eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie usługi w zakresie utrzymania zieleni wraz z wywozem odpadów i uporządkowania terenu po zakończeniu prac na terenie Gminy Zabrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Zabrze: Wykonanie usługi w zakresie utrzymania zieleni wraz z wywozem odpadów i uporządkowania terenu po zakończeniu prac na terenie Gminy Zabrze
Numer ogłoszenia: 270144 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, faks 032 3734821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie utrzymania zieleni wraz z wywozem odpadów i uporządkowania terenu po zakończeniu prac na terenie Gminy Zabrze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cięcia pielęgnacjno - sanitarne drzew - odcięcie gałęzi i konarów drzewa, - wywóz odpadów roślinnych do kompostowni odpadów komunalnych w ciągu 48 godz. po zakończeniu prac, wygrabienie i uporządkowanie terenu wokół drzewa, - zabezpieczenie miejsc po przycięciach preparatem grzybobójczym i bakteriologicznym, - odcięcie odrostów korzeniowych, jeśli takie występują. Ścinanie drzew - wycięcie drzewa przy poziomie gruntu, - wygrabienie i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, - wywóz odpadów roślinnych do kompostowni odpadów komunalnych w ciągu 48 godz. po zakończeniu prac, Cięcia pielęgnacyjno - sanitarne krzewów - usunięcie starych, suchych i połamanych pędów, - wygrabienie terenu i wywóz odpadów roślinnych do kompostowni w ciągu 48 godz. po zakończeniu prac, Zamawiający wymaga, aby cięcia drzew wykonane były zgodnie ze sztuką i zasadami leczenia i pielęgnacji drzew oraz zasadami bezpieczeństwa. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz usług w tym nie mniej niż 1 wykonaną usługę o wartości 20 000PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem, niezbędnym do kompleksowej realizacji przedmiotu niniejszego postępowania 1 piłę spalinową, 1 pojazd do wywozu zrębków i klocy, 1 maszynę do zrębkowania gałęzi, którego dokładny opis musi zostać wskazany w druku - Wykaz narzędzi i urządzeń, stanowiący załącznik do SIWZ. Stosowana technologia pracy oraz użyty sprzęt muszą spełniać wszelkie przesłanki ekologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami; C) Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym: - 1 Osobę posiadającą uprawnienia w zakresie pielęgnacji drzewostanu, - 1 Osobę posiadającą uprawnienia pilarza, - 1 Kierownika robót z uprawnieniami inspektora nadzoru terenów zielonych wydanych przez NOT/SITO lub gospodarzy zieleni na terenach zurbanizowanych z tytułem inżyniera lub technika ogrodnika/leśnika/ewentualnie biologa, - Zespół 3 pracowników fizycznych, przygotowanych zawodowo do realizacji przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe dane należy wskazać, wypełniając druk Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, pokój nr 20 Telefon: (032) 373-48-10, (032) 373-48-55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, pokój nr 9 Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.