Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-05
Żagań: Bankowa obsługa Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 2703 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi Funduszu Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Żaganiu i Filii w Szprotawie przez okres 3 lat w zakresie: 1) otwarcia i prowadzenia 2 rachunków bieżących (1 w Żaganiu, 1 w Szprotawie) 2) otwarcia i prowadzenia 7 rachunków pomocniczych (4 rachunków w Żaganiu, 3 - w Szprotawie), 3) uruchomienia usługi bankowości elektronicznej poprzez instalację systemu dla 14 stanowisk (8 stanowisk w Żaganiu, 6 stanowisk w Szprotawie), [Wymagania systemu: współpraca z systemem Windows 98/XP/ Vista, funkcja tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno, praca grupowa z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów, funkcja bezpiecznej transmisji przez sieć Internet, uwierzytelnienie użytkownika (karta magnetyczna, karta chip)], 4) szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej, 5) obsługi i serwisowania systemu bankowości elektronicznej, 6) dokonywania przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na konta Zamawiającego w banku obsługującym i na konta w innych bankach, 7) sporządzania wyciągów bankowych, 8) sporządzania odpisów dokumentów, 9) usługi teleserwisowej, 10) kapitalizacji odsetek, 11) skrzynki depozytowej, 12) zapewnienia możliwości dokonywania wypłat gotówkowych, tj. wypłat zasiłków dla osób bezrobotnych w granicach administracyjnych miasta Żagania oraz Szprotawy, 13) oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn.zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 86
- 2 - Koszt otwarcia rachunków - 1
- 3 - Opłata za odpis dokumentu - 1
- 4 - Opłata za usługę teleserwisową - 1
- 5 - Opłata za skrzynkę depozytową - 1
- 6 - Oprocentowanie środków pieniężnych - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dworcowa 9
68 - 100 Żagań
pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68 - 100 Żagań pok. 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Wywóz odpadów komunalnych
- Modernizacja (Przebudowa) dróg gminnych na terenie gminy Żagań
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1048F w miejscowości Brzeźnica w kierunku na Marcinów
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łochów i jej jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.