eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Jastrzębie-Zdrój: Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 26979 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 473614 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju - zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie zakresu robót objętego przedmiarem robót i wyczerpujący dokumentację projektową zakres robót a w szczególności: 1. Budowę 1 kompletnego boiska do siatkówki plażowej o wymiarach 14,0 x 22,0 m (pole do gry 8,0 x 16,0 m) wypełnionego piaskiem kwarcowym. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. - Wyposażenie boisk do siatkówki plażowej: a) słupki do siatkówki, aluminiowe mocowane w tulejach z osłonami wykonanymi z pianki i pokryte odpornym na rozerwanie materiałem PCV - 2 sztuki b) siatka do siatkówki z antenkami i naciągami - 1 sztuki c) stanowisko sędziowskie do siatkówki, aluminiowe, stałe - 1 sztuki d) taśmy do wyznaczania linii boiska wraz z mocowaniami - 1 komplet 2. Budowę 1 kompletnego kortu tenisowego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie przepuszczalnej o wymiarach o wymiarach pola gry 10,97 x 23,77 m. Nawierzchnia w kolorach: bordowym (pole gry) i zielonym (strefa wolna). Kort tenisowy należy wyposażyć w komplet słupków wraz z siatką do gry. Słupki do tenisa ziemnego, aluminiowe, wyjmowane, mocowane w tulejach osadzonych w stopach fundamen-towych 40x40x90 cm, wyposażone w urządzenie naciągowe. Siatka wykonana z poliestru, bezwęzłowa o wymiarach 12,72x1,07 m. - Technologia układania nawierzchni: technologia typu EPDM, nawierzchnia dwuwarstwowa: na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm a następnie układa bazę w formie maty gumowej wykonanej z granulatu SBR oraz lepiszcza poliuretanowego. Warstwę użytkową stanowi warstwa systemu poliuretanowego, wypełniona granulatem EPDM. Nawierzchnia w kolorze bordowym. Dolna warstwa gr. min. 7 mm, górna warstwa - również min. 7 mm. Wszystkie elementy i nawierzchnia boiska do tenisa powinna być wykonana zgodnie z właściwościami okreś-lonymi w dokumentacji projektowej i SST. - Wyposażenie boisk do tenisa: a) słupki do tenisa, aluminiowe, montowane w tulejach z ochraniaczami - 2 sztuki b) siatka do tenisa z kompletem naciągów itp. - 1 sztuka c) stanowisko sędziowskie, aluminiowe, osadzane w tulejach, z deklami - 1 sztuka Wymagane parametry nawierzchni poliuretanowej jak w projekcie podstawowym. 3. Remont pozostałej części istniejących chodników i opasek o nawierzchni z płyt chodnikowych 50 x 50 cm, 35 x 35 cm, kostki betonowej i płyt ażurowych. Wszystkie elementy zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. 4. Dostawę i montaż pozostałych elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci i stojaków na rowery. Wszystkie elementy zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. 5. Remont pomieszczenia dla monitoringu (instalacja CCTV) boisk i pracownika obsługi na terenie kompleksu sportowego. 6. Budowę piłkochwytów na słupach aluminiowych, malowanych proszkowo w kolorze RAL 9007 (grafitowym) z wypełnieniem z siatki poliamidowej lub polipropylenowej, bezwęzłowej o oczkach 10 x 10 cm i 4,5 x 4,5 cm w kolorze grafitowym, o wysokości 6,0 m po obwodzie projektowanych boisk do tenisa i siatkówki plażowej. W piłkochwytach należy zabudować furtki i bramy wjazdowe ze stali ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo na kolor RAL 9007. Wypełnienie furtek i bram z siatki poliamidowej lub polipropylenowej - jak piłkochwytów. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. 7. Rozbiórkę nawierzchni mineralno-bitumicznych i betonowych kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu wraz z utylizacją materiałów odpadowych. 8. Remont pozostałej części istniejącego ogrodzenia. Istniejące ogrodzenie należy odnowić. Przęsła należy oczyścić, zedrzeć istniejącą powłokę farby, zabezpieczyć antykorozyjnie oraz pomalować farbą do metali w kolorze grafitowym. Cokoły z elementów prefabrykowanych, które uległy zniszczeniu należy wymienić na takie same jak istniejące. Cokoły należy oczyścić i pomalować farbą do betonu na kolor jasno-szary. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. 9. Budowę i remont pozostałych odcinków chodników, ciągów pieszo-jezdnych oraz dojść i dojazdów brukowanych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej prostokątnej (typu Holland) gr. 6 cm i dwuteowej (typu Behaton gr. 8 cm, w kolorze szarym, grafitowym i czerwonym na podbudowach z łamanego kruszywa kamiennego. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST. 10. Budowę pozostałej części drogi pożarowej o szerokości 5m i stanowisk parkingowych dla korzystających z boisk. Nawierzchnia drogi pożarowej oraz placu manewrowego - betonowa kostki betonowej typu Behaton gr. 8cm, w kolorze szarym a miejsc postojowych - w kolorze czerwonym, na podbudowach drogowych. Poszczególne miejsca postojowe wydzielono liniami malowanymi białą farbą do znakowania nawierzchni drogowych. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 34.95.33.00 - Chodniki 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterHall Sp. z o.o., ul. Józefowska 6, 40-144 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505440,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 629958,61

  • Oferta z najniższą ceną: 629958,61 / Oferta z najwyższą ceną: 629958,61

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamówienie niniejsze stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień przewidzianych w zamówieniu podstawowym, informacja została zawarta w ogłoszeniu o zamówieniu nr 99131-2013 z dnia 04.06.2013 r. oraz nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie z dnia 26.06.2013 r.). Umowa obejmująca zamówienie podstawowe została zawarta w dniu 21.08.2013 r. Biorąc pod uwagę powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki, powołując się na art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, jest jak najbardziej uzasadnione

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.