eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Zagórz: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT
Numer ogłoszenia: 27076 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10742 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy przez okres 4 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie oraz sporządzanie wyciągów bankowych do następujących rachunków: a) rachunków bieżących budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy; b) rachunków pomocniczych do wymienionych rachunków bieżących; c) rachunków walutowych; - otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Gminy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. - realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej. - wpłaty i wypłaty gotówki; - wydawanie druków czeków gotówkowych; - przyjmowanie środków na lokaty; - przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych (liczonych wg stawki WIBID dla depozytów jednomiesięcznych, ustalonej na podstawie notowań stawki WIBID z poprzedniego m-ca kalendarzowego pomniejszoną o marżę banku). - potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda dokładnego opisu dokonanej operacji); - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; - naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; - usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących Urzędu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek organizacyjnych na rachunek Gminy; - zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem; - umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej; - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego; - prowadzenia systemu płatności masowych w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów. W terminie do 24 miesięcy od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów, bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych, przy których zlokalizowane są przystanki komunikacji publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37682,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.