eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa, montaż i uruchomienie 3 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN na potrzeby dołączenia jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Olsztyn: Dostawa, montaż i uruchomienie 3 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN na potrzeby dołączenia jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112.
Numer ogłoszenia: 269986 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie 3 łączy transmisyjnych sieci radiowej WLAN na potrzeby dołączenia jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niezbędnego sprzętu, montaż i uruchomienie 3 łączy transmisyjnych, wykonanych w technologii radiolinii na potrzeby dołączenia 3 jednostek Państwowej Straży Pożarnej do węzłów sieci OST-112 oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 poniżej opisane zadania: a)Zadanie Nr 1 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, b)Zadanie Nr 2 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Braniewie, ul. Moniuszki 11a, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Braniewie, pl. Strażacki 2, c)Zadanie nr 3 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie, ul. Handlowa 6, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie,ul. Stapińskiego 19c, 2.Dla każdego z zadań Nr 1 - Nr 3 Wykonawca musi: a)Wykonawca musi opracować dokumentację projektową w zakresie budowy łączy radioliniowych, których elementem będzie odpowiedni dobór częstotliwości oraz parametrów pracy radiolinii, tak aby osiągnąć dostępność systemu na poziomie 99.90 % średniorocznie. b)Wykonawca musi przygotować stosowną dokumentację do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w celu uzyskania pozwolenia radiowego przez Zamawiającego. c)Wykonawca musi tak dobrać konfigurację radiolinii, aby opłaty wnoszone do UKE przez Zamawiającego za wykorzystane pasmo radiowe, były minimalne. 3.Radiolinia musi spełniać wszystkie wymagania stawiane tego typu urządzeniom przez prawo polskie i Unii Europejskiej oraz być zgodna z uzyskanym z UKE pozwoleniem. 4.Radiolinie cyfrowe muszą zapewnić transmisję pomiędzy Stacjami Bazowymi. Muszą one pracować w paśmie licencjonowanym w przedziałach częstotliwości 6÷ 42 GHz, z kanałem o szerokości 7/14/28/56 MHz. 5.System radiowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą podpisania umowy oraz dostępny komercyjnie, w chwili składania oferty. 6.Połączenia radioliniowe muszą być uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w pkt.1. 7.Sprzęt musi być skonfigurowany i dostarczony wraz z niezbędnymi interfejsami, licencjami i oprogramowaniem, gwarantując dostępność wszystkich wymaganych funkcjonalności radiolinii. 8.Zakładana przepustowość łączy pomiędzy każdą parą lokalizacji, to minimum 40 Mbps, liczone jako ruch roboczy pomiędzy tymi lokalizacjami. 9.Zamawiający przewiduje użycie jak najmniejszych anten dla realizacji połączeń radiowych przy zachowaniu średniej dostępności rocznej na poziomie 99,90%. 10.W przypadku gdzie nie będzie można zestawić łącza bezpośredniego, dopuszczone jest wykorzystanie punktów pośrednich uwzględniając w pierwszej kolejności obiekty należące do Skarbu Państwa. Na wybór punktu pośredniego musi wyrazić zgodę Zamawiający. 11.Wymaga się, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty zweryfikował możliwość realizacji poszczególnych relacji radiolinii, w oparciu o proponowany przez siebie sprzęt. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się telefonicznie z Grzegorzem Bielec (tel. 89 522 31 20) lub Arkadiuszem Podlewskim (tel. 89 522 31 22). 12.Koszty montażu oraz szkolenia w zakresie obsługi ponosi Wykonawca. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań nr 1 - nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7do SIWZ dostępny na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1, 32.21.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - dodatkowy okres gwarancji - 12

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron umowy, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) w przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależ-nych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość do-starczenia sprzętu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaofe-rowany w ofercie. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek strony umowy. b) w przypadku, gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie prowadzące do zmiany przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia sprzętu o parametrach użytkowych wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek strony umowy. 3) Zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8,10-950 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8,10-950 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie, ul. Piłsudskiego 39, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1, 32.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Braniewie, ul. Moniuszki 11a, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Braniewie, pl. Strażacki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1, 32.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa i uruchomienie łącza radioliniowego w relacji Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie, ul. Handlowa 6, a Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie,ul. Stapińskiego 19c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5, 32.34.42.10-1, 32.21.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.