Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Gorzów Wielkopolski: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.- zamówienie uzupełniające do umowy nr 123/ADM nr 1/2012r. z dnia 01.08.2012r.
Numer ogłoszenia: 270391 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.- zamówienie uzupełniające do umowy nr 123/ADM nr 1/2012r. z dnia 01.08.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych gminnych administrowanych przezZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp.zgodnie z wykazem adresowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIROX Spółka z o.o., ul.Górecka nr 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40541,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43818,67
Oferta z najniższą ceną: 43818,67 / Oferta z najwyższą ceną: 43818,67
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego umową nr 123/ADM-1/2012 z dnia 01.08.2012 r. zawartą w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (nr 54/2012 z dnia 13.07.2012 r.) i jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających zamieszczona została w ogłoszeniu oraz siwz do zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 49,82% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do pilnych oznaczeń PCR RT w systemie modułowym.
- Wybór wykonawcy dla realizacji umowy ramowej w przedmiocie grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zamawiającego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostosowanie obiektu warsztatowego Państwowej Szkoły Budownictwa w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.