eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Budowa kompleksu rekreacyjno sportowego KOPIEC - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Gorzkowice: Budowa kompleksu rekreacyjno sportowego KOPIEC - etap II.
Numer ogłoszenia: 269820 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233886 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu rekreacyjno sportowego KOPIEC - etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu rekreacyjno sportowego zlokalizowanego w Gorzkowicach na działce nr 11193/18 obręb Gorzkowice. Zakres robót w niniejszym etapie obejmuje roboty związane z: zagospodarowaniem i odwodnieniem terenu, a w tym min. chodniki z kostki granitowej szarej gr.12cm, płytek chodnikowych nawierzchniowych betonowych 50x50x7cm oraz z płyt z piaskowca o gr.20cm i 7cm, schody terenowe z barierkami z gotowych stopnic betonowych DECOR na podbudowie z piasku i tłucznia, utwardzenia powierzchniowe, murki kamienne i ceglane. oświetleniem terenu, które należy wykonać z wykorzystaniem materiałów wcześniej zakupionych przez Zamawiającego. Wykaz materiałów elektrycznych posiadanych przez Zamawiającego stanowi załącznik Nr 13 do SIWZ. Przy czym Wykonawcy są zobowiązani w oparciu o dokumentację projektową skalkulować ilość potrzebnych materiałów, w przypadku niewystarczającej ilości w stosunku do zaoferowanej przez Zamawiającego ująć w ofercie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 10, 11 i 12 do SIWZ, tj. projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót oraz przedmiary. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określają projekty budowlane. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 3. Zakres prac obejmuje między innymi: a) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, b) przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu (jeśli wymagany), c) organizację i zabezpieczenie placu budowy, d) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ,a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 4. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, 5. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta ( załącznik nr 3). 6. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty te należy przedłożyć Zamawiającemu po zakończeniu prac. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2). 7. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 8. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 9. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 10. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 11. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 12. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 9 - Wzór Umowy §12. 13. Zadanie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Działania Odnowa i rozwój wsi objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 14. Kody CPV: - 45.11.12.91 - 4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - 45.00.00.00 - 7 - Roboty budowlane - 45.23.14.00 - 9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, - 31.52.72.00 - 8 - Oświetlenie zewnętrzne, - 42.23.24.52 - 5 - Roboty odwadniające.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 45.23.14.00-9, 31.52.72.00-8, 42.23.24.52-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie: Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana FEBEX Szczekocki Sławomir, Przydatki Przybyszewskie 2A, 97-524 Kobiele Wielkie, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 799598,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 653161,41

  • Oferta z najniższą ceną: 653161,41 / Oferta z najwyższą ceną: 653161,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.