eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › utwardzenie ulicy Słonecznej w miejscowości Łęgowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27062

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszcz Gdański: utwardzenie ulicy Słonecznej w miejscowości Łęgowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pruszcz Gdański, do kontaktów: Beata Rutkiewicz, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6929421, 6929400, fax 058 6822714, e-mail: zamowienia@pruszczgdanski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pruszczgdanski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utwardzenie ulicy Słonecznej w miejscowości Łęgowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęgowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Słonecznej w miejscowości Łęgowo na dł. 322 mb wraz z wjazdami i progami zwalniającymi - zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarem robót. Zakres prac został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1)Konstrukcja nawierzchni drogi: a)warstwa ścieralna 8 cm kostka betonowa (kostka szara), b)podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm po zagęszczeniu, c)podbudowa gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d)w-wa odsączająca gr. 10 cm po zagęszczeniu, e)krawężnik betonowy 100x30x15 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 2)Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a)warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm (kolorowa), b)podsypka cementowo-piaskowa 1;4 gr. 3 cm po zagęszczeniu, c)podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm po zagęszczeniu, d)w-wa odsączająca gr. 10 cm po zagęszczeniu, e)krawężnik betonowy na ławie zwykłej z betonu B-15 3)Konstrukcja nawierzchni chodników: a)kostka betonowa gr. 8 cm (kolorowa), b)podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm po zagęszczeniu, c)w-wa odsączająca gr.10 cm po zagęszczeniu, d)obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce piaskowej 4)Konstrukcja progów zwalniających: a)w-wa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm (kolorowej), b)podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm po zagęszczeniu, c)podbudowa betonowa gr. 17 cm z betonu B-15 bez dylatacji Wykonawca ujmie w cenie: wytyczenie geodezyjne i operat powykonawczy, koszty decyzji o zajęcie pasa drogowego (bez kosztów zajęcia pasa drogowego), koszty wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Jeżeli w trakcie wykonania prac zaistnieje konieczność wykonania dróg tymczasowych to Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania w cenie oferty. Wymaga się, aby przez cały czas prowadzenia robót okoliczni mieszkańcy mieli zapewniony dostęp do swoich domów. Należy dokonać również wszelkich odbiorów związanych z oddaniem przedmiotu zamówienia oraz ponieść ich koszty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji w terenie przed złożeniem oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie wykonać, co najmniej dwie roboty polegające na utwardzeniu nawierzchni kostką betonową o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 każda oraz dysponować uprawnionym kierownikiem robót w zakresie prac objętych przedmiotowym zamówieniem, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 3, 4.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wskazanych w załączniku nr 3 do siwz, 5.dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót. Ponadto oferta musi zawierać: 1.Wykaz części zamówienia wraz z wskazaniem ich wartości jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcy oraz nazwę i adres Podwykonawcy. 2.Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl. Opłata: 160 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub w kasie Urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 09:30, sekretariat Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.