eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › WYPOSAŻENIE GABINETU USG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Kielce: WYPOSAŻENIE GABINETU USG
Numer ogłoszenia: 270621 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295476 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE GABINETU USG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest niżej wymienione wyposażenie gabinetu USG- APARAT USG CPV 33112200-0 SPEŁNIAJĄCY NIŻEJ WYMIENIONE WYMAGANIA- KONSOLA:Fabrycznie nowy, rok produkcji 2011, stacjonarny, cyfrowy Ultrasonograf z Dopplerem kolorowym, Dopplerem pulsacyjnym, wyposażony w cztery skrętne koła,Technologia cyfrowa, Ilość niezależnych kanałów procesowych: minimum 2560, Zakres częstotliwości pracy (Mhz): minimum 2 - 12 MHz, Ilość niezależnych gniazd do podłączenia elektronicznych głowic obrazowych: minimum 3,Monitor LCD w technologii bez przeplotu, minimum 15 cali, Maksymalna liczba klatek (obrazów) pamięci dynamicznej prezentacji B. minimum 1000, Wbudowany system archiwizacji obrazów, pętli obrazowych, raportów z badań z możliwością eksportu na nośniki przenośne CD-R oraz pamięci typu PEN DRIVE po złączu USB w formatach kompatybilnych z systemem Windows (JPG, AVI), Zintegrowany dysk twardy HDD: minimum 500 GB, Wbudowana nagrywarka płyt CD RW,Videoprinter termiczny czarno - biały, Ilość stref ogniskowania: minimum 8, Zakres ustawiania głębokości penetracji (cm): min. - 4 cm, maks. - 3 cm i więcej,Powiększenie obrazu rzeczywistego i zamrożonego (tzw. Zoom), a także obrazu z pamięci CINE i obrazów z pamięci aparatu bez pogorszenia jego jakości: minimum 8x,Zakres dynamiki systemu (dB) co najmniej 170 dB, Ilość skal map szarości: minimum 35, ilość poziomów szarości: minimum 256, Maksymalna częstotliwość odświeżania obrazu frame rate (obrazów/sekundę): minimum 600, Możliwość obracania obrazu lewo-prawo, góra-dół, Funkcje regulacji obrazu na żywo, Funkcje regulacji na zatrzymanym obrazie. TRYB PRACY:B-MODE, Automatyczny dobór parametrów obrazu 2D za pomocą jednego przycisku funkcyjnego, Podział ekranu na 2 obrazy, aplikacja wraz z pakietem obliczeniowym do badań: brzusznych, kardiologicznych, małych narządów, naczyniowych, położniczych, ginekologicznych, urologicznych, pediatrycznych, Liczba kursorów pomiarowych: minimum 8 par (8 pomiarów na 1 obrazie), Możliwość dokonywania pomiarów w obrazach z archiwum, Pomiary: pola powierzchni, obwodu, objętości. GŁOWICE: Głowice elektroniczne szerokopasmowe, wieloczęstotliwościowe o niezależnym wyborze częstotliwości, Głowica convex do badań jamy brzusznej, ginekologii i położnictwa, Zakres częstotliwości pracy przetwornika (Mhz): minimum 2,0 - 5,0 MHz, Minimum 4 przełączalnych częstotliwości pracy dla trybu 2D (B-mode) Minimum 4 przełączalnych częstotliwości pracy obrazowania harmonicznego, Kąt pola skanowania (widzenia): minimum 65 stopni. Zasięg skanowania (głębokość): minimum 30 cm, Praca w trybie II harmonicznej, Ilość elementów (kryształów): minimum 128, Głowica liniowa do badań małych narządów, naczyniowych, Zakres częstotliwości pracy przetwornika: minimum 4 - 12 MHz, Minimum 4 przełączalnych częstotliwości pracy dla trybu 2D (B-mode), Minimum 4 przełączalnych częstotliwości pracy obrazowania harmonicznego, praca w II harmonicznej. Obrazowanie trapezowe. MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY APARATU: możliwość rozbudowy aparatu o komunikację w standardzie DICOM 3.0, Możliwość rozbudowy na dzień składania ofert o funkcję obrazowania panoramicznego na głowicy liniowej, Możliwość rozbudowy na dzień składania ofert o funkcję 3D. INNE: Wyjścia: USB (z wbudowanym oprogramowaniem) obsługujące FlashMemory oraz CD-R RW do archiwizacji bazy danych i transferu obrazów w formatach JPEG, AVI, DICOM, - USB (z wbudowanym oprogramowaniem) do podłączenia videoprintera - VGA na zewnętrzny monitor, S - Video, - Composit, - Audio. WYMAGANIA OGÓLNE- Instrukcja obsługi w języku polskim, Okres Gwarancji: minimum 12 miesięcy. -LEŻANKA MEDYCZNA CPV 33192000-2: Szkielet metalowy pokryty farbą proszkową, Wezgłowie i leże złączone zawiasami, wypełnione pianką poliuretanową i obite tapicerką ze skóry naturalnej koloru morskiego. -BIURKO LEKARSKIE CPV 33192000-2- 2 szuflady wyposażone w zamek centralny, na prowadnicach metalowych pokrytych farbą proszkową, nóżki z możliwością poziomowania biurka, przymocowane do metalowego stelaża pokrytego farbą proszkową, kolor biurka- blat w kolorze białym, pozostałe elementy w kolorze białym i morskim z wyjątkiem części metalowych (kolor dowolny) -ZESTAW KOMPUTEROWY FABRYCZNIE NOWY, ROK PRODUKCJI 2011, Komputer CPV 30213000-5, Obudowa, klawiatura, mysz, monitor tego samego producenta, Typ obudowy- Desktop, Procesor- min. Intel Core i3 3,1Ghz lub równoważny innego producenta, Dysk twardy: min 320 GB interfejs komunikacyjny SATA III, Pojemność zainstalowanej pamięci RAM: 4096 MB, Karta grafiki: zintegrowana, Karta dźwiękowa: zintegrowana, Karta sieciowa: 10 100 1000 Mbit s, Ilość slotów PCI-E 1x: min 3szt., Ilość slotów PCI-E 16x: min 1szt., Interfejsy- 1 x D-Sub,1 x HDMI, min 8 x USB 2.0, wyjście słuchawkowe z przodu obudowy, wejście na mikrofon z przodu obudowy, czytnik kart pamięci 19 in 1, Napęd optyczny- DVD+RW, System operacyjny- Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, Monitor CPV 33195100-4, Format ekranu monitora- panoramiczny, Przekątna ekranu- min 20 cali, Wielkość plamki -max 0.277 mm, Technologia podświetlenia- LED, Zalecana rozdzielczość obrazu- 1600 x 900 pikseli, Czas reakcji matrycy- max 5ms, Jasność- min 250 cd/m2, Kontrast- min 1000-1, Kąt widzenia poziomy- min 170 stopni, Kąt widzenia pionowy- min 160 stopni, Liczba wyświetlanych kolorów min 16mln, Złącza wejściowe- 15-stykowe D-Sub, DVI-D Drukarka laserowa onochromatyczna CPV 30232110-8, Rozmiar nośnika- min A4, Rozdzielczość w pionie (mono) 600 dpi, Rozdzielczość w poziomie (mono)-600 dpi, Maksymalna szybkość druku (mono) 18 str/min, Wydajność- 5000str/mies, Pojemność podajników papieru min 150 szt., Gramatura papieru: 60-163 g/m2, Zainstalowana pamięć min 2MB, Interfejs- USB 2.0, prędkość procesora: min 250 MHz, Obsługiwane systemy operacyjne- Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Windows 2008 Server, Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7, Mac OS Xv10.4.0 lub nowszy -SZAFA DO AKT ARCHIWALNYCH CPV 39130000-2- zamek zasuwowy, stalowa spawana konstrukcja, blacha o grubości minimum 0,8 mm pokryta farbą proszkową koloru jasnoszarego, wewnątrz 5 półek o wysokości minimum 35 cm i nośności minimum 40 kg. -Poprzez pojęcie produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o właściwościach jakościowych i funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w pkt. 3.2., lecz opatrzony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. - Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest nieużywany, fabrycznie nowy oraz wolny od wszelkich wad. - Zrealizowanie dostawy, o którym mowa w pkt. 3.18. odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt w terminie do 50 dni licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy. Wykonawca zapewnia, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie opakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport. -Wykonawca zobowiązuje się zamontować dostarczony przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (montaż w cenie oferty). -Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia (szkolenie w cenie oferty). -Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z przedmiotem zamówienia pełnej dokumentacji (w języku polskim) w postaci kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno - ruchowej itp. - Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się z dniem zrealizowania dostawy. -W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny i skuteczny serwis. -W przypadku, gdy naprawa będzie dokonywana poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zapewnia bezpieczny i bezpłatny transport przedmiotu zamówienia do miejsca naprawy. -W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego co najmniej 1 raz w roku. -Usługi gwarancyjne i pogwarancyjne będą wykonywane z należytą starannością w terminach ustalonych przez Zamawiającego. -W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii przedmiotu zamówienia (w okresie gwarancji) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich niezbędnych działań zmierzających do jej usunięcia w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. -Za przyjazd oraz usunięcie wszelkich awarii przedmiotu zamówienia (w okresie gwarancji), które powstały z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego Wykonawca nie nalicza żadnych kosztów. -W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego w terminie 7 dni w formie pisemnej o wystąpieniu nw. okoliczności- zmiana siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy, -zmiana osób reprezentujących Wykonawcę - ogłoszenie upadłości firmy Wykonawcy, -ogłoszenie likwidacji firmy Wykonawcy, - zawieszenie działalności firmy Wykonawcy, -Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia Zamawiający ureguluje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po zrealizowaniu dostawy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. -Za zrealizowanie dostawy uznaje się dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru. -W cenie oferty zawarty jest koszt transportu, montażu, uruchomienia oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia. -W przypadku stwierdzenia niemożliwych do usunięcia jakichkolwiek wad fabrycznych dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie 30 dni następujących po dniu zrealizowania dostawy. -W przypadku odstąpienia od wykonania umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny brutto przedmiotu zamówienia.-Forma oraz termin płatności, -Termin płatności: 30 dni, -Forma płatności- przelew..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.19.20.00 - Meble medyczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTIMEX Sp. z o.o., ul. Spacerowa 2, 05-119 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71949,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71949,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156482,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.