eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach projektuOdnawialne źródła energii - pilotażowy projekt przygotowujący wielkopolskie szkoły zawodowe do poszerzenia oferty edukacyjnej o technologie OZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Poznań: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach projektu: Odnawialne źródła energii - pilotażowy projekt przygotowujący wielkopolskie szkoły zawodowe do poszerzenia oferty edukacyjnej o technologie OZE
Numer ogłoszenia: 270600 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Agencja Zarządzania Energią Sp. z o.o. , Piekary 19, 61-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 853 62 48, faks 61 816 77 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w ramach projektu: Odnawialne źródła energii - pilotażowy projekt przygotowujący wielkopolskie szkoły zawodowe do poszerzenia oferty edukacyjnej o technologie OZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1. Przeprowadzenie warsztatów dla Szkolnych Liderów, (23-24 sierpnia 2012 r.) w tym: 1.1. Najem sal szkoleniowych spełniających następujące warunki: a) dwie sale szkoleniowe mieszczące min. 15 osób; b) sale muszą posiadać otwierane okna oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia; c) sale muszą być wyposażone każda w sprzęt multimedialny (co najmniej rzutnik multimedialny, komputer, ekran, flipchart z papierem i markerami); 1.2. Catering/usługa gastronomiczna obejmująca serwis kawowy i obiadokolację: a) Wykonawca zapewni jedną przerwę kawową (3 kawałki ciasta na osobę, kawa, herbata, woda, cukier, cytryna, mleko). b) Każdego dnia, po zakończeniu warsztatów Wykonawca zapewni zasiadaną obiadokolację dla 30 osób składającą się co najmniej z dwóch rodzajów zup do wyboru, dwóch dań głównych do wyboru, w tym co najmniej jednego mięsnego, dwóch dodatków (ziemniaki lub ryż lub makaron), baru sałatkowego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda gazowana i niegazowana, soki). Obiadokolacja serwowana przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala szkoleniowa. c) Ilość osób korzystających z usługi gastronomicznej w okresie realizacji umowy wyniesie 30 osób x 2 dni szkoleniowe, co daje 60 posiłków, czyli serwisów kawowych i obiadokolacji. 1.3. Zapewnienie wykładowców (ekspertów) do przeprowadzenia warsztatów dla Szkolnych Liderów Warsztaty obejmować będą zagadnienia związane z OZE oraz procedury wprowadzenia nowego kierunku nauczania. Mają przygotować dyrektorów szkół do pełnienia roli Liderów Projektu na terenie szkoły oraz prowadzenia nadzoru nad przebiegiem procesu poszerzenia oferty edukacyjnej o nowy kierunek. Przygotują także uczestników warsztatów do prowadzenia rozmów z przedstawicielami samorządów w celu skutecznego ubiegania się o środki finansowe niezbędne do poszerzenia oferty edukacyjnej. Warsztaty przewidziane są dla 30 osób podzielonych na 2 grupy 15-osobowe. Warsztaty dla każdej z grup będą trwały 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie, nie wliczając przerw. Wymagania dla ekspertów: a) Znajomość celu oraz tematyki realizowanego Projektu. b) Znajomość zagadnień związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii c) Znajomość przepisów oraz wytycznych dotyczących wprowadzenia nowego kierunku kształcenia do szkół zawodowych - Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. 1.4. Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika warsztatów materiały szkoleniowe: prezentacje z wykładów wraz z ich opisem, w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku pendrive, notes, długopis. W ramach warsztatów uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do urządzeń służących do praktycznego objaśniania procesów wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 1.5. Noclegi Wykonawca zapewni nocleg wraz ze śniadaniem dla 24 uczestników warsztatów (przy zachowaniu standardu pokoi noclegowych maksymalnie 2 osobowych, wyposażonych w łazienkę). 2. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych dla nauczycieli, edycja 1. (20-21 sierpnia 2012r.): 2.1. Najem sal szkoleniowych spełniających następujące warunki: a) dwie sale szkoleniowe, wyposażone w stanowiska komputerowe, mieszczące min. 15 osób; b) sale muszą posiadać otwierane okna oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia; c) każda sala musi być wyposażona w sprzęt multimedialny (co najmniej rzutnik multimedialny, komputer, ekran, flipchart z papierem i markerami); 2.2. Catering/usługa gastronomiczna obejmująca serwis kawowy i obiadokolację a) Wykonawca zapewni jedną przerwę kawową (3 kawałki ciasta na osobę, kawa, herbata, woda, cukier, cytryna, mleko). b) Każdego dnia, po zakończeniu warsztatów Wykonawca zapewni zasiadaną obiadokolację dla 30 osób składającą się co najmniej z dwóch rodzajów zup do wyboru, dwóch dań głównych do wyboru, w tym co najmniej jednego mięsnego, dwóch dodatków (ziemniaki lub ryż lub makaron), baru sałatkowego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda gazowana i niegazowana, soki). Obiadokolacja serwowana przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala szkoleniowa. c) Ilość osób korzystających z usługi gastronomicznej w okresie realizacji umowy wyniesie 30 osób x 2 dni szkoleniowe, co daje 60 posiłków, czyli serwisów kawowych i obiadokolacji. 2.3. Zapewnienie wykładowców/ekspertów do przeprowadzenia warsztatów metodycznych dla nauczycieli Warsztaty metodyczne zapoznają nauczycieli z celem i tematyką realizowanego Projektu, przygotują ich do prowadzenia metodą projektową zajęć pozalekcyjnych z uczniami oraz do korzystania z internetowego systemu obsługi szkoleń w projekcie. Warsztaty przewidziane są dla 60 osób podzielonych na 4 grupy 15-osobowe (2 grupy na 1 edycję). Warsztaty dla każdej z grup będą trwały 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie, nie wliczając przerw. Wymagania dla ekspertów: a) Znajomość celu oraz tematyki realizowanego Projektu. b) Znajomość zagadnień związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii c) Znajomość przepisów oraz wytycznych dotyczących wprowadzenia nowego kierunku kształcenia do szkół zawodowych - Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Znajomość zasad prowadzenia zajęć z uczniami metodą projektową. d) Wiedza dotycząca internetowego systemu obsługi szkoleń. e) Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. 2.4. Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika warsztatów materiały szkoleniowe: prezentacje z wykładów wraz z ich opisem, w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku pendrive, notes, długopis. Dodatkowo zapewni multimedialne narzędzia wspomagające proces nauczania na warsztatach (np. tablety) - po 2 na szkołę, 30 urządzeń na edycję wraz z materiałami w formie multimedialnej. W ramach warsztatów uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do urządzeń służących do praktycznego objaśniania procesów wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 2.5. Noclegi Wykonawca zapewni nocleg wraz ze śniadaniem dla 48 uczestników (przy zachowaniu standardu pokoi noclegowych maksymalnie 2 osobowych, wyposażonych w łazienkę). 3. Warsztaty metodyczne dla nauczycieli, edycja 2. (27-28 sierpnia 2012r.): Opis jak dla części 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców jak za własne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.27.00.00-3, 55.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. - wykażą się należycie wykonanymi lub wykonywanymi usługami szkoleniowymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkolenia dla grupy co najmniej 20 osób obejmującego zagadnienia z dziedziny energetyki . 1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj. - dysponują co najmniej dwiema osobami (na każde zadanie) posiadającymi doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce odpowiedniej dla danego zadania; W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy 6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę opisu sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Ustawy (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, Wykonawca składa Oświadczenie dla każdej części odrębnie, oraz dokumenty potwierdzające. 1.2. Wykaz usług w zakresie odpowiadającym części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie. 1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, Wykonawca musi złożyć Oświadczenie dla każdej z części odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca składa wykaz dla każdej z części odrębnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne wydruk z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru podanego w Załączniku nr 2 do SIWZ - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca składa oświadczenie dla każdej z części odrębnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszona na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9oze.edukacja.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Agencja Zarządzania Energią Sp. z o.o. ul. Piekary 19, VII piętro, pok. 701 61 -823 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolska Agencja Zarządzania Energią Sp. z o.o. ul. Piekary 19, VII piętro, pok. 701 61 -823 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów dla Szkolnych Liderów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie warsztatów dla Szkolnych Liderów, (23-24 sierpnia 2012 r.) w tym: 1.1. Najem sal szkoleniowych spełniających następujące warunki: a) dwie sale szkoleniowe mieszczące min. 15 osób; b) sale muszą posiadać otwierane okna oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia; c) sale muszą być wyposażone każda w sprzęt multimedialny (co najmniej rzutnik multimedialny, komputer, ekran, flipchart z papierem i markerami); 1.2. Catering/usługa gastronomiczna obejmująca serwis kawowy i obiadokolację: a) Wykonawca zapewni jedną przerwę kawową (3 kawałki ciasta na osobę, kawa, herbata, woda, cukier, cytryna, mleko). b) Każdego dnia, po zakończeniu warsztatów Wykonawca zapewni zasiadaną obiadokolację dla 30 osób składającą się co najmniej z dwóch rodzajów zup do wyboru, dwóch dań głównych do wyboru, w tym co najmniej jednego mięsnego, dwóch dodatków (ziemniaki lub ryż lub makaron), baru sałatkowego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda gazowana i niegazowana, soki). Obiadokolacja serwowana przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala szkoleniowa. c) Ilość osób korzystających z usługi gastronomicznej w okresie realizacji umowy wyniesie 30 osób x 2 dni szkoleniowe, co daje 60 posiłków, czyli serwisów kawowych i obiadokolacji. 1.3. Zapewnienie wykładowców/ekspertów do przeprowadzenia warsztatów dla Szkolnych Liderów Warsztaty obejmować będą zagadnienia związane z OZE oraz procedury wprowadzenia nowego kierunku nauczania. Mają przygotować dyrektorów szkół do pełnienia roli Liderów Projektu na terenie szkoły oraz prowadzenia nadzoru nad przebiegiem procesu poszerzenia oferty edukacyjnej o nowy kierunek. Przygotują także uczestników warsztatów do prowadzenia rozmów z przedstawicielami samorządów w celu skutecznego ubiegania się o środki finansowe niezbędne do poszerzenia oferty edukacyjnej. Warsztaty przewidziane są dla 30 osób podzielonych na 2 grupy 15-osobowe. Warsztaty dla każdej z grup będą trwały 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie, nie wliczając przerw. Wymagania dla ekspertów: a) Znajomość celu oraz tematyki realizowanego Projektu. b) Znajomość zagadnień związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii c) Znajomość przepisów oraz wytycznych dotyczących wprowadzenia nowego kierunku kształcenia do szkół zawodowych - Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. 1.4. Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika warsztatów materiały szkoleniowe: prezentacje z wykładów wraz z ich opisem, w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku pendrive, notes, długopis. W ramach warsztatów uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do urządzeń służących do praktycznego objaśniania procesów wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 1.5. Noclegi Wykonawca zapewni nocleg wraz ze śniadaniem dla 24 uczestników warsztatów (przy zachowaniu standardu pokoi noclegowych maksymalnie 2 osobowych, wyposażonych w łazienkę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.27.00.00-3, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów metodycznych dla nauczycieli, edycja 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Najem sal szkoleniowych spełniających następujące warunki: a) dwie sale szkoleniowe, wyposażone w stanowiska komputerowe, mieszczące min. 15 osób; b) sale muszą posiadać otwierane okna oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia; c) każda sala musi być wyposażona w sprzęt multimedialny (co najmniej rzutnik multimedialny, komputer, ekran, flipchart z papierem i markerami); 2.2. Catering (usługa gastronomiczna) obejmująca serwis kawowy i obiadokolację a) Wykonawca zapewni jedną przerwę kawową (3 kawałki ciasta na osobę, kawa, herbata, woda, cukier, cytryna, mleko). b) Każdego dnia, po zakończeniu warsztatów Wykonawca zapewni zasiadaną obiadokolację dla 30 osób składającą się co najmniej z dwóch rodzajów zup do wyboru, dwóch dań głównych do wyboru, w tym co najmniej jednego mięsnego, dwóch dodatków (ziemniaki lub ryż lub makaron), baru sałatkowego, deseru oraz napojów (herbata, kawa, woda gazowana i niegazowana, soki). Obiadokolacja serwowana przy stolikach oraz serwis kawowy w formie bufetu powinny być podawane w odrębnej sali w budynku lub kompleksie budynków gdzie znajduję się sala szkoleniowa. c) Ilość osób korzystających z usługi gastronomicznej w okresie realizacji umowy wyniesie 30 osób x 2 dni szkoleniowe, co daje 60 posiłków, czyli serwisów kawowych i obiadokolacji. 2.3. Zapewnienie wykładowców (ekspertów) do przeprowadzenia warsztatów metodycznych dla nauczycieli Warsztaty metodyczne zapoznają nauczycieli z celem i tematyką realizowanego Projektu, przygotują ich do prowadzenia metodą projektową zajęć pozalekcyjnych z uczniami oraz do korzystania z internetowego systemu obsługi szkoleń w projekcie. Warsztaty przewidziane są dla 60 osób podzielonych na 4 grupy 15-osobowe (2 grupy na 1 edycję). Warsztaty dla każdej z grup będą trwały 2 dni po 8 godzin dydaktycznych dziennie, nie wliczając przerw. Wymagania dla ekspertów: a) Znajomość celu oraz tematyki realizowanego Projektu. b) Znajomość zagadnień związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii c) Znajomość przepisów oraz wytycznych dotyczących wprowadzenia nowego kierunku kształcenia do szkół zawodowych - Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Znajomość zasad prowadzenia zajęć z uczniami metodą projektową. d) Wiedza dotycząca internetowego systemu obsługi szkoleń. e) Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. 2.4. Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika warsztatów materiały szkoleniowe: prezentacje z wykładów wraz z ich opisem, w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku pendrive, notes, długopis. Dodatkowo zapewni multimedialne narzędzia wspomagające proces nauczania na warsztatach (np. tablety) - po 2 na szkołę, 30 urządzeń na edycję) wraz z materiałami w formie multimedialnej. W ramach warsztatów uczestnicy będą mieli zapewniony dostęp do urządzeń służących do praktycznego objaśniania procesów wykorzystania odnawialnych źródeł energii. 2.5. Noclegi Wykonawca zapewni nocleg wraz ze śniadaniem dla 48 uczestników (przy zachowaniu standardu pokoi noclegowych maksymalnie 2 osobowych, wyposażonych w łazienkę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.27.00.00-3, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty metodyczne dla nauczycieli, edycja 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis jak dla części 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.27.00.00-5, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.