eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › roboty budowlane polegające na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27083

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: roboty budowlane polegające na: 1. Wymianie elektrycznych tablic piętrowych oraz wewnętrznych linii zasilających w budynku B, 2. Remoncie pomieszczenia RTG z przystosowaniem pomieszczenia i instalacji na RTG cyfrowy w Zakładzie Radiologii - piwnice budynku B ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląskie Centrum Onkologii, do kontaktów: Joanna Głombowicz, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584, e-mail: dco@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na: 1. Wymianie elektrycznych tablic piętrowych oraz wewnętrznych linii zasilających w budynku B, 2. Remoncie pomieszczenia RTG z przystosowaniem pomieszczenia i instalacji na RTG cyfrowy w Zakładzie Radiologii - piwnice budynku B ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek B. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: 1. Wymianie elektrycznych tablic piętrowych oraz wewnętrznych linii zasilających w budynku B, 2. Remoncie pomieszczenia RTG z przystosowaniem pomieszczenia i instalacji na RTG cyfrowy w Zakładzie Radiologii - piwnice budynku B ze składaniem ofert częściowych - liczba zadań 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 13 do SIWZ. 2.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót montażowo-budowlanych oraz sztuką budowlaną. 3.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie budowy, zgodnie z przepisami BHP oraz wymogami rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401 z 19 marca 2003r.). 4.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu i miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich oraz rozprzestrzenianiem się kurzu. 5. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia budowy od odpowiedzialności cywilnej oraz od zniszczeń obiektów i robót objętych niniejszą umową od daty protokolarnego przejęcia placu budowy do chwili przekazania obiektu Zamawiającemu po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty oraz nadzorowania mienia i prowadzenia robót w sposób bezpieczny. 6.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania porządku w trakcie realizacji robót oraz systematycznego porządkowania miejsca wykonywania robót. 7.Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez niego w trakcie realizacji robót. 8.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów wymaganych odrębnymi przepisami, a koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Wykonawca jest zobowiązany użyć materiałów posiadających odpowiednie udokumentowane atesty, świadectwa, certyfikaty dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10.W związku z prowadzeniem robót na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiednich wygrodzeń oraz prowadzenia robót hałaśliwych (kucie) po godz. 18.00 - dotyczy Zadania 1. 11.Wykonawca zaoferuje co najmniej 36 miesięczny termin gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 12.Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania gwarancji do przystąpienia do usunięcia usterki w ciągu max. 24 h od momentu zgłoszenia faksem - dotyczy Zadania 1 13. Wykonawca jest zobowiązany w okresie gwarancji do usunięcia usterki/awarii w ciągu max. 3 dni od momentu zgłoszenia usterki/awarii faksem - dotyczy Zadania 2 14.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego po upływie 12 miesięcy - dotyczy wentylacji mechanicznej - dotyczy Zadania 2. 15.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w ilości 1 egz. 16.Należność za realizację w/w przedmiotu zamówienia, nastąpi w PLN przelewem na konto wykonawcy, w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru robót oraz dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium dla Zadania 1 - 2.000 PLN, dla Zadania 2 - 2.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 200.000,00 zł netto dla Zadania 1 i 200.000,00 zł netto dla Zadania 2) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-oddzielnie dla każdego zadania. 2.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - dla Zadania 1 - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - dla Zadania 2 - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania 1 - 100.000,00 zł, dla Zadania 2 - 100.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na obydwa zadania - 200.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 8 do SIWZ. b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.wykazu wykonanych minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 9 do SIWZ dla Zadania 1, załącznik Nr 10 do SIWZ dla Zadania 2 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, b. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia - załącznik Nr 11 do SIWZ dla Zadania 1, załącznik Nr 12 do SIWZ dla Zadania 2 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby wymienione posiadają te uprawnienia - zgodnie z zapisem punktu 5.2.2. SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z zapisem punktu 5.3. SIWZ. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy a. wypełniony formularz Oferty będący załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ, b. kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z Przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ oraz rysunkami technicznymi stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ- dotyczy Zadania 1, c.kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z Przedmiarem Robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 6 do SIWZ - dotyczy Zadania 2 d. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 13 do SIWZ e. oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 14 do SIWZ - dotyczy Zadania 2 f. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego lub w przypadku przesłania SIWZ pocztą-płatność za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 11:00, Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H, III piętro, pok. 315-sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana elektrycznych tablic piętrowych oraz wewnętrznych linii zasilających w budynku B. 1) Krótki opis: Wymiana elektrycznych tablic piętrowych oraz wewnętrznych linii zasilających w budynku \B\ - zgodnie z Przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dołączonymi rysunkami technicznymi stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00, 45.31.51.00, 45.31.57.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 2 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: W związku z prowadzeniem robót na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiednich wygrodzeń oraz prowadzenia robót hałaśliwych (kucie) po godz. 18.00. Wadium w wysokości 2.000 PLN. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont pomieszczenia RTG z przystosowaniem pomieszczenia i instalacji na RTG Cyfrowy w Zakładzie Radiologii - piwnice budynku B. 1) Krótki opis: Remont pomieszczenia RTG z przystosowaniem pomieszczenia i instalacji na RTG Cyfrowy w Zakładzie Radiologii - piwnice budynku \B\- zgodnie z Przedmiarem Robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.33.12.00, 45.31.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Określona w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wadium w wysokości 2.000 PLN.Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.