eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia obiektów m.st. Warszawy w Dzielnicy Wilanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Warszawa: Ochrona osób i mienia obiektów m.st. Warszawy w Dzielnicy Wilanów
Numer ogłoszenia: 270105 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246563 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6426001 w. 407, faks 22 6427643.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia obiektów m.st. Warszawy w Dzielnicy Wilanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektu użytkowego zlokalizowanego przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie. 1. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia - Łączna liczba roboczogodzin wynosi 8.760. - Liczba pracowników ochrony - 1 osoba na 24 h (zgodnie z grafikiem). - Kwalifikacje - licencja pracownika ochrony co najmniej I stopnia w przypadku pracowników ochrony pełniących służbę, II stopnia w przypadku inspektora nadzoru, - Służba w trybie zmian co 24 godziny. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby roboczogodzin. Zobowiązuje się Wykonawcę do: 1. Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie użytkowym przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie zwanego dalej obiektem chronionym. 2. Ochrony obiektu chronionego i jego pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych. 3. Ochrony mienia obiektu chronionego przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją. 4. Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektu chronionego oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Zarządzania Nieruchomościami dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 5. Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektu chronionego i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 6. Kontroli ruchu osobowego poza godzinami pracy Obiektu oraz ruchu materiałowego, 7. Prowadzenia dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 8. Wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy. 9. Zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiekt chronionego na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut. 10. Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie chronionym tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom Urzędu Dzielnicy Wilanów odpowiedzialnym za administrowanie chronionym obiektem informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. 11. Posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 400.000,00 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia. 12. Posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanej z realizacją zamówienia, zgodnie z ustawowymi wymaganiami i posiadają aktualną koncesję wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Zał. nr 1 - Wykaz obiektów podlegających ochronie Zał. nr 2 - Tabela Służby Ochronnej Zał. nr 3 - Grafik służby 2012/2013 Zał. nr 4 - Instrukcja Kontroli ruchu osobowo - materiałowego Zał. nr 6 - Instrukcja dotycząca zasad gospodarki kluczami w Obiekcie Zał. nr 7 - Procedura działania grupy interwencyjnej Część nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wilanów do 28.11.2014 r. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia: - Liczba roboczogodzin - płatne w 2012 r. - do 271 h, płatne w 2013 r. - do 12.252 h, płatne w 2014 r. - do 12.969 h, razem 25.492 h, - Ilość pracowników ochrony - 1 osoba na 24 h i 1 osoba na 12 h (zgodnie z grafikiem), - Kwalifikacje - licencja pracownika ochrony co najmniej I stopnia w przypadku pracowników ochrony pełniących służbę, II stopnia w przypadku inspektora nadzoru, - Służba w trybie zmian co 24 godziny, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby roboczogodzin. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Zał. nr 1 - Wykaz obiektów podlegających ochronie Zał. nr 2 - Tabela Służby Ochronnej Zał. nr 3 - Grafik służby 2012/2013/2014 Zał. nr 4 - Instrukcja Kontroli ruchu osobowo - materiałowego Zał. Nr 5 - Instrukcja alarmowa Zał. nr 6 - Instrukcja dotycząca zasad gospodarki kluczami w Urzędzie m.st. Warszawy Zał. nr 7 - Procedura działania grupy interwencyjnej Zał. Nr 9 - Imienna lista osób przeznaczonych do realizacji zamówienia. Część nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony kompleksów boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i św. U. Ledóchowskiej w Warszawie wraz z ich sprzątaniem w okresie od 17 grudnia 2012 r. od godz. 6.00 do 21.06.2013 roku do godz. 22.30 r. Łączna liczba roboczogodzin wynosi na Orlikach łącznie 8 193. Szczegółowe planowane grafiki pracy ochrony kompleksów boisk sportowych Orlik stanowią załączniki nr 1, 2,3 do opisu przedmiotu zamówienia. Zobowiązuje się Wykonawcę do: 1. Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach kompleksu boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej. 2. Ochrony obiektów chronionych i ich pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych. 3. Ochrony mienia obiektów chronionych przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją. 4. Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektów chronionych oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Kultury, Promocji i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 5. Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektów chronionych i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 6. Prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 7. Wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy. 8. Zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut. 9. Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiektach chronionych tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom Urzędu Dzielnicy Wilanów odpowiedzialnym za administrowanie chronionymi obiektami informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. 10. Posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 400.000,00 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia. 11. Wykonywaniu czynności polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych oraz uzupełnianiu środków czystości w kompleksach boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej. W zakres prac wchodzi m.in. mycie na mokro podłóg, rur, umywalek i armatury, muszli i desek klozetowych z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych odpowiednich do każdej powierzchni, uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz kostek zapachowych w muszlach klozetowych, wycieranie kurzu z powierzchni płaskich (parapety, meble), mycie klamek i drzwi (miejsca zabrudzone), opróżnianie koszy na śmieci - wymiana worka i wynoszenie śmieci do śmietnika na zewnątrz budynku oraz segregowanie surowców wtórnych i wyrzucanie do odpowiednio oznaczonych pojemników znajdujących się na terenie kompleksu boisk sportowych Orlik 2012. 12. Wykonywaniu czynności polegających na sprzątaniu terenów zewnętrznych oraz terenu przed wejściem na kompleks boisk sportowych Orlik 2012: zamiatanie, zbieranie śmieci, zanieczyszczeń, opróżnianie koszy na śmieci, koszenie trawników na terenie kompleksu boisk sportowych Orlik 2012. Część nr 4 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi całodobowej ochrony kompleksu sportowego przy ul. Wiertniczej 26 w okresie od 17 grudnia 2012 r. do 17 czerwca 2013 r. Łączna liczba roboczogodzin wynosi: obiekt sportowy: 4 376. Szczegółowe planowane grafiki pracy ochrony kompleksów boisk sportowych Orlik stanowią załączniki nr 1, 2,3 do opisu przedmiotu zamówienia. Zobowiązuje się Wykonawcę do: 1. Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach kompleksu sportowego przy ul. Wiertniczej 26, zwanego dalej obiektem chronionym. 2. Ochrony obiektów chronionych i ich pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych. 3. Ochrony mienia obiektów chronionych przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją. 4. Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektów chronionych oraz niezwłocznego powiadamiania kierownictwa obiektu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 5. Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektów chronionych i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 6. Prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 7. Wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy. 8. Zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut. 9. Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie chronionym tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić kierownictwu kompleksu sportowego przy ul. Wiertniczej 26 informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. 10. Posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 400.000,00 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ochrona osób i mienia obiektu m.st. Warszawy przy ul. Przyczółkowej 27A w Dzielnicy Wilanów w okresie od dnia 10.12.2012 r. do dnia 10.12.2013 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAT-GUARD DEFENCE Sp. z o.o. Sp. k., ul. Słomińskiego 17 lok. 42, 00-195 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • SAT-GUARD DEFENCE Sp. z o.o., ul. Słomińskiego 17 lok. 42, 00-195 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115632,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85860,36

  • Oferta z najniższą ceną: 85860,36 / Oferta z najwyższą ceną: 91262,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ochrona osób i mienia obiektów należących do Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. St. Kostki Potockiego 7 i 11 od dnia 17.12.2012 r. do dnia 28.11.2014 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia Matpol Sp. z o.o., ul. Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344142,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255544,55

  • Oferta z najniższą ceną: 255544,55 / Oferta z najwyższą ceną: 277559,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ochrona osób i mienia kompleksu boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i ul. Św. U. Ledóchowskiej w Warszawie wraz ze sprzątaniem, w terminie od 17.12.2012 r. od godz. 6.00 do 21.06.2013 r. do godz. 22.30.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia D.S. Fokus Piotr Suchodolski, ul. Dąbrowskiego 47, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83928,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78096,51

  • Oferta z najniższą ceną: 78096,51 / Oferta z najwyższą ceną: 100610,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ochrona osób i mienia kompleksu sportowego przy ul. Wiertniczej 26 w terminie od 17.12.2012 r. od godz. 7.00 do 17.06.2013 r. do godz. 22.30 (ochrona 24-godzinna).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony Pantera Bożenna Grzelecka, ul. Armii Ludowej 9 lok. 2, 00-575 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40024,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37959,15

  • Oferta z najniższą ceną: 37959,15 / Oferta z najwyższą ceną: 59469,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.