Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Radom: Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego /monitor rzutu serca, kardiostymulator zewnętrzny, rejestratory holterowskie szt. 5, fotokoagulator argonowy, aparat do krioterapii/ oraz głowicy do aparatu USG oka dla potrzeb Oddziału Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 270044 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego /monitor rzutu serca, kardiostymulator zewnętrzny, rejestratory holterowskie szt. 5, fotokoagulator argonowy, aparat do krioterapii/ oraz głowicy do aparatu USG oka dla potrzeb Oddziału Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego /monitor rzutu serca, kardiostymulator zewnętrzny, rejestratory holterowskie szt. 5, fotokoagulator argonowy, aparat do krioterapii/ oraz głowicy do aparatu USG oka dla potrzeb Oddziału Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4, 33.18.22.00-1, 33.12.80.00-3, 33.12.41.00-6, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: Część nr 1- 12.000,00 zł Część nr 2 - 100.000,00 zł Część nr 3 - 20.000,00 zł Część nr 4 - 35.000,00 zł Część nr 6 - 3.000,00 zł Część nr 7 - 10.000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniona specyfikacja techniczna /zgodnie z oferowana częścią/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Aparat do krioterapii dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Aparat do krioterapii dla potrzeb Zakładu Rehabilitacji L.p. Parametry techniczne wymagane 1. Aparat do krioterapii na ciekły azot o poniższych parametrach : 2. - czynnik chłodzący - ciekły azot 3. - rodzaj zbiornika - TR26 4. - pojemność zbiornika - 26 litrów/20 kg 5. - straty dobowe bez włożonej głowicy - 0,18 litra/0,14 kg 6. - maxymalne straty dobowe z włożoną głowicą- 0,68 litra/0,54 kg 7. - temperatura strumienia gazu (przy wylocie dyszy) - -160 st.C 8. - regulacja intensywności wypływu gazu - skokowa 9. - liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu - 4 + 2 pulsacyjne 10. - pomiar wagowy ilości azotu w zbiorniku 11. - rodzaj wyświetlacza - znakowy LCD 12. - doposażenia - 2 butle 26-litrowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Fotokoagulator argonowy dla potrzeb Poradni Okulistycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Fotokoagulator argonowy dla potrzeb Poradni Okulistycznej L.p. Parametry techniczne wymagane 1. Laser, o długości fali 577 mm zintegrowany z lampą szczelinową z pięcioma powiększeniami: 5x, 8x, 12x, 20x i 32x 2. Adapter z mikromanipulatorem 3. Dodatkowy podręczny panel sterowania z graficznym menu 4. Kolorowy ciekłokrystaliczny wyświetlacz 5. Bezprzewodowy pedał nożny 6. Stolik elektryczny 7. Moc na wyjściu konsoli 2W 8. Czas impulsu od 10 ms do 3000 ms z krokiem 10 ms 9. Długość przerwy miedzy impulsami od 10 ms do 3000 ms z krokiem 10 ms 10. Możliwość pracy lasera z sondami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Rejestratory holterowskie szt. 5 dla potrzeb Poradni Kardiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Rejestratory holterowskie szt. 5 dla potrzeb Poradni Kardiologicznej L.p. Parametry techniczne wymagane I. rejestratora 3-kanałowego kompatybilnego z systemem Holter LX Analysis - 3 szt. 1. rejestrator 3 kanałowy o 7 odprowadzeniach z możliwością jednoczesnej rejestracji EKG i SPO2 2. czas rejestracji min.48 godz. 3. rejestracja bez kompresji danych 4. kontrola stanu podłączenia elektrod na ekranie ciekłokrystalicznym wbudowanym w rejestrator 5. podgląd zapisu EKG na ekranie ciekłokrystalicznym wbudowanym w rejestrator bez konieczności korzystania z dodatkowych podłączeń niezależnie od systemu komputerowego 6. możliwość wyboru w rejestratorze trybu rejestracji sygnału EKG w normalnej i wysokiej rozdzielczości 7. interaktywny rejestr zdarzeń pacjenta w rejestratorze z wyświetleniem przykładowych opisów czynności pacjenta (bieg, spacer, ćwiczenia) 8. automatycznie przyporządkowany numer rejestratora do konkretnego pacjenta 9. zegar czasu rzeczywistego 10. rejestrator odporny na wodę 11. konstrukcja rejestratora ze zwiększoną odpornością na uszkodzenia mechaniczne 12. możliwość zasilania rejestratora wymiennie z akumulatorów i baterii 13. zastosowanie jako nośnika pamięci : karty Flash 14. identyfikacja pacjenta w rejestratorze 15. automatyczna identyfikacja nr seryjnego rejestratora w systemie 16. waga rejestratora gotowego do pracy nie więcej niż 250 gram 17. w skład kompletu rejestratora wchodzi : rejestrator 3-kanałowy , przewód pacjenta w oplocie koncentrycznym z kauczukową izolacją odporny na środki czyszczące i detergenty 7 odprowadzeniowy żel przewodzący1 op., żel ścierny 1 op. elektrody żelowane jednorazowe 60 szt., futerał do rejestratora, karta pamięci Flash - 2 szt. na kmpl, ładowarka z 2 kmpl.akumulatorów instrukcja obsługi w języku polskim, podręczny schemat podłączeń elektrod na pacjencie opakowanie zbiorcze 18. Dostępność części zamiennych i akcesoria - ni mniejsza niż 10 lat 19. Pełna gwarancja minimum 36 m-cy. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia 20. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 21. Instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzony w dwóch uzgodnionych terminach 22. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji do 5 dni. II. Rejestrator 12-kanałowy kompatybilny z systemem Holter LX Analysis - 2 szt. 1. rejestrator 12-kanałowy o 10 odprowadzeniach z możliwością zapisu trzech kanałów 2. czas rejestracji min.48 godz. 3. rejestracja bez kompresji danych 4. kontrola stanu podłączenia elektrod na ekranie ciekłokrystalicznym wbudowanym w rejestrator 5. podgląd zapisu EKG na ekranie ciekłokrystalicznym wbudowanym w rejestrator bez konieczności korzystania z dodatkowych podłączeń, niezależnie od systemu komputerowego 6. możliwość wyboru w rejestratorze trybu rejestracji sygnału EKG w normalnej i wysokiej rozdzielczości 7. interaktywny rejestr zdarzeń pacjenta w rejestratorze z wyświetleniem przykładowych opisów czynności pacjenta (bieg,spacer,ćwiczenia) 8. automatycznie przyporządkowany numer rejestratora do konkretnego pacjenta 9. zegar czasu rzeczywistego 10. rejestrator odporny na wodę 11. konstrukcja rejestratora ze zwiększoną odpornością na uszkodzenia mechaniczne 12. możliwość zasilania rejestratora wymiennie z akumulatorów i baterii 13. zastosowanie jako nośnika pamięci : karty Flash 14. identyfikacja pacjenta w rejestrze 15. automatyczna identyfikacja nr seryjnego rejestratora w systemie 16. w skład kompletu rejestratora wchodzi : rejestrator 12-kanałowy , przewód pacjenta w oplocie koncentrycznym z kauczukową izolacja odporny na środki czyszczące i detergenty 10-odprowadzeniowy, przewód pacjenta w oplocie koncentrycznym z kauczukową izolacja odporny na środki czyszczące i detergenty 7-odprowadzeniowy, żel przewodzący 1op, żel ścierny 1 op., elektrody żelowane jednorazowe 60 szt., futerał do rejestratora z paskiem do noszenia, karta pamięci Flash - 2 szt. na kpl, ładowarka z 2 kmpl.akumulatorków, instrukcja obsługi w języku polskim, podręczny schemat podłączeń elektrod na pacjencie, opakowanie zbiorcze 17. Dostępność części zamiennych i akcesorii - ni mniejsza niż 10 lat 18. Pełna gwarancja minimum 36 m-cy. W okresie gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową urządzenia 19. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski 20. Instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia przeprowadzony w dwóch uzgodnionych terminach 21. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 48 godzin. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji do 5 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Monitor rzutu serca dla potrzeb Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - Monitor rzutu serca dla potrzeb Anestezjologii i Intensywnej Terapii L.p. Parametry techniczne wymagane 1. monitora rzutu serca do ciągłych pomiarów hemodynamicznych o poniżej przedstawionych parametrach : 2. - parametry monitorowane : rzut serca, objętość wyrzutowa obwodowy opór naczyniowy zmienność objętości wyrzutowej średnie ciśnienie tętnicze 3. - częstotliwość odświeżania danych pomiarowych min.co 30 sek. 4. małoinwazyjna metoda pomiaru rzutu serca (wykorzystanie maksymalnie 1 dostępu naczyniowego) 5. możliwość podawania parametrów w postaci indeksowej : CI , SVI , SVRI, DO2I 6. prezentacja danych w postaci : a) ekranu graficznego (wizualizacja min.dwóch wartości w postaci cyfrowej, trendu graficznego;procentowy wskaźnik zmian mierzonego parametru w założonym przedziale czasowym dla każdego mierzonego parametru) b) ekranu tabelarycznego (możliwość wizualizacji cyfrowej do 5 parametrów monitorowanych w przedziałach czasowych od 1 min.do 1 godz.) c) ekranu wartości cyfrowych (możliwość jednoczesnego wyświetlania do 8 parametrów) 7. pamięć trendów w monitorze min.72 godz. 8. brak konieczności kalibracji pomiarów CO 9. możliwość kalkulacji SVR,DO2 10. możliwość ciągłego monitorowania saturacji krwi w żyle głównej przy zastosowaniu kompatybilnego trójświatłowego wkłucia centralnego ze zintegrowanym modułem oxymetrycznym 11. półka do mocowania monitora na statywie wraz z płytką do zawieszania czujników pomiarowych 12. waga aparatu poniżej 3 kg. 13. Menu i instrukcja obsługi w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Kardiostymulator zewnętrzny dla potrzeb Oddziału Kardiologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Kardiostymulator zewnętrzny dla potrzeb Oddziału Kardiologii L.p. Parametry techniczne wymagane 1. Stymulator zewnętrzny jednojamowy 2. Praca stymulatora w trybie demand - blokowania załamkiem R i w trybie asynchronicznym z regulowaną częstością 3. Możliwość prowadzenia szybkiej stymulacji przedsionkowej z częstością min. 60-800 ppm. 4. Częstość impulsów min. 30-200 ppm 5. Szerokość impulsu 0,1 - 17 ms 6. Czułość 1-20 mA 7. Zasilanie akumulatorowe lub bateryjne 8. Rezerwowe źródło zasilania na okres min 30s pozwalające na bezpieczną wymianę baterii 9. Stałe monitorowanie stymulacji sygnalizacją świetlną dobrze widoczną na przedniej części stymulatora 10. Sygnalizacja dźwiękowa w przypadku niskiego poziomu baterii, wysokiej impedancji przewodów, wysokich częstotliwościach stymulacji 11. Odporny na wyładowania z defibrylatora 12. Możliwość podłączania do stymulatora różnych zakończeń elektrod endokawitarnych 13. Mocowanie elektrod do stymulatora łatwe, bezpieczne i zapobiegające przypadkowemu rozłączeniu w czasie aktywności pacjenta lub zmiany pozycji 14. Możliwość zawieszenia stymulatora przy łóżku pacjenta 15. Możliwość stabilnego umocowania stymulatora do ramienia pacjenta 16. Nieskomplikowany sposób wymiany baterii 17. Łatwe ustawianie parametrów stymulacji za pomocą pokręteł, możliwość szybkiej zmiany nastaw stymulacji 18. Możliwość szybkiego sprawdzenia nastawionych parametrów 19. Zabezpieczenia przed przypadkowym wyłączeniem stymulatora lub zmianą parametrów stymulacji 20. Nieskomplikowany sposób włączania i wyłączania stymulatora.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Głowica do aparatu USG oka dla potrzeb Oddziału Okulistyki R.Sz.S..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - Głowica do aparatu USG oka dla potrzeb Oddziału Okulistyki R.Sz.S. L.p. Parametry techniczne wymagane 1. Sonda głowica B 10 MHz do aparatu Ultrasonograf UD 6000 (producent Tomey Japonia), numer fabryczny 768911.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- RZP-25/KS/2024 - "Drobne wyroby i preparaty medyczne"
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- DOSTAWA AMBULANSU RATUNKOWEGO TYPU C powyżej 3,5 tony wraz z wyposażeniem
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.