eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części
Numer ogłoszenia: 269981 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą i instalacją sprzętu doposażającego oraz laboratoryjnego do Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część nr 1. Stacja badawcza z oprogramowaniem - komputer 1 sztuka, monitor 1 sztuka, drukarka laserowa 1 sztuka, urządzenie UPS 1 sztuka, oprogramowanie zabezpieczające kluczem USB 1 sztuka; Część nr 2. Obiektyw semiplanapochromatyczny 1 sztuka; Część nr 3. Nóż diamentowy do ultramikrotomu 1 sztuka; Część nr 4. Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym - pipety automatyczne 1 zestaw, statyw karuzelowy 1 sztuka. 2. Wskazanie przez Zamawiającego w dokumencie Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie części nr 5. Kolumna kapilarna nazwy producenta oraz modelu zamawianego asortymentu jest niezbędne ze względu na specyfikę przeprowadzanych w Pracowni Biologii Rozwoju Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie badań, charakteryzującą się zachowaniem ciągłości analiz przy bezwzględnym utrzymaniu powtarzalności wyników. Wskazanie nazwy producenta oraz konkretnego modelu związane jest z koniecznością utrzymania identycznych parametrów rozdziału analizowanych cukrów, jak w przypadku już opracowanych (kilkuletnich) warunków dla cukrów wzorcowych. Umożliwi ponadto uniknięcia poniesienia zwielokrotnionych i zbędnych kosztów kalibracyjnych, bez gwarancji ich trwałości. Wykorzystanie do przeprowadzanych przez jednostkę badań aparatury wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ umożliwi kontynuację doświadczeń oraz otrzymywanie wyników, których wartości są porównywalne z otrzymanymi na wcześniejszych etapach prowadzonych badań, co jest warunkiem niezbędnym do prawidłowego przebiegu, weryfikacji i interpretacji tych wyników. 3. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ w zakresie części nr 5, o takich samych parametrach i właściwościach. 4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do: 4.1. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowana przez Wykonawcę kolumna spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności, że jest one tożsama pod względem charakterystyki analitycznej i otrzymywanych przy jej zastosowaniu; 4.2. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowana przez Wykonawcę kolumna spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji/rekalibracji urządzeń; 4.3. wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że użycie zaoferowanych odczynników o parametrach/właściwościach równoważnych, nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych; 4.4. ocena spełnienia równoważności pomiędzy odczynnikami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego, a oferowanymi przez Wykonawcę, nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i próbek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 38.43.70.00-7, 38.50.00.00-0, 38.51.92.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez wykonawcę Formularz ofertowy 3. Sporządzony przez wykonawcę Formularz cenowy Zestawienie wymaganych parametrów. 4. W przypadku złożenia oferty równoważnej, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - karta charakterystyki potwierdzająca zgodność oferowanej kolumny z kolumną opisaną przez Zamawiającego, certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny - złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski. Dokument musi zawierać nazwę producenta, nr katalogowy, wartości wymaganych parametrów, okres trwałości, datę produkcji. 5.W przypadku zaoferowania kolumny równoważnej - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt próbki zaoferowanego asortymentu o parametrach równoważnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja badawcza z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodatkowa stacja badawcza z oprogramowaniem umożliwiającym sterowanie pracą posiadanej w jednostce kamery Leica DFC425C oraz dodatkowym oprogramowaniem do nakładania na siebie zdjęć fluorescencyjnych z wykorzystaniem zmotoryzowanych funkcji posiadanego w jednostce mikroskopu Leica DM5500 oraz rejestrację procesów typu time-lapse za pomocą wspomnianej wcześniej kamery. W skała stacji wchodzą: 1. komputer 1 sztuka, monitor 1 sztuka, drukarka laserowa 1 sztuka, urządzenie UPS 1 sztuka, oprogramowanie zabezpieczone kluczem USB 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiektyw semiplanapochromatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiektyw semiplanapochromatyczny 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.92.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nóż diamentowy do ultramikrotomu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż diamentowy do ultramikrotomu 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw automatycznych pipet wraz ze statywem karuzelowym: pipety automatyczne 1 zestaw, statyw karuzelowy 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kolumna kapilarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna kapilarna 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.