eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Zabezpieczenie potrzeb mieszkańców poprzez utworzenie Domów Ludowych w miejscowościach Lipa i Młotkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Ruda Maleniecka: Zabezpieczenie potrzeb mieszkańców poprzez utworzenie Domów Ludowych w miejscowościach Lipa i Młotkowice
Numer ogłoszenia: 269944 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, faks 0-41 373 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie potrzeb mieszkańców poprzez utworzenie Domów Ludowych w miejscowościach Lipa i Młotkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Remont Domu Ludowego w miejscowości Młotkowice gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działkach nr 360/1 i 361/1 w miejscowości Młotkowice. Zakres prac obejmuje: - Remont posadzek w sali balowej i sali jadalnej; - Montaż płytek w pomieszczeniu na naczynia i schowku; - Malowanie pomieszczeń kuchni, korytarza oraz Sali balowej, Sali jadalnej, schowku i pomieszczenia na naczynia; - Malowanie drzwi wewnątrz obiektu; - Wymiana stolarki okiennej; - Odnowa podestu sceny; - Remont schodów wejściowych oraz wykonanie nowych schodów na poddasze; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Chodnik wraz z podjazdem do wejścia. - Wymiana pokrycia dachowego. Zadanie Nr 2 - Remont Domu Ludowego w miejscowości Lipa gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działce nr 219/5 w miejscowości Lipa. Zakres prac obejmuje: - Remont posadzek i schodów; - Malowanie pomieszczenia kuchni, korytarza oraz Sali balowej; - Demontaż starego podestu sceny; - Montaż nowego podestu; - Wymiana stolarki okiennej; - Montaż nowego podgrzewacza wody; - Wymiana instalacji gniazd wtykowych; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Wymiana pokrycia dachowego; - Wymiana ogrodzenia; - Chodnik wraz z podjazdem do wejścia. Zadanie Nr 3 - Remont garażu przy Domu Ludowym w miejscowości Lipa gm. Ruda Maleniecka. Obiekt usytuowany jest na działce nr 219/5 w miejscowości Lipa. Zakres prac obejmuje: - Malowanie ścian i sufitu; - Ocieplenie drzwi garażu od środka; - Wymiana przewodów wtykowych; - Wykonanie ocieplenia; - Tynki elewacyjne; - Wymiana pokrycia dachu. Szczegóły określają załączone do SIWZ przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny: W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Do potwierdzenia: Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, o wartości minimum 100 000 zł. Brutto. Warunek ilościowy i wartościowy ma być spełniony dla każdej z wymaganych robót. 2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów: Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Do potwierdzenia: Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: co najmniej 1 osobę tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia ogólnobudowlane. 3) Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby. 4) Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe ww. osoby: - uprawnienia budowlane oraz aktualne Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ .; f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.- wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ . g) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5, 6, 7 do SIWZ; h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99a, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99a, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2007-2013, działanie 3.4 - Odnowa i rozwój wsi. Dofinansowanie w wysokosci 75% wartości zadania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.