządzeń, (z podaniem ich producentów), które zamierza wykorzystać Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia. Świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na materiały. Opis zaproponowanego systemu sterowania i monitoringu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.opalnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o.
ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat 48 - 200 Prudnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o.o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Odtworzenie instalacji zasilającej w OR Połczyn-Zdrój.
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
więcej: Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.