eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowe w budynku KWP w Gdańsku ul. Okopowa 15 - zabezpieczenie pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych - roboty dodatkowe i zamienne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku KWP w Gdańsku ul. Okopowa 15 - zabezpieczenie pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych - roboty dodatkowe i zamienne
Numer ogłoszenia: 269925 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268935 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku KWP w Gdańsku ul. Okopowa 15 - zabezpieczenie pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych - roboty dodatkowe i zamienne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w budynku KWP w Gdańsku ul. Okopowa 15 - zabezpieczenie pionowych i poziomych dróg ewakuacyjnych - roboty dodatkowe i zamienne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04-242 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96206,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96206,41

  • Oferta z najniższą ceną: 96206,41 / Oferta z najwyższą ceną: 96206,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 67 ust. 1 pkt. 5 U - pzp. W przypadku udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, B) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W trakcie wykonywania prac remontowych stwierdzono, że zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych: głównie wykończeniowych- malowanie po montażu instalacji elektrycznych i teletechnicznych, demontaż ścianek działowych na poddaszu i montaż drzwi półtoraskrzydłowych do pomieszczeń węzła łączności; roboty elektryczne: w związku z wystąpieniem kolizji osprzętu elektroinstalacyjnego z projektowanymi ściankami p.poż. oraz roboty teletechniczne: montaż dodatkowych urządzeń i elementów automatyki p.poż. sterujących otwarciem drzwi, objętych systemem kontroli dostępu, instalacja czujek dymu, przycisków oddymiania i przewietrzania klatek schodowych, instalacja dodatkowych sygnalizatorów alarmowych, ułożenie dodatkowego okablowania do urządzeń. Zamówienie powierza się dotychczasowemu Wykonawcy; IMPEL TECH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Marsa 56A, 04 -242 Warszawa, wartość kontraktu podstawowego wynosi 499.666,06OLN brutto, 50% - 249.833,06PLNbrutto, wartość r.dodatkowych - 118.333,88PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.