eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Nadbudowa części parterowej budynku głównego siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gryficach mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 19

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Szczecin: Nadbudowa części parterowej budynku głównego siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gryficach mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 19
Numer ogłoszenia: 270057 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236703 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa części parterowej budynku głównego siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gryficach mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 19.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia: Pzedmiotem zamówienia jest nadbudowa części parterowej budynku głównego pod klucz obejmująca wybudowanie dwóch kondygnacji o powierzchni użytkowej łącznie 194,14 m2 z wykonaniem odpowiednich instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych oraz wyposażenie w sprzęt kwaterunkowy, komputerowy i ppoż. 2) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3) Wartość zamówienia została określona na podstawie kosztorysów inwestorskich. 4) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysami ofertowymi, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot zamówienia Zamawiającemu w terminie w niej określonym. 6) Cena ofertowa. 1. Umowa będzie zawarta na całość robót,. na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę. 2. Cena oferty będzie wynikała z uproszczonego kosztorysu ofertowego odpowiadającego zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629, 630 i 631 Kodeksu cywilnego. W cenie materiałów wykonawca ma uwzględnić koszty zakupu materiałów. 3. Do wyliczenia ceny ofertowej, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztorysach ofertowych wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarach robót. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności koszty organizacji i utrzymania zaplecza, opłat za media, opracowania dokumentacji powykonawczej, operatów geodezyjnych i innych opracowań niezbędnych do wykonania zamówienia. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 5. Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. 7) Roboty dodatkowe. - Wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian zakresu robót bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, - Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie protokołu konieczności, - Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) ustawy Pzp przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów. 8) Kontrola jakości robót i materiałów. 1) Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, z kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2) Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym. 9) Warunki zawarcia umowy. Umowa będzie zawarta na całość robót, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. 10) Dokumenty składające się na Ofertę: a) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami, b) podpisane uproszczone kosztorysy ofertowe: - cena ofertowa powinna wynikać z kalkulacji ofertowych opracowanych i wycenionych na podstawie szczegółowych kosztorysów nakładczych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający zastrzega, że uproszczone kosztorysy ofertowe mają być zgodne z załączonymi szczegółowymi kosztorysami nakładczymi, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych - pod rygorem odrzucenia oferty. 11) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z osobami: - Witold Pióro - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11 427, - Andrzej Chmurzewski - inspektor nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453, - Małgorzata Bieluń - inspektor nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11 480 12) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art.30 ust.5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13) WYKONAWCA zobowiązany będzie do zafakturowania całej wartości umowy w 2013 r. na podstawie wykonanych i odebranych robót oraz udzielonej zaliczki. Zaliczkę udzieli się w oparciu o art. 151 a Ustawy PZP (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.). WYKONAWCA jest zobowiązany do przedłożenia ZAMAWIAJĄCEMU wniosku o udzielenie zaliczki w terminie do 18 grudnia 2013 r. Wraz z wnioskiem o udzielenie zaliczki na roboty budowlane WYKONAWCA wniesie ZAMAWIAJĄCEMU 100% zabezpieczenia na wartość wnioskowanej zaliczki w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z terminem ważności przekraczającym 40 dni po planowanym terminie realizacji zaliczkowanych robót budowlanych określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.10 - Rozbiórka instalacji wojskowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANPOL Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Ludwik Szczepański, Kolonia 7a, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1726504,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1129150,14

  • Oferta z najniższą ceną: 1129150,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1439298,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.