eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów › Odnowa miejscowości Ocieka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Ostrów: Odnowa miejscowości Ocieka
Numer ogłoszenia: 270118 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów , Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. (017) 745 11 60, faks (017) 745 11 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa miejscowości Ocieka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :Odnowa miejscowości Ocieka tj. Budowa pawilonu sportowego na stadionie , wykonanie chodnika , oświetlenie w/w chodnika, parking Budynek o wymiarach 8,5m x11,88m Chodnik 286 mb oświetlenie 11 szt latarń parking na 38 miejsc parkingowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.26.23.00 - Betonowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000.00 zł ( sześć tysięcy zł.) .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik 3) 5.2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Dokument potwierdzający warunek: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - 5.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 5.3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie Dokument potwierdzający warunek: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5.4.1. Zrealizowali w ostatnich 5 lat (licząc od daty złożenia oferty): zamówienia o podobnym charakterze ( Roboty ziemne, fundamenty, chodniki, place parkingowe) - Dokument potwierdzający warunek: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 5.4.2. Dysponują osobą z uprawnieniami kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno -budowlanym oraz kierownika robót poszczególnych specjalności. Dokument potwierdzający warunek: Stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia oraz przynależy do izby inżynierów budownictwa 5.4.3. Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednim doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) kierownika budowy z doświadczeniem kierowniczym przy robotach podobnych do przedmiotu zamówienia b) wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Dokument potwierdzający warunek: - Wykaz osób personelu technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 5.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie Wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.5.1 Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności Dokument potwierdzający warunek: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagania dla oferty składanej przez dwóch lub więcej wykonawców 5.6 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawierania umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i załączone do oferty. Każdy z Wykonawców może wystawić osobny dokument pełnomocnictwa na wspólnie wybranego pełnomocnika. 5.7 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, wymagania określone w punkcie 5.1 , 5.2. 5.8 Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić łącznie (przynajmniej jeden z Wykonawców) wymagania określone w punkcie 5.3 , 5.4 , 5.5 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w SIWZ. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy(Załącznik Nr 3) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)oświadczenie Wykonawcy, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz przynależą do izby inżynierów budownictwa 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8) wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia , 9)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Kosztorys inwestorski szczegółowy Kosztorys ofertowy należy sporządzić według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Oferty, w których kosztorysy ofertowe nie będą ujmowały wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót, będą traktowane przez zamawiającego jako niekompletne i zostaną odrzucone. Podane w przedmiarach robót podstawy wyceny mają znaczenie orientacyjne i wykonawca może zastosować inne podstawy wyceny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrów 39-103 Ostrów 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Ostrów 39-103 Ostrów 225 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.