eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Lidzbark Warmiński: Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim.
Numer ogłoszenia: 270378 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211436 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Bartoszycka 28A, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 22 22, faks 89 767 22 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac wykończeniowych budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wykończeniowych (robót budowlanych i instalacyjnych) związanych z budową budynku administracyjnego dla Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim w oparciu o dokumentację projektową oraz wydaną na jej podstawie decyzję o pozwoleniu na budowę. I. Przedmiot i zakres zamówienia branży budowlanej: Przedmiotem zamówienia w zakresie branży budowlanej jest wykonanie robót wykończeniowych dla Budynku Administracyjnego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim. Prace stanowić będą II etap wykonanych w 2011 roku robót. W etapie I zostały wykonane następujące roboty:1. Konstrukcja budynku w pełnym zakresie. 2. Ścianki działowe murowane. 3. Konstrukcja dachu wraz z pokryciem i orynnowaniem. 4. Ocieplenie budynku bez ostatniej wyprawy elewacyjnej i bez malowania. 5. Schody zewnętrzne w stanie surowym. 6. Ogrodzenie terenu. 7. Zadaszona wiata do ustawienia kontenera na śmieci, 8. Parking z 5 miejscami postojowymi. Zakres prac do wykonania w II etapie obejmuje wykonanie wszystkich pozostałych robót zgodnie z projektem technicznym i przedmiarem robót. Dodatkowo należy uwzględnić wykonanie następujących prac nieujętych w dokumentacji projektowej: 1. Wykonanie w ścianie murowanej gr. 12 cm jednego otworu drzwiowego o wym. 100x210 cm wraz z wykonaniem nadproża z belki stalowej 2 ceownik 80mm (pomiędzy wiatrołapem i pom. nr 8 na parterze). 2. Zamurowanie dwóch otworów drzwiowych o wym. 100x210cm (parter pom. 8 i wiatrołap przed pom. 8). 3. Wykucie dwóch otworów okiennych w ścianie zewnętrznej gr. 25cm wraz z wykonaniem nadproży z belek stalowych 2x dwuteownik 180 mm (parter w pom. wiatrołapu oraz na I piętrze pom. nr 7) 4. Zakup i montaż dwóch okien zewnętrznych w ww. otworach oraz parapetów zewnętrznych z blachy. Okna zgodnie z zestawieniem stolarki O4 120x200cm. 5. Zakup i montaż dwóch rolet okiennych zwijanych zewnętrznych, białych, 6. Wykonanie dodatkowego zadaszenia nad schodami wejściowymi do budynku od strony północnej. Zadaszenie to należy wykonać jako przedłużenie połaci dachowej podpartej dodatkowo na słupie drewnianym o przekroju 18x18 cm. Powierzchnia dodatkowego zadaszenia 2,9 m2 7. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. II. Przedmiot i zakres zamówienia branży sanitarnej: Przedmiotem zamówienia w zakresie branży sanitarnej jest wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych: wod-kan, c.o. i kotłowni dla Budynku Administracyjnego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim. Prace stanowić będą II etap wykonanych w 2011 roku robót. W etapie I wykonano: a) przyłącze wody wraz z zestawem wodomierzowym i pożarowym zaworem pierwszeństwa, hydrantami wewnętrznymi, rozprowadzenie przewodów zimnej wody b) przewody odpływowe, podejścia i wentylację kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz bezodpływowym zbiornikiem na ścieki c) zewnętrzną kanalizację deszczową . Do wykonania w etapie II pozostają kompletna instalacja c.o., kompletna technologia kotłowni, kompletna zewnętrzna instalacja gazowa, fragment przyłącza kanalizacji deszczowej o długości 36m oraz tzw. biały montaż. Przygotowanie ciepłej wody będzie następowało bezpośrednio przed przyrządami sanitarnymi poprzez wykorzystanie elektrycznych podgrzewaczy EPO AMIKUS, które wraz z montażem również wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. Zakres prac pozostałych do wykonania należy przyjmować wg załączonego przedmiaru robót. Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów stanowiących część dokumentacji przetargowej podany jest typ, wskazanie producenta, użycie nazwy własnej - należy przez to rozumieć, iż Wykonawca dostarczy, zamontuje materiał, urządzenie lepsze lub równoważne do wymienionego w dokumentacji. A). Opis instalacji centralnego ogrzewania: 1. Opis projektowanej instalacji: Zapotrzebowanie ciepła dla instalacji centralnego ogrzewania projektowanego budynku wynosi ok. 22kW. Czynnik grzewczy to woda, parametry czynnika wychodzącego z wymiennika płytowego (zasilającego układy pompowe) to 70 55°C. Instalacja będzie zasilana z kotłowni znajdującej się w pom. na przyziemiu budynku. Przewody od rozdzielaczy umieszczonych w szafkach do grzejników należy poprowadzić w systemie rur wielowarstwowych np. Purmo HKS 16x2. Na pozostałe (główne) ciągi stosować rury miedziane. Przewody należy prowadzić w izolacji termicznej wg PN-B-02421:2000, w warstwie styropianu posadzkowego (jeżeli to możliwe), oraz w bruzdach ściennych. Szczegóły prowadzenia i podłączenia na rzutach instalacji. Przewody prowadzić z uwzględnieniem zasad kompensacji. Przy przejściach przez ściany i stropy przewody prowadzić w stalowych tulejach ochronnych. Montaż i rozwiązania systemowe wykonać według wytycznych producenta. 2. Armatura: Grzejniki należy wyposażyć w głowice termostatyczne typu RTS Everis firmy Danfoss. Do odpowietrzenia instalacji stosować odpowietrzające zawory pływakowe firmy Flamko. Nastawy wstępne na zaworach termostatycznych i regulacyjnych wykonać po uprzednim płukaniu i odpowietrzeniu instalacji na wartościach nominalnych (przy pełnym otwarciu zaworów i nastawach w pozycji N). Armatura na przewodach instalacyjnych: I. zawory zaporowe mufowe kulowe dla PN10 przy T=100oC. II. filtry siatkowe o gęstości min. 200 oczek cm2 dla PN10 przy T=100oC. III. zawory zwrotne dla PN10 przy T=100oC. IV. wodomierze, manometry i termometry muszą posiadać decyzję o dopuszczeniu typu wydaną przez Główny Urząd Miar. Wszystkie urządzenia, armatura i materiały muszą posiadać decyzję o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie wydaną przez odpowiednie jednostki badawcze. 3. Szafki rozdzielaczowe: Rozprowadzanie czynnika do poszczególnych grzejników odbywać się będzie przy użyciu rozdzielaczy mieszkaniowych umieszczonych w szafkach rozdzielaczowych. Zaprojektowano szafki podtynkowe typu: SGP-3 firmy Gorgiel. 4. Zabezpieczenia antykorozyjne: Do zabezpieczenia zewnętrznej powierzchni rur zastosować farbę krzemianowo-cynkową (Korsil) o symbolu 7320-011-950 lub ftalowo-silikatową (Termokor) o symbolu 13-13-121- 225-100, ilość warstw 2. Powierzchnie rur przeznaczone do malowania winny być dokładnie oczyszczone z rdzy, zgorzeliny i odtłuszczone. Wymaga się II - go stopnia czystości wg PN - 70 M - 97052. B). Opis instalacji kotłowni: Dla potrzeb zasilania budynku w c.o. przyjęto jeden kocioł gazowy firmy Buderus. Jest to kocioł wodny, kondensacyjny. Proces spalania, montaż, uruchomienie należy prowadzić zgodnie z DTR urządzenia. Kotłownia będzie obsługiwać 1 obieg grzewczy wyłącznie na potrzeby centralnego ogrzewania. Naczynie, kocioł, itd. muszą posiadać decyzję dopuszczenia do obrotu wydaną przez UDT. 1. Automatyka: Sterowanie kotłem odbywać się będzie w sposób automatyczny przy pomocy sterownika wbudowanego w kotle połączonego z zewnętrznym pogodowym czujnikiem temperatury. 2. Bezpieczeństwo: Instalacja będzie pracowała na układzie zamkniętym -zabezpieczenie ciśnieniowe przed wzrostem objętości cieczy w instalacji grzewczej stanowić będzie ciśnieniowe naczynie wzbiorcze Reflex typu NG 25 o poj. 25L umieszczone w kotłowni oraz zawór bezpieczeństwa zabudowany w kotle. 3. Instalacja c.o. Instalację technologiczną kotłowni: wody grzewczej należy wykonać z rur miedzianych według PN-EN-1057:1999 łączonych przez lutowanie. 4. Armatura: Armatura na przewodach instalacyjnych: 7. zawory zaporowe mufowe kulowe dla PN10 przy T=100oC 8. filtry siatkowe o gęstości min. 200 oczek cm2 dla PN10 przy T=100oC 9. zawory zwrotne pionowe mufowe dla PN10 przy T=100oC 10. Wodomierze, manometry i termometry muszą posiadać decyzję o dopuszczeniu typu wydaną przez Główny Urząd Miar. Wszystkie urządzenia, armatura i materiały muszą posiadać decyzję o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie wydaną przez odpowiednie jednostki badawcze. 5. Wentylacja nawiewna i wywiewna: Wentylacja wyciągowa kotłowni realizowana będzie poprzez kanał grawitacyjny 14x20cm zakończony wylotem pod stropem kotłowni. Kocioł posiada system spalinowy niezależny od powietrza wewnątrz kotłowni (powietrze będzie czerpane przez szacht kominowy wokół rury spalinowej). Do nawiewu należy zamontować kanał nawiewny zetowy Dn160 np. firmy Alnor z ręczną przepustnicą typu DAR 160. Kanał zakończyć obustronnie czerpnią i wyrzutnią, wyrzut powietrza w pomieszczeniu zamontować na wysokości H=0,5m nad posadzką. 6. Komin: Dla odprowadzenia spalin przyjęto komin koncentryczny Dn80 125m. 7. Izolacje: Wszystkie przewody wody grzewczej i ciepłej wody użytkowej należy zaizolować. Izolację głównych rurociągów w kotłowni przewidziano izolacjami Thermaflex PUR firmy Thermaflex. Do izolacji przewodów podposadzkowych i podtynkowych przewidziano izolację otulinami Thermaflex FR. Dodatkowo na izolacji w kotłowni umieścić strzałki zgodnie z kierunkami przepływu wg PN-84B-01400. Dopuszcza się wykonanie izolacji termicznej w sposób inny niż podano pod warunkiem zachowania zgodności z PN-B-02421:2000 C). Zewnętrzna instalacja gazowa: Dla potrzeb kotłowni projektuje się przyłącze gazowe z rur PE50. Szafka gazowa zlokalizowana zostanie na ogrodzeniu przy drodze bocznej od ul. Orneckiej zasilać będzie budynek projektowany i wyposażona zostanie w: - kurek kulowy, gazowy KOM Dn40 Gazomet, - gazomierz G-4 (dostarcza Przedsiębiorstwo Gazownicze). Wprowadzenie do budynku rurą stalową Dn40 poprzez szafkę przyłącza gazowego wraz z uzbrojeniem. Na podłączeniu kotła zamontować zawór odcinający. Rurociągi stalowe należy prowadzić z rur stalowych bez szwu zgodnie z: PN-EN 10208-2+AC (Rury stalowe przewodowe dla mediów palnych. Rury o klasie wymagań B). Rurociągi przy przejściach przez ściany prowadzić w stalowych tulejach ochronnych. Podziemne odcinki gazociągu wykonane ze stali należy zaizolować taśmą typu Denso. Poszczególne odcinki instalacji wewnętrznej należy łączyć przez spawanie acetylenowo-tlenowe i zabezpieczyć przed korozją malowaniem farbami antykorozyjnymi nawierzchniowymi dopuszczonymi do malowania stali . Przewody gazowe prowadzić w odległości 2 cm od ścian umocowane na uchwytach rozmieszczonych w odległości 1,5-2,0 m. Przy przejściach przez przegrody konstrukcyjne (ściany, stropy) przewody prowadzić w rurkach ochronnych ,które powinny wystawać po 3 cm z każdej strony przegrody. Przewodów nie wolno układać na strychach lub pod podłogą. Przewody gazowe należy prowadzić w odległości mierząc w świetle przewodów bez izolacji co najmniej: -15 cm od poziomych przewodów wod-kan umieszczając je nad tymi przewodami, -15 cm od poziomych przewodów c.o. jak wyżej, -10 cm od pionowych przewodów ww instalacji, -20 cm od przewodów telekomunikacyjnych prowadzonych równolegle, -10 cm nad nieuszczelnionymi puszkami instalacji elektrycznej, - 60 cm od urządzeń elektrycznych iskrzących. Wszystkie pomieszczenia z montowanymi przyborami gazowymi powinny posiadać wysokość minimum 2,2 m. Przybory gazowe należy łączyć z instalacją na sztywno montując przed każdym przyborem kurek gazowy odcinający nie niżej jak 0,7 m. od podłogi w widocznym i dostępnym miejscu. Odległość montowanych przyborów gazowych od otworów okiennych nie powinna być mniejsza niż 0,5 m. Instalację wykonać zgodnie z postanowieniami Dz. U. nr 75 z dnia 15.06 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Przybory gazowe: Instalacja zasilać będzie następujące przybory gazowe, które powinny posiadać atest producenta dopuszczający do stosowania w naszym kraju: a) Kocioł gazowy jednofunkcyjny -1 szt. Warunki wentylacji pomieszczeń i odprowadzenia spalin: Pomieszczenie kotłowni lub pomieszczenia technicznego w których montowane mogą być przybory gazowe do ogrzewania pomieszczeń musi mieć dwa przewody kominowe : V. spalinowy w tym celu projektuje się komin murowany 14x14cm z wkładką kwasoodporną. VI. wentylacyjny murowany 14x20cm. VII. nawiew o przekroju okrągłym Dn160 np. firmy Alnor z ręczną przepustnicą typu DAR 160. Kanał zakończyć obustronnie czerpnią i wyrzutnią, wyrzut powietrza w pomieszczeniu zamontować na wysokości H=0,5m nad posadzką. Kubatura pomieszczenia nic może być mniejsza jak 8 m3. Przewody spalinowe i wentylacyjne podlegają odbiorowi przez mistrza kominiarskiego, który to sporządzi protokół, że przewody są sprawne i nadają się do eksploatacji przy stosowanych w mieszkaniu urządzeniach gazowych. III. Przedmiot i zakres zamówienia branży elektrycznej: Przedmiotem zamówienia w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej jest wykonanie robót instalacyjnych dla Budynku Administracyjnego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim. Prace stanowić będą II etap wykonanych w 2011 roku robót. W etapie I zostały wykonane następujące roboty: 1. Instalacja odgromowa 2. Zasilanie energetyczne - został ułożony kabel zasilający pomiędzy budynkiem i miejscem planowanego ustawienia szafki przyłącza energetycznego. Zakres prac do wykonania w II etapie obejmuje: 1. wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z projektem i przedmiarem robót. 2. wykonanie instalacji teletechnicznej zgodnie z projektem i przedmiarem robót, dodatkowo: czujka dualna wewnętrzna-szt2, czujka dualna zewnętrzna -szt 7, wraz z okablowaniem. 3. Wykonanie dodatkowej instalacji sygnalizacji włamania w budynku garażowym wybudowanym i wykończonym w ramach I etapu. Roboty dodatkowe opisane w pkt. 2 i 3 należy wykonać zgodnie z rysunkami zamiennym załączonym do specyfikacji.Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców; 2. Prowadzenie Dziennika budowy; 3. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 4. Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek , które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 5. Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 7. Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 8. Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 9. Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); 10. Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 11. Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 12. Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 13. Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci i ich utylizacji; 14. Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 15. Wykonania dróg tymczasowych; 16. Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 17. Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 18. Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 19. Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 20. Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 21. Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 22. Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 23. Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 24. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 25. Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 26. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres prowadzenia robót w wysokości 200.000,00 zł. 27. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres od rozpoczęcia do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Ubezpieczenie powinno obejmować personel Wykonawcy i Zamawiającego zatrudniony na budowie oraz odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego wobec osób trzecich. Minimalna kwota takiego ubezpieczenia winna wynosić 110% wynagrodzenia brutto Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany STOLBUD mgr Jan Podolak, ul. Nadbrzeżna 10, 11-220 Górowo Iławeckie, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491978,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505202,98

  • Oferta z najniższą ceną: 505202,98 / Oferta z najwyższą ceną: 556111,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.