eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuślin › PRZEBUDOWA I REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY KUŚLIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Kuślin: PRZEBUDOWA I REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY KUŚLIN
Numer ogłoszenia: 27055 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuślin , ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin, woj. wielkopolskie, tel. 061 4473002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuslin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY KUŚLIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa, polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, ułożeniu wykładziny PCV, założeniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonaniu schodów zewnętrznych oraz prac malarskich. - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuponie, polegający na wymianie podłóg drewnianych na posadzki ceramiczne z wykonaniem podkładu betonowego, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie pokrycia dachowego i ołacenia dachu, naprawie elewacji budynku, założeniu instalacji centralnego ogrzewania, wymianie częściowej instalacji elektrycznej oraz wykonaniu robót malarskich. - remont sali Gminnego Ośrodka Kultury w Kuślinie, polegający na wymianie podłóg drewnianych na posadzki ceramiczne z wykonaniem podłoża betonowego, wymianie instalacji centralnego ogrzewania, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu robót stolarskich - schody, wymianie instalacji elektrycznej, naprawy pokrycia dachowego i opierzeń oraz prac porządkowych (wywóz gruzu). - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo, polegający na przestawieniu pieca kaflowego, wymianie wykładziny podłogowej PCV, wymianie stolarki okiennej, wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej z armaturą oraz malowania wnętrza. - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo - Krystianowo, polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, przestawieniu pieca kaflowego, naprawy pokrycia dachowego, wymianie częściowej posadzek, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, wykonaniu izolacji termicznej ścian zewnętrznych oraz wykonaniu robót malarskich. - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Śliwno, polegający na wymianie podłogi na posadzkę ceramiczną, przestawieniu pieca kaflowego, wykonaniu ścianek działowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie i uzupełnieniu tynków, remoncie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz naprawy opierzenia i pokrycia z papy. - remont świetlicy wiejskiej w Wąsowie, polegający na wymianie posadzek, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji centralnego ogrzewania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.26.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.33.20.00-3, 45.45.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 PLN wadium, słownie: dziesięć tysięcy PLN. Dla części zamówienia ustala się wadium, dotyczącej: - remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa: w wysokości: 600,00 PLN wadium, słownie: sześćset PLN. - remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuponie: w wysokości: 3.000,00 PLN wadium, słownie: trzy tysiące PLN. - remontu sali Gminnego Ośrodka Kultury w Kuślinie: w wysokości: 2 500,00 PLN wadium, słownie: dwa tysiące pięćset PLN. - remontu świetlicy wiejskiej w Michorzewie: w wysokości: 300,00 PLN wadium, słownie: trzysta PLN. - remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo - Krystianowo: w wysokości: 1.500,00 PLN wadium, słownie: jeden tysiąc pięćset PLN. - remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Śliwno: w wysokości: 1.200,00 PLN wadium, słownie: jeden tysiąc pięćset PLN. - remontu świetlicy wiejskiej w Wąsowie: w wysokości: 900,00 PLN wadium, słownie: dziesięćset PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kuslin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kuślin, ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach działania 313,322,323 Odnowa i Rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrowa, polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, ułożeniu wykładziny PCV, założeniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonaniu schodów zewnętrznych oraz prac malarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuponie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Głuponie, polegający na wymianie podłóg drewnianych na posadzki ceramiczne z wykonaniem podkładu betonowego, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie pokrycia dachowego i ołacenia dachu, naprawie elewacji budynku, założeniu instalacji centralnego ogrzewania, wymianie częściowej instalacji elektrycznej oraz wykonaniu robót malarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.26.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.26.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sali Gminnego Ośrodka Kultury w Kuślinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali Gminnego Ośrodka Kultury w Kuślinie, polegający na wymianie podłóg drewnianych na posadzki ceramiczne z wykonaniem podłoża betonowego, wymianie instalacji centralnego ogrzewania, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu robót stolarskich - schody, wymianie instalacji elektrycznej, naprawy pokrycia dachowego i opierzeń oraz prac porządkowych .(wywóz gruzu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo, polegający na przestawieniu pieca kaflowego, wymianie wykładziny podłogowej PCV, wymianie stolarki okiennej, wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej z armaturą oraz malowania wnętrza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo-Krystianowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Michorzewo - Krystianowo, polegający na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, przestawieniu pieca kaflowego, naprawy pokrycia dachowego, wymianie częściowej posadzek, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, wykonaniu izolacji termicznej ścian zewnętrznych oraz wykonaniu robót malarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.44.21.00-8, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Śliwno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Śliwno, polegający na wymianie podłogi na posadzkę ceramiczną, przestawieniu pieca kaflowego, wykonaniu ścianek działowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie i uzupełnieniu tynków, remoncie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz naprawy opierzenia i pokrycia z papy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.10.00-4, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wąsowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Wąsowie, polegający na wymianie posadzek, wykonaniu okładzin ceramicznych ścian, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji centralnego ogrzewania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.26.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.