To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 270044 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119573 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość wg wykazu: 1.1. Wykaz sprzętu: -komputery przenośne typu notebook - 8 sztuk, -komputer PC - 1 sztuka, -monitor komputerowy 22 cale - 1 sztuka, -drukarka atramentowa A3+ kolor - 1 sztuka, -skaner płaski A4 - 1 sztuka, -skaner płaski A4 z automatycznym podajnikiem dokumentów - 1 sztuka, -drukarka laserowa A4 mono - 2 sztuki, -komputer PC - 8 sztuk, -monitor komputerowy 19 cali - 10 sztuk, -drukarka laserowa A3 mono - 1 sztuka, -laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolor A4- 2 sztuki, -dysk zewnętrzny USB - 1 sztuka, 1.2.Wykaz oprogramowania użytkowego: -Autodesk AutoCAD LT 2012 PL BOX - 1 sztuka, -Photoshop Elements & Premiere Elements 10 PL Win - 1 sztuka, -CorelDRAW Graphics Suite X5 PL BOX - 1 sztuka. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenia oraz rodzaj oprogramowania został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 3.1. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.) 3.2. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w terminie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 3.4. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór własnym transportem i na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady sprzętu, b) dostawę naprawionego sprzętu własnym transportem i na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych. 3.5. W razie stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie urządzenia bądź oprogramowania będącego przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na wolne od wad, w ciągu 7 dni od faktu ich zgłoszenia. 3.6. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych oraz licencji zainstalowanego oprogramowania, dokumentację użytkową i inne niezbędne dokumenty, takie jak: instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp. opisujące w języku polskim funkcje, sposób użytkowania i eksploatacji sprzętu. 3.8. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Spółka z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77170,20
Oferta z najniższą ceną: 77170,20 / Oferta z najwyższą ceną: 93072,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Świadczenie usług serwisowania systemu do badań kardioangiograficznych Artis Zee Floor prod Siemens wraz z dwiema stacjami opisowymi Syngo XWP i ACOM PC
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- KONTYNUACJA PRZEBUDOWY ULICY KONOPNICKIEJ
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.