eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego, Szkolna i Południowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Pasłęk: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego, Szkolna i Południowa
Numer ogłoszenia: 270382 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku , Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, faks 055 2483180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego, Szkolna i Południowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej dla potrzeb zabudowy mieszkaniowej , zlokalizowanej w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego, Szkolna i Południowa wraz z dwoma przejściami pod drogą wojewódzką Nr 527 ul. Wojska Polskiego. Przedmiot zamówienia zakresem swym obejmuje budowę: a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicach 200x5,9 mm z rur PVC o długości 726,10 m, i 200x11,4 z rur PP o długości 43,00m, część kanalizacji sanitarnej pomiędzy S11- S12, do wykonania w technologii bezwykopowej metodą przewiertu poziomego, b) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicach 160x4,7 mm z rur PVC o długości 437,30 m, c) kanalizacji tłocznej o średnicach : - 90 mm PE PN 10 - 189,90 m - 110 mm PE PN 10 - 128,50 m, - 90 mm z rur ciśnieniowych warstwowych odpornych na zarysowanie PE 100 RC SDR 11 - 147,40 m, technologia wykonania bezwykopową metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego; studnie rozprężne z kaskadą zewnętrzną i deflektorami, - 110 mm z rur ciśnieniowych warstwowych odpornych na zarysowanie, PE 100 RC SDR 11 - 112,90 m, technologia wykonania bezwykopową metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego; studnie rozprężne z kaskadą zewnętrzną i deflektorami, d) przepompowni ścieków - kpl. 3, zbiorniki podziemne monolityczne z polimerobetonu o średnicy 1500mm, z pompami zatapialnymi z wirnikiem,teren każdej przepompowni ogrodzony,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium, w wysokości 31 900,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia zawodowego, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia to znaczy: wybudował co najmniej 3 sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o długości nie mniejszej niż 1.500,00m każda w technologii wykopowej i bezwykopowej metodą horyzontalngo przewiertu sterowanego, z co najmniej trzema strefowymi przepompowniami ścieków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie dysponował, co najmniej; a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która może pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych która może pełnić funkcję kierownika budowy, c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu umowy przez okres co najmniej dwóch miesięcy, to jest dysponujący lub mający dostęp do środków finansowych oszacowanymi na sumę minimum 330 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) informacja o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7, do SIWZ, b) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, winien załączyć dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do przedmiotowej umowy jedynie w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) wystąpienia robót nie przewidzianych do wykonania w dokumentacji projektowej, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b) zastosowania do wyliczenia wartości robót, o których mowa w ust. 1, czynników cenotwórczych na podstawie których dokonano wyceny wartości umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk pok Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.