Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Warszawa: Zakup pendrive - przenośnej pamięci flash
Numer ogłoszenia: 270531 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, fax. 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pendrive - przenośnej pamięci flash.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive - pamięć przenośna flash: - pojemność: 1 Gb, USB 2.0 - forma: bransoletka silikonowa (silikonowa opaska na rękę) - kolor: niebieski Nadruk na pendrive: - logo 4 kolory Wgrywanie danych do pendrive: - ok. 1Gb (zgodnie z możliwościami sprzętu) Ilość pendrive: - 8050 sztuk Termin realizacji: -do 15 listopada 2008 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.20.00 - Nośniki danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od Wykonawców - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6. realizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 umów/kontraktów odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentują należyte wykonanie tych usług. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zakres objęty niniejszym zamówieniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w ramach stosowanych kryteriów 2.1. Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.3. Aktualny wypis / odpis (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.4. Koncesję, zezwolenie lub licencje, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 2.5. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 2.6. Zaparafowany projekt umowy jako jej akceptacja (projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.7. Wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 umów/kontraktów określonych w pkt 1.6., wraz z podaniem zakresu, odbiorcy oraz okresu wykonywania, w formacie zgodnym ze wzorem przedstawionym w załączniku 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. listy referencyjne)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.