Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Warszawa: Roboty remontowo-malarskie połączone z wymianą wykładzin na piętrze II, V i VI w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZP/GP/271/II-180/13
Numer ogłoszenia: 269789 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-malarskie połączone z wymianą wykładzin na piętrze II, V i VI w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZP/GP/271/II-180/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-malarskie połączone z wymianą wykładzin na piętrze II, V i VI w budynku Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego Zakres robót budowlanych: 1. Roboty remontowo - malarskie w pomieszczeniach biurowych polegające na : a) zeskrobaniu i zmyciu starej farby z części ścian i sufitów, b) usunięciu miejscowych zacieków, c) naprawa ścian d) malowaniu 2x farbą emulsyjną ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, e) malowaniu farbą olejną białą 2x stolarki drzwiowej, naświetli, podokienników, grzejników radiatorowych, rur c.o. i kanalizacyjnych, f) zabezpieczenie podłóg folią. 2. Wykonanie ścianek działowych z płyty G-K na ruszcie metalowym polegające na (dla jednej ścianki): a) wykonaniu ścianki działowej z płyt G-K na ruszcie metalowym, pojedynczych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowych, b) obsadzeniu ościeżnic drzwiowych wraz z pasowaniem skrzydeł i mocowaniem opasek gładkich obustronnych, c) malowaniu płyt G-K farbą emulsyjną 3x wraz zagruntowaniem, spoinowaniem i szpachlowaniem. 3. Obsadzenie nowych drzwi (dla jednych drzwi) a) wykucie starych ościeżnic b) wykucie bruzd na nadproża c) obsadzanie nadproży d) powiększenie otworu na nowe ościeżnice e) obsadzenie nowych ościeży f) wykończenie obsadzonych ościeży g) obsadzenie i regulacja skrzydeł drzwiowych 4. Ułożenie nowej wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych a) zdarcie i utylizacja starej wykładziny b) wyrównanie podłoża pod wykładzinę c) dostarczenie i ułożenie nowej wykładziny d) dostarczenie i zamocowanie listew przyściennych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYNTAX Sp. z o.o., ul. Jeździecka 20 lok. 43, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101969,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125422,72
Oferta z najniższą ceną: 125422,72 / Oferta z najwyższą ceną: 125422,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie jest udzielane nie później niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostało udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). Jest to zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (Nr Sprawy: ZP/GP/271/II-180/13) zakończonego zawarciem umowy w dniu 08.10.2013r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.