eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-17

Ogłoszenie nr 27053 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.

Katowice: Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9776-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego  5, 40-126   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZ.231.03.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: usuwanie (zbieranie oraz załadowywanie) i transport (wywiezienie) do miejsc prawem dopuszczonych odpadów (w tym gruzu - zgodnie z kategorią 200399) z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania - porzuconych na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Katowice. 2. Zamówienie realizowane będzie każdorazowo odrębnym zleceniem, które wystawiane będzie zgodnie z § 4 ust. 4 wzoru umowy z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Termin ten nie dotyczy tzw. zlecenia awaryjnego, określonego w § 4 ust. 5 wzoru umowy. Zamawiający przewiduje, że zlecenia awaryjne nie będą przekraczać 1% wszystkich realizowanych zleceń. 3. Zamówienie obejmuje: a) przyjmowanie zleceń; b) zebranie porzuconych odpadów; c) podstawienie odpowiedniego pojemnika lub samochodu na odpady; d) załadowanie we własnym zakresie zebranych odpadów; e) zabezpieczenie ich przed wysypaniem, rozwianiem. W przypadku ich rozwiania lub wysypania (także w trakcie transportu) Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania/rozwiania; f) przetransportowanie do miejsca prawem dopuszczonego - niezależnie od warunków atmosferycznych, czy utrudnionego dojazdu do nieruchomości; g) składowanie odpadów. Wykonawca ma obowiązek dokumentowania odbioru odpadów przez podmiot uprawniony do ich odbierania oraz okazania na każde wezwanie Zamawiającego stosownej dokumentacji w tym zakresie. 4. Minimalna ilość odpadów (w tym gruzu) do jednorazowego odbioru będzie wynosić od ok. 1 m^3. Zamawiający przewiduje, że gruz będzie stanowić ok. 25 % odpadów przeznaczonych do wywiezienia. 5. Przeznaczone do wywiezienia odpady (w tym gruz) zlokalizowane będą na poziomie gruntu. Zamawiający nie jest w stanie wykluczyć, że przeznaczone do wywiezienia odpady (w tym gruz) będą zlokalizowane na podwórkach z trudno dostępnym dojazdem, ponieważ nie można przewidzieć, gdzie zostaną porzucone. Tym samym nie można przewidzieć ilu zleceń będą dotyczyć takie sytuacje. 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, określonych w uchwale Rady Miasta Katowice z dnia 29.10.2014r. nr LVI/1331/14 oraz odpadów niebezpiecznych. Odpady nie muszą być segregowane. 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, ponieważ nie ma możliwości dokładnego określenia ile m3 odpadów zostanie porzuconych na terenach zarządzanych nieruchomości w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje, że minimalny (gwarantowany) zakres zamówienia wyniesie 300 m3 odpadów. Prawo opcji zostanie uruchomione w przypadku zaistnienia konieczności wywozu większej ilości odpadów. Zamówienie maksymalnie obejmie 1000 m3 odpadów (zakres maksymalny). Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania lub wykorzystania tylko części maksymalnego zakresu, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 8. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z tego prawa w określonym zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia będą takie same dla całego zakresu. Usługa realizowana będzie na podstawie pisemnych zleceń (załącznik nr 1 do wzoru umowy) wystawianych każdorazowo, gdy zajdzie potrzeba wykonania usługi. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT170000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Komplex" Łukasz Breuer,  ,  ul. Śląska 1/3,  41-600,  Świętochłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50220,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50220,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113076,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcja IV. pkt 2) Wartość zamówienia podana z uwzględnieniem prawa opcji sekcja IV pkt 6) Ceny obliczone zgodnie z ilościami minimalnymi podanymi w formularzu ofertowym.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.