eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Budowa sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu oraz zagospodarowanie otaczającego terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Karpacz: Budowa sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu oraz zagospodarowanie otaczającego terenu
Numer ogłoszenia: 270197 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu , ul. Gimnazjalna 7, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619816, fax. 075 7618603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu oraz zagospodarowanie otaczającego terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: Roboty branży budowlanej: - roboty ziemne, - roboty fundamentowe, - izolacje fundamentów, - konstrukcje żelbetowe, - konstrukcje i pokrycie dachu - roboty murowe, - posadzki i podłoża, izolacje - ścianki działowe, - tynki wewnętrzne i malowanie wewnątrz - elewacja - stolarka okienna i drzwiowa - ślusarka aluminiowa - wyposażenie obiektu, - zagospodarowanie terenu: przygotowanie terenu (karczowanie drzew), boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, zieleń, parkingi i chodniki, zieleń (nasadzenia), ogrodzenie Roboty branży sanitarnej: - kotłownia gazowa i instalacje c.o. - instalacje wod.-kan., instalacje wody ppoż. - instalacja wentylacyjna, spalinowa, - instalacja zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, - sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - przyłącze wodociągowe Roboty elektryczne: - linia kablowa nn - WZL i tablice - instalacja oświetleniowa, - instalacja nagłośnienia - instalacja odgromowa i przewietrzania, - oświetlenie zewnętrzne - instalacje elektryczne w kotłowni, - instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych, - pomiary elektryczne Powierzchnia zabudowy - 1936,37m2; Tereny zielone - 1771,17 m2 Parking - 591,66 m2 Chodniki - 372,39 m2 Boisko wielofunkcyjne - nawierzchnia EPDM - 608m2 1.1. Zamawiający żąda od wykonawcy gwarancji na roboty wykonawcze przez okres 36 miesięcy, z wyłączeniem robót związanych z wykonaniem zieleni poz. 299 - 326 przedmiaru robót branży budowlanej. 1.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 1.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 1.5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji robót podwykonawcom. 1.7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram realizacji zadania. 1.8. Miejsce wykonania robót budowlanych - Karpacz ul. Gimnazjalna 7 1.9. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy i jest zobowiązany do: 1.9.1 ochrony mienia przed kradzieżą i zabezpieczenia p.poż., 1.9.2 nadzoru nad przestrzeganiem zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż. 1.9.3 odpowiedniego zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich, 1.9.4 dostarczenia atestów, aprobat technicznych na zastosowane materiały 1.9.5 Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego oznakowania placu budowy 1.9.6 Wykonawca zapewni zawarcie umów ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia dla następujących wypadków które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko wykonawcy: a) z tytułu szkody w robotach i materiałach - 4 000 000,00 b) z tytułu szkody w mieniu stanowiącym własność zamawiającego (oprócz robót, urządzeń, materiałów i sprzętu) powstałe w związku z wykonywaniem umowy -1 000 000,00; c) z tytułu z tytułu nieszczęśliwego wypadku 200 000,00; d) z tytułu szkód osób trzecich 100 000,00 . 1.10. Wykonawca sporządza geodezyjną dokumentację powykonawczą. 1.11. Wizja lokalna terenu budowy Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 138 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta bankowego BZ WBK 80 1090 1926 0000 0005 1408 5017. 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony na budowę sali sportowej w Zespole Szkół Licealnych i Mistrzostwa Sportowego w Karpaczu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 6. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności - odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania o łącznej wartości minimum 8 mln zł. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty polegające na wykonaniu budowy obiektu sportowego kubaturowego o pow. użytkowej co najmniej 1 000 m2. Warunek ten będzie oceniany w sposób następujący: Zamawiający zsumuje wartość robót określoną dla poszczególnych lat. Jeżeli łączna wartość robót wyniesie minimum 8 mln zł, wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 4.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami: a) kierownik budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 2/ kierownik budowy w branży sanitarnej i budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. 3/ geodeta uprawniony do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4/ kierownik budowy w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. 4.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-9 i ust. 2, pkt. 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunków, Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych - FORMULARZ NR 6 5.2.Warunek nr 4.1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3.Warunek nr 4.2 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - FORMULARZ NR 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 5.4.Warunek nr 4.3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - FORMULARZ NR 2 i 3. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.5.Warunek nr 4.4: 5.5.1. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w punktach 5.2 i 5.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokument wymieniony w pkt. 1 winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w punktach 5.1, 5.3. i 5.4., winien przedłożyć w imieniu wszystkich pełnomocnik lub ci Wykonawcy składający wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsze warunki udziału w postępowaniu, lub umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie, wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum.karpacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I MISTRZOSTWA SPORTOWEGO UL. GIMNAZJALNA 7 58-540 KARPACZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I MISTRZOSTWA SPORTOWEGO UL. GIMNAZJALNA 7 58-540 KARPACZ Sekretariat (pokój nr 107).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.