eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE PROJEKTU I INSTALACJI ALARMOWEJ W PODODDZIAŁOWYCH MAGAZYNACH BRONI W BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 74/PN/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Wrocław: WYKONANIE PROJEKTU I INSTALACJI ALARMOWEJ W PODODDZIAŁOWYCH MAGAZYNACH BRONI W BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 74/PN/2012
Numer ogłoszenia: 269949 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240869 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU I INSTALACJI ALARMOWEJ W PODODDZIAŁOWYCH MAGAZYNACH BRONI W BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 74/PN/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i wykonanie wg projektu instalacji alarmowej w pododdziałowych magazynach broni w budynku nr 46 w kompleksie nr 2845 w WSOWL przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu. Zakres prac projektowych. Projekt o klauzuli POUFNE musi być wykonany przez pracownika posiadającego świadectwo ukończenia kursu projektantów systemów alarmowych klasy SA-4 oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej. Projekt musi zawierać między innymi: a) Projekt wykonania systemu alarmowego klasy SA-4 zgodnego z Normą Obronną NO-04-A004, opartego na centrali GALAXY GD-520 w 9-ciu pododdziałowych magazynach broni, korytarzu oraz sali czyszczenia broni znajdujących się w bud. nr 46; b) Projekt przeprowadzenia przewodu magistrali światłowodowej ośmio włóknowej z bud. 46 do bud. 105 w którym ma być zainstalowana centrala GD-520 z doprowadzeniem pętli do pomieszczenia wartowni w budynku nr 8; c) Schemat rozmieszczenia urządzeń w alarmowym centrum odbiorczym, które należy umieścić w pomieszczeniu oficera dyżurnego w bud. 105; d) Wykonanie zobrazowania oraz zdublowania stanów systemu alarmowego (wykonanie tablic synoptycznych) w pomieszczeniu wartowni (bud. nr 8) oraz w pomieszczeniu oficera dyżurnego (bud. nr 105) zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-5; Schemat planowanego rozmieszczenia wszystkich urządzeń oraz przebiegu położonych instalacji kablowych; e) Zestawienie asortymentowo- ilościowe oraz certyfikaty sprzętu przewidywanego do montażu; Zestawienie musi zawierać producenta oraz model przewidzianych do montażu urządzeń; f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla całego zadania (w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD); g) Przedmiar robót i kosztorys dla całego zadania (w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i na płycie CD). W ramach zadania wykonaj, należy wykonać prace opisane w programie funkcjonalno-użytkowym pkt 4, w tym także wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu oraz przekazanie deklaracji zgodności Systemu Alarmowego z Normą Obronną NO-04-A004 i deklaracji zgodności z systemem klasy S.A.-4 wg Normy Obronnej NO-04-A004. 1Zakres robót wykonawczych obejmuje: 1. Wykonanie robót w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz program funkcjonalno-użytkowy; 2. Dostawę i montaż zaprojektowanego systemu alarmowego klasy SA-4; 3. Dostawę i montaż stanowiska nadzoru systemu alarmowego w alarmowym centrum odbiorczym (budynek nr 105, pomieszczenie oficera dyżurnego). W skład stanowiska wchodzić musi komputer o parametrach: system operacyjny Windows 7 Professional, procesor dwurdzeniowy min. 3GHz, HDD min. 250 GB, dedykowana karta graficzna z pamięcią min.512 MB, pamięć operacyjna min. 2 GB, karta sieciowa, monitor LCD min. 23, zasilacz awaryjny UPS podtrzymujący pracę komputera przez min. 10 minut. 4. Dostawę i montaż urządzeń służących do zobrazowania (zdublowania) stanów systemu alarmowego (wykonanie tablic synoptycznych) 5. Sporządzenie przez pracownika posiadającego świadectwo ukończenia kursu projektantów systemów alarmowych klasy SA-4 dokumentacji powykonawczej wykonanego systemu alarmowego o klauzuli Poufne i przekazanie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego inwestycji. 6. Wydanie pisemnej deklaracji zgodności wykonanego Systemu Alarmowego z klasą SA-4 oraz z Normą Obronną NO-04-A004 sporządzonej przez pracownika posiadającego świadectwo ukończenia kursu projektantów systemów alarmowych klasy SA-4; 7. Uruchomienie systemu, konfiguracja, testy urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników w siedzibie Zamawiającego w ilości 50 osób. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 74.22.21.00 - 74.22.21.00 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia GUARD SERVICE sp. z o.o., ul. Tatrzańska 6a, 60-413 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62555,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95982,06

  • Oferta z najniższą ceną: 95982,06 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.