eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na zakup dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie części zamiennych i akcesoriów oraz oprogramowania do komputerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na zakup dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie części zamiennych i akcesoriów oraz oprogramowania do komputerów
Numer ogłoszenia: 270281 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254541 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na zakup dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie części zamiennych i akcesoriów oraz oprogramowania do komputerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: części zamiennych i akcesoriów oraz oprogramowania do komputerów wraz z dostawą do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa) - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie obejmuje realizację dwóch niezależnych zadań zgodnie z poniższym podziałem: -Zadanie 1. dostawa części zamiennych i akcesoriów do komputerów, -Zadanie 2. dostawa oprogramowania do komputerów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno lub więcej wymienionych wyżej zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami 30.23.71.40 - Płyty główne 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1. dostawa części zamiennych i akcesoriów do komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-Tech s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9268,05

  • Oferta z najniższą ceną: 9268,05 / Oferta z najwyższą ceną: 11012,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2. dostawa oprogramowania do komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMAXON Sp. z o.o., ul. Stolarska 10 lok.7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32409,27

  • Oferta z najniższą ceną: 32409,27 / Oferta z najwyższą ceną: 35785,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.