eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Przyłącza kanalizacyjne ścieków sanitarnych z terenu Dyrekcji KPN przy ul Tetmajera 38 oraz z terenu bazy technicznej przy ul Tetmajera 48 do gminnej sieci kanalizacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Izabelin: Przyłącza kanalizacyjne ścieków sanitarnych z terenu Dyrekcji KPN przy ul Tetmajera 38 oraz z terenu bazy technicznej przy ul Tetmajera 48 do gminnej sieci kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 270546 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7226001, faks 022 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyłącza kanalizacyjne ścieków sanitarnych z terenu Dyrekcji KPN przy ul Tetmajera 38 oraz z terenu bazy technicznej przy ul Tetmajera 48 do gminnej sieci kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z obiektów znajdujących się na terenie miejscowości Izabelin przy ul Tetmajera 38 i Tetmajera 48. Szacunkowy zakres robót określa załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe: Kalkulując cenę oferty wykonawca uwzględni: wszelkie koszty przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami budowlanymi, normami, zapisami umowy i wytycznymi Inwestora; prace przygotowawcze, geodezyjne, budowlane konstrukcyjne, montażowo instalacyjne przewodów, montażowo instalacyjnych osprzętu i podłączeń elektrycznych pompowni ścieków, inwentaryzacji powykonawczej; koszty dojazdów, dokonania opłat niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę w celu realizacji przedmiotu zamówienia, wykonania robót towarzyszących; Odtworzenie nawierzchni asfaltowych oraz przełożenia chodników. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości odbioru końcowego w ciągu 3 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia. Przyjmuje się, iż zgłoszony do odbioru przedmiot zamówienia nie może być obarczony błędami. W przypadku stwierdzenia wad i konieczności dokonywania wielokrotnego ponad dwa razy odbioru wykonawca zwróci zamawiającemu koszty poniesione w związku z tymi odbiorami. Wykonawca zobowiązuje się pisemnie powiadomić Zamawiającego o gotowości do odbioru. Zamawiający informuje że, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych budynki objęte zadaniem zaliczają się do: grupy 121 klasy budynków 1211; grupy 122 klasa budynków 1220 ; grupy 125 klasa budynków 1251 od których naliczany jest podatek VAT w wysokości 22%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 28.81.60.00 - 28.81.60.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 5.Spełniają wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; Ocena kryteriów podmiotowych wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie jednego z powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, oraz pkt. 2, 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. (załącznik 4 i 5). W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej, każdy z wykonawców wypełnia (załącznik nr 4) natomiast (załącznik nr 5 składany jest wspólnie przez wykonawców ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej; 2.Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29stycznia 2004r. ( załącznik nr 5) w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) i wspólników spółki cywilnej każdy z wykonawców wypełnia załącznik nr 6; 3.Aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego podmiotu dokonującego rejestracji, na podstawie której prowadzona jest przez wykonawcę działalności gospodarcza tj. wystawiony nie później niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert w przypadków wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum, spółka cywilna) każdy z wykonawców przedkłada dokument indywidualnie; 4.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum), do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie wybrana, najpóźniej do dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne zostanie przedłożona umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Warunki umowy powinny zawierać w szczególności: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego; 6.W przypadku, gdy o zamówienie publiczne ubiega się wykonawca występujący jako Spółka cywilna wykonawca przedłoży umowę spółki cywilnej. W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w określonym terminie lub złożone dokumenty zawierają błędy wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może być wezwany do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty wymienione w pkt. od 3 do 6 mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kampinoski-pn.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: pokój 104 sekretariat Kampinoskiego Parku Narodowego Izabelin 05-080 ul. Tetmajera 38.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.